AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #61 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Her tenker jeg det er viktig at folk googler Natalie Portman før de svarer. Hun har ikke kort hår, men typ Marilyn Monroe. Ganske feminint. For tenåringer i dag er det "kort hår". For oss hadde våre glansdager på 80-90 tallet er det langt hår. Anonymkode: e183d...33c Tja, for meg som er født i -80 må jeg definitivt si at Natalie Portman har hatt kort hår. Feminin og vakker likevel. Anonymkode: 7593d...655 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Triolita Skrevet 17. november 2023 #62 Del Skrevet 17. november 2023 Jeg klipte meg kort i litt voksen alder, men fikk absolutt ikke mindre oppmerksomhet. Tidligere med langt hår fikk jeg ingen komplimenter, men etter at jeg klipte meg kort (hanekam og 1 mm på sidene) fikk jeg komplimenter fra fremmede på gata. Det var så gøy. I begynnelsen følte jeg det litt som om noen trodde jeg var lesbisk, men jeg var trygg på meg selv, og dreit i hva andre trodde. Betyr det egentlig noe? Nope. Jeg pyntet meg litt ekstra med øredobber og litt maskara og øyenskygge og elsket å ha kort hår. Var jo sååååå lettvint. Har spart ut litt igjen nå, men drømmer stadig om å ha kort hår igjen, så det blir vel snart en hårklipp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #63 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 10.14): Tenk å ha så lite selvkjærlighet at du føler at identiteten din ligger i håret 😘 Anonymkode: 8c527...80b For en pussig respons… Anonymkode: d9fb7...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå