AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Jeg vet ikke om det er riktig sted å spørre her. Jeg er på jobb reise, også fikk jeg smerter i tennene, dekker reiseforsikring det? eller må jeg ta det privat? Anonymkode: cbc07...9c5
.Fjellmannen Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Ifølge norsk lov er ikke tenner en del av kroppen… 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Med mindre det er skjedd en ulykke, vil jeg anta privat. Men dette får du svar på om du spør forsikringsselskapet og gir dem detaljene. Her på kvinneguiden får du bare gjetting og antakelser i beste fall basert på vilkårene i de enkeltes forsikringer. Anonymkode: bca75...839
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke om det er riktig sted å spørre her. Jeg er på jobb reise, også fikk jeg smerter i tennene, dekker reiseforsikring det? eller må jeg ta det privat? Anonymkode: cbc07...9c5 Tviler sterkt, siden smerter i tennene ofte handler om tilstander som har oppstått utenom reise. Med mindre du har vondt fordi du har ødelagt tenner i en ulykke på reisen, så går nok ikke dette på reiseforsikringen. Sjekk om noen tannleger i nærheten har tid til å ta deg imot, og få det sjekket. Smerter betyr enten dype hull eller rotbetennelse. Eller hvis du er heldig: smerter fra bihulene. Da kan du dra til lege i stedet og slippe mye billigere unna. Anonymkode: 378ba...a60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå