AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #81 Del Skrevet 14. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Virker som menn tror vi legger noe annet i det enn vi gjør. Ikke så overraskende at noen menn mener kvinner alltid sier én ting og mener noe annet. Anonymkode: 974b2...446 De sier de vil ha snille menn, men digger 50 shades of Grey. Virker selvmotsigende Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #82 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden):De sier de vil ha snille menn, men digger 50 shades of Grey. Virker selvmotsigende Anonymkode: e0992...cc7 Ja, ALLE kvinner digger 50 Shades of Grey 🙄 Vet du, jeg kjenner faktisk ingen kvinner som «digger» 50 Shades of Grey. Kjedelig, tåpelig, urealistisk, kvinnefiendlig er ord som går igjen i min krets. Så er vi også velutdannede kvinner, kanskje du ikke kjenner så mange slike? Anonymkode: c7a04...05a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #83 Del Skrevet 14. november 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, ALLE kvinner digger 50 Shades of Grey 🙄 Vet du, jeg kjenner faktisk ingen kvinner som «digger» 50 Shades of Grey. Kjedelig, tåpelig, urealistisk, kvinnefiendlig er ord som går igjen i min krets. Så er vi også velutdannede kvinner, kanskje du ikke kjenner så mange slike? Anonymkode: c7a04...05a Den er ekstreeemt populær blant kvinner. Hvorfor? Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #84 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er ekstreeemt populær blant kvinner. Hvorfor? Anonymkode: e0992...cc7 At noen kvinner synes filmen er pirrende/bra betyr vel ikke at man ønsker å leve i en sånn situasjon? Det må i så fall si mye om menn og hva slags type film de ser og, typ voldsorgier osv? Anonymkode: 974b2...446 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #85 Del Skrevet 14. november 2023 Just now, AnonymBruker said: At noen kvinner synes filmen er pirrende/bra betyr vel ikke at man ønsker å leve i en sånn situasjon? Det må i så fall si mye om menn og hva slags type film de ser og, typ voldsorgier osv? Anonymkode: 974b2...446 "Pirrende/Bra" Fascinerende psykologi dere har. Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #86 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg liker aller best søte menn, ikke «tøffe» eller «macho». Det har aldri interessert meg. (K45) Anonymkode: bfcd9...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #87 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): "Pirrende/Bra" Fascinerende psykologi dere har. Anonymkode: e0992...cc7 Ser poenget mitt gikk over hodet på deg. Anonymkode: 974b2...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #88 Del Skrevet 14. november 2023 Drit i trollene, jeg vil se flere søte menn Anonymkode: 583ae...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #89 Del Skrevet 14. november 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: At noen kvinner synes filmen er pirrende/bra betyr vel ikke at man ønsker å leve i en sånn situasjon? Det må i så fall si mye om menn og hva slags type film de ser og, typ voldsorgier osv? Anonymkode: 974b2...446 På en side forlanger damer at patriarkiet må falle roper høylytt mot enhver form for diskriminering (som jeg også gjør) og på den andre siden blir de søkk våte av en bok som omhandler en kvinne som blir fullstendig objektivisert av en rik og mektig mann. Sorry, men det synes jeg er veldig rart Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #90 Del Skrevet 14. november 2023 Just now, AnonymBruker said: På en side forlanger damer at patriarkiet må falle roper høylytt mot enhver form for diskriminering (som jeg også gjør) og på den andre siden blir de søkk våte av en bok som omhandler en kvinne som blir fullstendig objektivisert av en rik og mektig mann. Sorry, men det synes jeg er veldig rart Anonymkode: e0992...cc7 Det er åpenbart at det er mye dere ikke forteller oss og da begynner menn og spekulere Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #91 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): På en side forlanger damer at patriarkiet må falle roper høylytt mot enhver form for diskriminering (som jeg også gjør) og på den andre siden blir de søkk våte av en bok som omhandler en kvinne som blir fullstendig objektivisert av en rik og mektig mann. Sorry, men det synes jeg er veldig rart Anonymkode: e0992...cc7 Det virker som det er litt vanskelig for deg å skjønne at fiksjon ikke gjenspeiler virkeligheten? Anonymkode: 974b2...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #92 Del Skrevet 14. november 2023 Just now, AnonymBruker said: Det virker som det er litt vanskelig for deg å skjønne at fiksjon ikke gjenspeiler virkeligheten? Anonymkode: 974b2...446 Men hvorfor ha disse fantasiene i det hele tatt? Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #93 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hvorfor ha disse fantasiene i det hele tatt? Anonymkode: e0992...cc7 Hvem sier at disse kvinnene har fantasier om å bli banket opp fordi de synes filmen er bra? Hvorfor ser folk skrekk? Voldsfilmer? Saw, Hostel, osv? Anonymkode: 974b2...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #94 Del Skrevet 14. november 2023 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvem sier at disse kvinnene har fantasier om å bli banket opp fordi de synes filmen er bra? Hvorfor ser folk skrekk? Voldsfilmer? Saw, Hostel, osv? Anonymkode: 974b2...446 Ååå som du går rundt grøten... "pirrende" sa du. Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #95 Del Skrevet 14. november 2023 De mennene jeg har synes var søte har jeg gjerne også datet. De kan også gjøre ting jeg mener er søtt: Synes exen min , amerikaner , var veldig søt da han skulle prøve å lære seg norsk. Synes nåværende mann er veldig søt når han sier fine ting om meg og hvordan hAn elsker meg osv 😌 Anonymkode: 405e6...411 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #96 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ååå som du går rundt grøten... "pirrende" sa du. Anonymkode: e0992...cc7 Jeg sa noen kvinner kan finne filmen pirrende, det betyr virkelig ikke det du mener det betyr. Fantasi og fiksjon betyr fortsatt ikke at noen ønsker å oppleve det i virkeligheten. Men om det er det du må fortelle deg selv så for all del, lev i forvillelsen. Anonymkode: 974b2...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #97 Del Skrevet 14. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa noen kvinner kan finne filmen pirrende, det betyr virkelig ikke det du mener det betyr. Fantasi og fiksjon betyr fortsatt ikke at noen ønsker å oppleve det i virkeligheten. Men om det er det du må fortelle deg selv så for all del, lev i forvillelsen. Anonymkode: 974b2...446 Nei, men hvorfor synes de det er pirrende? Burde de ikke heller synes det er avskyelig å se en kvinne bli mishandlet? Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #98 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, men hvorfor synes de det er pirrende? Burde de ikke heller synes det er avskyelig å se en kvinne bli mishandlet? Anonymkode: e0992...cc7 Hvorfor er voldtekstfantasi en greie? Hvorfor liker noen BDSM? Hvorfor liker noen menn å ta kvelertak på kvinner under sex? Osv? Mange mennesker finner åpenbart noe interessant med visse typer vold, uten at jeg personlig kan forklare hvorfor. Ser for meg at det er mye faglitteratur om temaet dersom du har lyst til å finne ut mer. Anonymkode: 974b2...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #99 Del Skrevet 15. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Drit i trollene, jeg vil se flere søte menn Anonymkode: 583ae...870 Jamie Bell («Billy Elliott») er en klassisk søt mann. 😍 Anonymkode: bfcd9...504 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2023 #100 Del Skrevet 15. november 2023 Søt som i litt enkel og dum, men snill. Anonymkode: 9f9d9...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå