Gjest Lea Skrevet 6. november 2002 #1 Del Skrevet 6. november 2002 Neste år skal vi på ferie og skal ha med oss digitalkameraet vårt. Kommer ikke til å ta med vanlig fotoapparat, da papirbilder ofte bilr liggende i mappen sin nederst i en skuff. MEN.. har fotobutikker utstyr til å lese ut bildene og brenne dem over på CD? Vi har bare et minnekort og kunne godt tenke oss å slippe innkjøp av et nytt kort. Dessuten er det veldig synd om kameraet blir stjålet med kortet i. Det hadde vært mye enklere om vi kunne fått bildene med oss på en CD i kofferten enn i kameraet som man har lett tilgengelig. Noen andre forslag til hvordan vi kan gjøre det for å få tatt flest mulig bilder på ferien uten å måtte kjøpe utstyr til mange hundre kroner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 7. november 2002 #2 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg pleier å ta med meg lap-toppen min på tur og laste ned bildene på den. Men det blir jo en veldig dyr løsning hvis du ikke har lap-top fra før av da..... :D Hva med å undersøke med noen fotobutikker på det stedet du skal reise til? Større kjeder er som regel representert på internett og du finner sikkert litt info der også. Eller kanskje turoperatøren har info om dette? Ellers så vil jeg anbefale deg å kjøpe et ekstra minnekort. De er alltid kjekke å ha. Kanskje du kan ønske deg et til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå