AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Hva liker deres 2 - 3 åring å leke med? Anonymkode: 081f1...9c9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Min treåring er nesten fire nå, men i fjor var hun veldig opptatt av hester. Kosedyr og lekefigurer som var hester var omtrent det eneste som gjaldt. Hun matet dem, la dem til å sove, hadde dem med på tur osv. så det kunne vært dukker, men dukken hennes var ikke interessant. Jeg jobber med 2-3 åringer. Og utkledningsklær, fra fulle kostymer til en veske eller noen andres sko, er generelt mest stas i hele barnegruppen i år. Så er det noen som liker å perle, på brett eller smykker og armbånd. Det gjelder mest dem som er over 2,5 år, og ikke alle. Og så er lekemat, lekekjøkken og dukker populært, både blant jentene og guttene. Og plastelina, nå har de blitt så store at de har sluttet å spise den hele tiden. Anonymkode: 0b28b...5af
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Min treåring leker mest med babydukken og dukkevognen sin. Ellers liker hun kinetisk sand, plastelina, lage mat på lekekjøkkenet og bygge lego. Leke doktor er og populært. Anonymkode: 7ba62...e3a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 Lekekjøkken, dyrefigurer, bamser, plastelina, lese bøker, pusle puslespill og tegne er vel det som er aller morsomst nå om dagen. Anonymkode: c434b...dd3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 barnebarnet er tre og elsker å leke med biler og fly! Hun liker lego og briotog, og elsker spille på pianoet sitt sammen med bestefar som spiller på sitt piano. Hun kjører motorsykkel og spiller fotball men hun kan også lage mat på kjøkkenet sitt, leke butikk og ta imot bestilling som hun serverer oss.. og hun liker å male og tegne på metervis med papir som vi ruller ut til henne hvor vi sitter sammen i timevis og drodler og koser oss. Og så elsker hun bøker, helst leser vi sammen men hun sitter gjerne og "leser" høyt selv også ❤️ Anonymkode: dc7d1...07b 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Min datter er 2,5. Hun elsker å lage mat til oss med PlayDoh. Hun liker godt å tegne, lese bøker og pussle. Hun styrer og steller en del med dukkene sine. Hun syns det er travelt å være mor 😅 Små figurer av dyr er også en hit her. Det blir også mye sang og dans. Anonymkode: 0587d...223 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 Min er to om to mnd. Hun elsker å pynte seg, sko og vesker. Og kjoler.. og hårpynt.. veldig inn om dagen! ellers musikk og dans, det er det beste! og dukker er en fin tredjeplass Anonymkode: b310c...db2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 Min liker dukker og dukkevogn, små dyrefigurer, Lego, og lekekjøkken med lekemat. Anonymkode: adf6a...93b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #9 Skrevet 14. november 2023 Nå har jeg en gutt da, men han har en lillesøster så vi prøver å kjøpe «unisexleker» som vil slå an til henne etterhvert og ikke bare biler😂 for tiden er kassaapperat med lekemat veldig populært https://www.jollyroom.no/leker/miniatyrhjemmet/supermarked-butikktilbehor/1602865-cloudberry-castle-kassaapparat-med-lyd pleier å leke butikk og man kan kjøpe til en liten handlevogn og annet tilbehør (f. eks et cafesett fra cloudberry castle), så «drar vi hjem» og ordner middag på lekekjøkkenet etterpå. Ballbinge var stort lenge, men interessen avtok gradvis etter toårsbursdsgen 😜 nå bruker vi heller ballene på trampolina, det er fortsatt gøy✨ doktorveske har også vært mye brukt, lekt «syk bamse» men de begynner kanskje å bli litt store for det også. Har kjøpt et lite lekekjæledyr med bur, mat og børste i julegave til lillesøster som storebror får bruke inntil hun blir stor nok, så får vi se om den slår an da😅 storebror får en liten karaokemaskin (denne er jeg veldig spent på, håper ikke lydnivået er 100😂) og et prosjektortegnebord Anonymkode: faee6...43e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #10 Skrevet 14. november 2023 3 åringen her liker alt mulig "nips", sånn klemme på leker med gelekuler osv. Dukker, dukkevogn, duplo, magneter, tegne, lekekjøkken, leke doktor og slukke "brann". 😄 Anonymkode: 62420...f21
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #11 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 22.56): Min treåring er nesten fire nå, men i fjor var hun veldig opptatt av hester. Kosedyr og lekefigurer som var hester var omtrent det eneste som gjaldt. Hun matet dem, la dem til å sove, hadde dem med på tur osv. så det kunne vært dukker, men dukken hennes var ikke interessant. Jeg jobber med 2-3 åringer. Og utkledningsklær, fra fulle kostymer til en veske eller noen andres sko, er generelt mest stas i hele barnegruppen i år. Så er det noen som liker å perle, på brett eller smykker og armbånd. Det gjelder mest dem som er over 2,5 år, og ikke alle. Og så er lekemat, lekekjøkken og dukker populært, både blant jentene og guttene. Og plastelina, nå har de blitt så store at de har sluttet å spise den hele tiden. Anonymkode: 0b28b...5af Er det stor forskjell mellom 2 - 2.5 åringer og 3 åringer? Jeg skal passe 3 barn (et på 2, et på 2,5 og et på 3 (alle er jenter)? beklager liten avsporing 🙈 er bare fryktelig nysgjerrig så måtte nesten utbytte muligheten til å spørre eksperten! Anonymkode: 8be23...099
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #12 Skrevet 14. november 2023 On 11/12/2023 at 10:43 PM, AnonymBruker said: Hva liker deres 2 - 3 åring å leke med? Anonymkode: 081f1...9c9 Omtrent det samme som storebroren da han var på samme alder. Kapla, dinosaurer/dyr, duplo, puslespill, kosedyr, perler, tegning Anonymkode: 008ea...6ca
Januar2 Skrevet 15. november 2023 #13 Skrevet 15. november 2023 (endret) Da mine jenter var i den alderen var de veldig glad i duplo og togbane, har også i alle år elsket Shleich dyrene alt fra vanlige husdyr til dinosaurer lekekjøkken har også blitt brukt endel Endret 15. november 2023 av Januar2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå