AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Vil han da i et forhold med meg? Merker han klemmer meg hardt hver gang jeg skal dra. Han er litt tilbaketrukket og forsiktig akkurat som jeg er. Men får han til å kysse selvom han ikke liker å kysse særlig. Ser dette lovende ut for fremtiden? Ville han ikke hintet om at vi iallefall er venner om han visste det ikke ble oss? Anonymkode: 4150f...2c0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 got2go skrev (6 timer siden): Hvor lenge har dere holdt på? Snart 2 mnd Det gode med han er jeg ksn stole på han. Han har kun meg og vil ikke date/treffe andre mens han har meg. Anonymkode: 4150f...2c0
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Dere må jo snakke om det. Har datet en fyr i 2 mnd og vi pratet allerede i chat før vi møttes hva vi var ute etter. Vi bestemte etter første date at vi var ekslusive(slettet datingapper) og vi er begge ute etter noe seriøst og varig. Aner ikke hvor vi ender opp. Det er jo en prosess, men vi har sagt vi er glad i hverandre og trives godt sammen.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 Nei, det er ikke lovende. Han er ikke forelsket. Og - vil du virkelig ha en mann som ikke liker å kysse? Anonymkode: 07d7d...0f3 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Helst ikke vil kysse etter 2 mnd?? Enten er han ekstremt sjenert eller så er han ikke interessert dessverre .. menn liker selvsikre damer så ta sats og spør han rett ut! Bedre å få svar på dette nå enn 6 mnd frem i tid .. Anonymkode: 99885...bae 2
got2go Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 Har ikke møtt en mann som ikke vil kysse etter 2 mnd... 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 Skrev du ikke sist igår at du hadde god magefølelse? Det må være veldig slitsomt å svinge så voldsomt. Jeg tror du vet svaret, men det nytter ikke at vi sier det for du kommer ikke til å høre på oss uansett. Anonymkode: 40969...29b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 WhisperingWind skrev (5 timer siden): Dere må jo snakke om det. Har datet en fyr i 2 mnd og vi pratet allerede i chat før vi møttes hva vi var ute etter. Vi bestemte etter første date at vi var ekslusive(slettet datingapper) og vi er begge ute etter noe seriøst og varig. Aner ikke hvor vi ender opp. Det er jo en prosess, men vi har sagt vi er glad i hverandre og trives godt sammen. Bare redd han får mase-issues av dette. At han føler jeg krever litt fir mye. Pga barna vi har, vil han vente med å flytte sammen. Jeg prøver å kose meg med han og stiller lite spm, men det er helt sant- man må nesten vite relasjonen. Anonymkode: 4150f...2c0
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare redd han får mase-issues av dette. At han føler jeg krever litt fir mye. Pga barna vi har, vil han vente med å flytte sammen. Jeg prøver å kose meg med han og stiller lite spm, men det er helt sant- man må nesten vite relasjonen. Anonymkode: 4150f...2c0 Hvem snakker om å flytte sammen? Dere kan fremdeles snakke om følelser og se fremover. At dere ønsker å være eksklusive og bli kjærester. Barna har ikke noe med dere som et par før laaaaangt frem i tid. Han jeg dater handler om meg og han. Blir vi kjærester er det fremdeles meg og han det handler om. Ungen min skal ikke involveres. Om vi er sammen om et år eller to så får vi se om vi i det hele tatt vil vurdere å flytte sammen, men godt mulig vi bare fortsetter å være kjærester. Dere kan fremdeles bli et seriøst kjæreste par uten at dere må flytte sammen. Spesielt når det er barn på begge sider.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 WhisperingWind skrev (8 timer siden): Hvem snakker om å flytte sammen? Dere kan fremdeles snakke om følelser og se fremover. At dere ønsker å være eksklusive og bli kjærester. Barna har ikke noe med dere som et par før laaaaangt frem i tid. Han jeg dater handler om meg og han. Blir vi kjærester er det fremdeles meg og han det handler om. Ungen min skal ikke involveres. Om vi er sammen om et år eller to så får vi se om vi i det hele tatt vil vurdere å flytte sammen, men godt mulig vi bare fortsetter å være kjærester. Dere kan fremdeles bli et seriøst kjæreste par uten at dere må flytte sammen. Spesielt når det er barn på begge sider. Det er sant. For meg er det bare veldig viktig at han holder på det han sier. At han gleder seg til neste treff, kanskje tar litt initiativ til overnatting. Jeg føler jeg tar det meste av initiativet men tror det handler litt om at han er litt tilbaketrukket. Han sier selv han er treg på det ene og det andre... Er som sagt redd for å bli såret. Håper han blir mer og mer glad i meg, om jeg klarer å holde den gode positive siden som jeg gjør nå. Anonymkode: 4150f...2c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå