Gå til innhold

Jeg vil klippe håret kort, kommer gutter til å miste helt interresen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 å og har sykt lyst til å klippe håret kort, minner om natalie portman kort, eller generelt 90s pixie cut😊 Mitt spørsmål er om noen har erfaring med eller tror med engang at dette er en indikator for at jeg har gått gal, blitt lesbisk og om gutter kommer til å slutte å prøve seg? Vet det er helt patetisk å være så redd, men jeg lurer bare på om noen har sterke følelser og/eller meninger knyttet til om dette er en god eller dårlig ide!

Anonymkode: f78be...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør det du selv ønsker. Du ønsker uansett ikke en mann som ikke lar deg være deg selv. 

Anonymkode: d6e5b...d1e

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 17 å og har sykt lyst til å klippe håret kort, minner om natalie portman kort, eller generelt 90s pixie cut😊 Mitt spørsmål er om noen har erfaring med eller tror med engang at dette er en indikator for at jeg har gått gal, blitt lesbisk og om gutter kommer til å slutte å prøve seg? Vet det er helt patetisk å være så redd, men jeg lurer bare på om noen har sterke følelser og/eller meninger knyttet til om dette er en god eller dårlig ide!

Noen gutter synes kort hår er pent og tenner på det. Noen gutter synes nok det ser lesbisk og guttete ut 😅 Du må jo gjøre hva du vil, men de fleste unge jenter har langt hår, ikke før jenter/damer er 50 år de får seg en kort og praktisk frisyre som regel. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter og menn foretrekker langt hår på jenter/kvinner.

Hvis du ønsker kort hår, så gjør det. Håret vokser fort.

Anonymkode: d092d...cfc

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Færre gutter vil prøve seg, ja. Flertallet av menn foretrekker langt hår, sånn er det bare. Det betyr selvfølgelig ikke at du ikke har sjans på noen, men flere menn vil være interessert i deg med kort hår.

Anonymkode: 193bf...120

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Færre gutter vil prøve seg, ja. Flertallet av menn foretrekker langt hår, sånn er det bare. Det betyr selvfølgelig ikke at du ikke har sjans på noen, men flere menn vil være interessert i deg med kort hår.

*Med LANGT hår skulle det selvfølgelig stå sist!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er lesbisk med langt hår, men tenker ofte automatisk at damer med kort hår er lesbiske. Jeg tiltrekkes selv ikke av kort hår, men tror at det er jeg som er rar og litt opphengt i akkurat det.

Men samtidig går det an å gjøre det på en feminin måte, og de du er interessert i bør jo like deg uansett!

Anonymkode: bfa93...bb9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner som er flotte med kort hår. Gjør det du vil, det er mer attraktivt med en jente som gjør det hun vil, enn hårlengde.

Anonymkode: 741bb...560

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt håret ditt til den lengden du ønsker.. Det skulle bare mangle 😃

Kos deg med kort hår. Drit i hva andre mener. 90-tallet er mye bedre enn 80-tallet sånn sett 🤣

Anonymkode: 45d8a...039

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt kort hår hele livet, har fått een interessen fra menn som jeg ønsker 😊

Anonymkode: 0b7ee...b5b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som klipte seg kort i den alderen, og hun kledde det SÅ GODT! Hun fikk antakelig enda flere beundrere etter klippen 😊 Så giftet hun seg og fikk barn mens hun hadde kort hår. De hadde litt dårlig økonomi en periode, så hun prioriterte ikke frisørtimer, og lot håret vokse ut. Nå er vi i begynnelsen av 30-årene, og hun har klippet seg kort igjen. Det er utrolig at noen kan kle kort hår så godt som hun gjør 🥳 Det er bare å teste kort hår! 😊

Anonymkode: 59207...9fb

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du virkelig å være sammen med gutter som kun er interessert i håret ditt….?

Kan jo være en grei sjekk på om gutter faktisk liker deg. For den du er.

Anonymkode: 09633...fb0

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, kommer nok til å klippe det kort da jeg har hatt ett ønske om det lenge, men vil nok vente til etter jul da jeg nylig betalte MYE for å klippe meg hos frisør og orker ikke å begynne med det igjen🙈

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kort hår fra jeg var 17 til jeg ble 35. Gutter og romantikk ble det jaggu også igjennom disse årene. Jeg er så glad for at jeg hadde den perioden, kledde det veldig godt. Traff mannen min da jeg var 26 og han synes jeg faktisk er langt finere med kort hår. Men nå er det engang slik at det er jeg som bestemmer min egen hårlengde og nå har jeg skulderlangt fordi jeg selv ønsker det, så går vi se om det blir kort en gang i fremtiden, men det er isåfall opp til meg.

Point is: gjør som du ønsker ts, folk har gjerne preferanser men det er bare tull at ingen eller få liker kvinner med kort hår

Anonymkode: edb54...009

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri fått så mye oppmerksomhet som da jeg hadde kort hår. Tror det at jeg skilte meg litt ut fra mengden var delvis grunnen til det. Klipp deg kort du. 😉

Anonymkode: fef0f...a11

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg ikke klippet meg kort når jeg var ung. Jeg har alltid hatt lyst til det, men var så usikker. Nå er jeg i en alder der hvis jeg klipper meg kort blir jeg fort litt kånete. Må vente noen år før jeg eventuelt prøver det føler jeg. Jeg sier, kjør på! Det vokser ut igjen! :)

Anonymkode: d3a4a...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klippet meg kort i begynnelsen av 20-årene, og fikk plutselig mer oppmerksomhet fra menn. 
Syns du bør prøve! :) I verste fall gror det ut igjen. 

Anonymkode: b80bd...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til de andre som råder deg til å klippe håret kort, vil jeg råde deg til å tenke godt over før du gjør det, og eventuelt forsøke med halvlangt hår først.

Ja - håret vokser ut igjen, men dette tar (i en tenårings øyne) en evighet, og ingenting er verre enn å ta et valg man ønsker å ta, og oppdage at dette var fullstendig feil, og at man vil se ut som en klovn. Kort hår er tøft hos noen som kler stilen, men dette gjelder på langt nær alle. Parykk kan være et alternativ om man angrer, men i takt med at prisene har steget, koster parykker flesk.

Så tenk godt over dette før du faktisk tar valget; det er mitt gode råd. Noen gutter vil kanskje synes dette er pent, men de fleste vil nok ikke gjøre det, så om du ikke er lesbisk og foretrekker gutter, vil utvalget bli betydelig mindre.

Anonymkode: c5a9d...6be

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...