AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Eller, rettere spurt, blir Tinder kjipere og kjipere og holder tilbake mer og mer gode matcher? Synes jeg merker forskjell fra for 6-12 måneder siden bare. Før hadde jeg mye mer matches med de jeg likte. Nå er det så få... Skal sies jeg har kjøpt gull nå også. Å klart vil de tjene penger, men så frustrerende. Er det noen som har prøvd med to brukere, en mann og en kvinne, om man faktisk blir vist til hverandre innen rimelig tid? Føler det er så mange av oss som aldri får sett andre lenger.... 🙈 (Hilsen kvinne) Anonymkode: 989b9...fb8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 De skal jo tjene penger, så ser for meg at de gjerne viser oss de vi vil ha minst. Anonymkode: 6249c...135
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #3 Skrevet 13. november 2023 Jeg syns at jeg får opp de med felles interesser osv først, men etter hvert blir det færre. Men det er jo naturlig her jeg bor i alle fall, det er ikke en utømmelig mengde med menn med de samme interessene som meg i riktig alder liksom. Jeg merker absolutt ingen forskjell på om jeg betaler eller ikke, så det er bare bortkastede penger. Anonymkode: ffb22...74a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #4 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): De skal jo tjene penger, så ser for meg at de gjerne viser oss de vi vil ha minst. Anonymkode: 6249c...135 Har lik erfaring. De som er fullstendig uaktuelle vises flere ganger enn de som virker normale. Tydelig at algoritmene håper vi skal sveipe de feil, slik at de får en match. Anonymkode: 715f3...e6f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #5 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har lik erfaring. De som er fullstendig uaktuelle vises flere ganger enn de som virker normale. Tydelig at algoritmene håper vi skal sveipe de feil, slik at de får en match. Anonymkode: 715f3...e6f Ja. Tinder vil nok ikke at man lykkes egentlig. Da mister de jo oss som kunde. Så om jeg anser meg som ganske ok match så tror jeg at jeg også selv ikke blir vist så mye til de aktuelle i nærheten. Trist... Anonymkode: 989b9...fb8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #6 Skrevet 13. november 2023 Har lest at booster er det eneste man får noe ut av. Men synes ikke selv de fungerer annet enn at man får mange likes fra uaktuelle som bor langt borte. Hva synes dere? Er det noen datingapper som ikke er like frustrerende? Anonymkode: 989b9...fb8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #7 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): De skal jo tjene penger, så ser for meg at de gjerne viser oss de vi vil ha minst. Anonymkode: 6249c...135 Nei, herregud.. Anonymkode: a0c05...927
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #8 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg syns at jeg får opp de med felles interesser osv først, men etter hvert blir det færre. Men det er jo naturlig her jeg bor i alle fall, det er ikke en utømmelig mengde med menn med de samme interessene som meg i riktig alder liksom. Jeg merker absolutt ingen forskjell på om jeg betaler eller ikke, så det er bare bortkastede penger. Anonymkode: ffb22...74a Så på en måte er det rettferdig da.. siden de man ikke vil ha vises mange ganger 🤣 Anonymkode: a0c05...927
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har lik erfaring. De som er fullstendig uaktuelle vises flere ganger enn de som virker normale. Tydelig at algoritmene håper vi skal sveipe de feil, slik at de får en match. Anonymkode: 715f3...e6f Den er litt morsom. Det er flere menn her, som har påstått at de aldri får napp, fordi de aldri vises i bunken. Trolig er det bare som du sier; at de er uaktuelle. Anonymkode: 34add...fcd
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 De "dårlig" kandidatem opprett meste sannsynlig opp igjen profilen når de har sveipet igjennom alt. De "gode" får jo matcher og må sveipe mindre per match. Anonymkode: f96dd...95f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er litt morsom. Det er flere menn her, som har påstått at de aldri får napp, fordi de aldri vises i bunken. Trolig er det bare som du sier; at de er uaktuelle. Anonymkode: 34add...fcd Noen av de betaler for boost siden de vises hver eneste gang appen blir åpnet, så de kan ikke skylde på at de ikke vises i bunken. De blir ikke mer aktuelle av at de betaler for å «spamme» kvinner. (Det hadde vært mer fornuftig å betale en kvinne for å hjelpe til med profilen) Anonymkode: 715f3...e6f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 Dersom alle medlemmene klarer å finne partnerne sine der, så ville det neppe vært noen igjen til å betale for å bruke Tinder lenger. Hele Tinder er vel en "business" det også, akkurat som alt annet... Anonymkode: 247d1...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå