AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Jeg har alltid hatt en tendens til å bite negler når jeg er stresset. Og når jeg har datet har det blitt mindre biting (fordi det ikke føles særlig feminint) men da går jeg over til å rive i stedet. River i huden ved siden av neglene, ikke selve neglene. Føler dette er skikkelig turn-off og ekkelt, men vet at det er et uttrykk for angst/engstelse. Og ikke så lett å bare slutte uten å først få det bedre. Det jeg lurer på er hvor mye menn legger merke til dette og om det er like mye turn-off som jeg selv føler det er? *Ser for meg stygge kommentarer her, vær gjerne ærlige men behold folkeskikk please* Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Skaff deg en «fiklering» sånne som snurrer osv, så kan du pirke på den i stedet Anonymkode: b322c...2e1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skaff deg en «fiklering» sånne som snurrer osv, så kan du pirke på den i stedet Anonymkode: b322c...2e1 Hva er det? Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Har du angst eller uro i kroppen generelt? Jeg har bitt negler i 20+ år og jeg har prøvd å slutte mange ganger. Klarte det endelig da jeg skjønte at jeg har følt på angst og frykt for å vise følelser når jeg har bitt negler. Evt begynn å jobbe frivillig gård på gård, frister lite å bite negler da Nedbitte negler er ekkelt. Når jeg ser tilbake på tidligere bilder er det forferdelig stygt. Skulle ønske jeg sluttet tidligere, men bedre sent enn aldri. Anonymkode: ad8af...5d0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har du angst eller uro i kroppen generelt? Jeg har bitt negler i 20+ år og jeg har prøvd å slutte mange ganger. Klarte det endelig da jeg skjønte at jeg har følt på angst og frykt for å vise følelser når jeg har bitt negler. Evt begynn å jobbe frivillig gård på gård, frister lite å bite negler da Nedbitte negler er ekkelt. Når jeg ser tilbake på tidligere bilder er det forferdelig stygt. Skulle ønske jeg sluttet tidligere, men bedre sent enn aldri. Anonymkode: ad8af...5d0 Jeg kan ha det ja, men ikke noe jeg kjenner på uttalt, det er nok litt mer ubevisst. Når du sier nedbitte negler er ekkelt, du er jente? For jeg vil gjerne vite hva menn tenker 😅 så har jeg ikke nedbitte negler, de er det faktisk litt lengde på, men jeg har sår på sidene av neglene fordi jeg river/biter vekk hud der. Turte ikke skrive det i tittelen fordi jeg orker ikke få masse «æsj» kommentarer. Vil ha skikkelige svar Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Har lange negler, etter åresvis med neglebiting. Hadde lagt inn et bilde på Jodel hvor neglene syntes og gutter/menn som kommenterte la merke til det. Andre kvinner legger også merke til hender og negler. Anonymkode: 84b4b...ab1
Serafin Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har alltid hatt en tendens til å bite negler når jeg er stresset. Og når jeg har datet har det blitt mindre biting (fordi det ikke føles særlig feminint) men da går jeg over til å rive i stedet. River i huden ved siden av neglene, ikke selve neglene. Føler dette er skikkelig turn-off og ekkelt, men vet at det er et uttrykk for angst/engstelse. Og ikke så lett å bare slutte uten å først få det bedre. Det jeg lurer på er hvor mye menn legger merke til dette og om det er like mye turn-off som jeg selv føler det er? *Ser for meg stygge kommentarer her, vær gjerne ærlige men behold folkeskikk please* Anonymkode: c1b57...cbc https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/hand-og-negl/mentholatum-go-negl,5000771
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Serafin skrev (18 minutter siden): https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/hand-og-negl/mentholatum-go-negl,5000771 Nei Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 Jeg vet hva du mener, jeg gjør det også, og ja alle legger merke til det. Jeg tvinger meg selv til å la være, det er noe jeg har begynt med under svært tungt stress det siste året, jeg bruker plaster for å dekke over de verste. Men skal slutte, må bare prosessere tankene. Anonymkode: b3baf...1d6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet hva du mener, jeg gjør det også, og ja alle legger merke til det. Jeg tvinger meg selv til å la være, det er noe jeg har begynt med under svært tungt stress det siste året, jeg bruker plaster for å dekke over de verste. Men skal slutte, må bare prosessere tankene. Anonymkode: b3baf...1d6 Svarte du nå på det siste jeg skrev her eller svarte du på hovedinnlegget? Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er det? Anonymkode: c1b57...cbc Google det, kommer mange forslag Anonymkode: b322c...2e1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 Det er utrolig nasty, akkurat det samme som å spise buse (æsj) Anbefaler at du fikser på dine psykiske plager først, etterpå kan du date. Anonymkode: 92ebd...99c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #13 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har alltid hatt en tendens til å bite negler når jeg er stresset. Og når jeg har datet har det blitt mindre biting (fordi det ikke føles særlig feminint) men da går jeg over til å rive i stedet. River i huden ved siden av neglene, ikke selve neglene. Føler dette er skikkelig turn-off og ekkelt, men vet at det er et uttrykk for angst/engstelse. Og ikke så lett å bare slutte uten å først få det bedre. Det jeg lurer på er hvor mye menn legger merke til dette og om det er like mye turn-off som jeg selv føler det er? *Ser for meg stygge kommentarer her, vær gjerne ærlige men behold folkeskikk please* Anonymkode: c1b57...cbc Jeg må si jeg synes det er turnoff med nedbitte negler, håper du finner en løsning på det snart 😊 Anonymkode: 6bdbe...f46
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #14 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei Anonymkode: c1b57...cbc Eh, why. Anonymkode: a9945...af9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #15 Skrevet 13. november 2023 Det er turn off i den forstand at det er ekstremt disgusting. Jeg holdt på lenge selv, men sluttet da jeg begynte på sykepleierstudiet og fant ut av hvor mye dritt man tygger i seg. Brukte også go negl til hjelp, som du av en eller annen grunn bare skrev nei til. Den funker bra Anonymkode: a9945...af9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #16 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eh, why. Anonymkode: a9945...af9 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er turn off i den forstand at det er ekstremt disgusting. Jeg holdt på lenge selv, men sluttet da jeg begynte på sykepleierstudiet og fant ut av hvor mye dritt man tygger i seg. Brukte også go negl til hjelp, som du av en eller annen grunn bare skrev nei til. Den funker bra Anonymkode: a9945...af9 Har prøvd det og 1. det fungerte ikke for meg, 2. det gjør utrolig vondt i sårene Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #17 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er utrolig nasty, akkurat det samme som å spise buse (æsj) Anbefaler at du fikser på dine psykiske plager først, etterpå kan du date. Anonymkode: 92ebd...99c Wow da har jeg hørt det også, samme som å spise buse. Vet du hva det er det jo bare ikke. Har selv datet menn som har bitt negler og det kan ikke måle seg med når jeg har sett menn spise buse på bussen, det er æsj det Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #18 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg må si jeg synes det er turnoff med nedbitte negler, håper du finner en løsning på det snart 😊 Anonymkode: 6bdbe...f46 Har som sagt ikke nedbitte negler (les innlegget jeg skrev litt over her) Anonymkode: c1b57...cbc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #19 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Har som sagt ikke nedbitte negler (les innlegget jeg skrev litt over her) Anonymkode: c1b57...cbc Sår er ikke noe finere. Anonymkode: 6bdbe...f46
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #20 Skrevet 13. november 2023 Jeg legger merke til hvor velpleid hendene til en date er. Så hadde nok tenkt det var litt turn-off. Men om jeg likte deg godt nok, hadde det ikke spilt noen stor rolle. Anbefaler også å prøve «fidget-ring» som noen andre nevnte over her. Anonymkode: 9a1e5...686
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå