Ella Grisella Skrevet 12. november 2023 #21 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg mener sjarmerende, god liksom. Og jeg tror ikke jeg har brukt det om noen som ikke har et pent utseende. Veldig positivt å bli kalt søt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #22 Del Skrevet 13. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Fordi jeg blir tiltrukket av noen som er litt mer barsk og maskulin. Hvordan det? Anonymkode: 713d4...e3d Er du sykepleier? Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 13. november 2023 #23 Del Skrevet 13. november 2023 søt er utelukkende positivt. men for mottaker kommer det vel an på hvorfor man synes/sier noen er søt. å være søt kan bety både søt å se på, søt personlighet og søt som i nusselig (man har morsføelsen) man må nesten spørre den som sier dette hvis en ikke skjønner hvilken av disse det menes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #24 Del Skrevet 13. november 2023 Mener du kvinner som blir kalt søte også er stygge, siden de ikke blir kalt sexy/nydelig/fin? Anonymkode: 98043...ba0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #25 Del Skrevet 13. november 2023 Søt = utilstrekkelig Anonymkode: 02f18...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #26 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er du sykepleier? Anonymkode: e0992...cc7 Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 713d4...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #27 Del Skrevet 13. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 713d4...e3d Ja eller nei? Bare lurer på om det er sjans for at det er de mennene jeg har sett. Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #28 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg har også den oppfattelsen at søt blir brukt når en man er attraktiv personlighetsmessig eller er omgjengelig. Men ikke attraktiv fysisk, eller at det er noe annet som overskygger den gode personligheten. Anonymkode: 231d3...c70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #29 Del Skrevet 13. november 2023 Hvis jeg sier at en mann er søt så er det gjerne fordi han er hyggelig og snill, men at jeg ikke er seksuelt tiltrukket av han. Anonymkode: e6687...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #30 Del Skrevet 13. november 2023 Hva de mener kommer an på hvor i menssyklusen de er. Anonymkode: 56c62...99f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 13. november 2023 #31 Del Skrevet 13. november 2023 Lurven skrev (13 timer siden): Da er man i friendzone Jupp! Stakkars fyr ass. Null håp 😅 Ellers så må de være sånn 17 år eller yngre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #32 Del Skrevet 13. november 2023 Når jeg sier en mann er søt så mener jeg at han har et litt feminint og kanskje litt barnslig utseende. Jeg kan bli tiltrekt av både søte og barske menn. Anonymkode: 096ce...50f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #33 Del Skrevet 13. november 2023 33 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis jeg sier at en mann er søt så er det gjerne fordi han er hyggelig og snill, men at jeg ikke er seksuelt tiltrukket av han. Anonymkode: e6687...0d5 Dette er slik mange menn (inkludert meg) oppfatter det Anonymkode: e0992...cc7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #34 Del Skrevet 13. november 2023 35 minutter siden, Fighter83 said: Jupp! Stakkars fyr ass. Null håp 😅 Ellers så må de være sånn 17 år eller yngre. For deg ja, men ikke alle damer mener det slik når de sier søt Anonymkode: e0992...cc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #35 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg liker søte menn, og legger i det at de er nydelige, snille, ikke påtatt macho og muligens litt rørende sjenerte/bittelitt sosialt kleine. Det er min type favorittmann, kjærester rekrutteres utelukkende fra det sjiktet. Anonymkode: a88f6...106 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #36 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ofte når jeg hører damer kalle en mann søt er det med et slags medlidende "åå dakkar lille han, men han er nå søøt daaa...." tonefall. Jeg leste en kommentar av en bruket her som sa at hun anså "søte" menn som stygge utvendig, men pene innvendig. Så hva mener egentlig damer når de kaller en mann søt? For meg føles det ikke som et kompliment i det hele tatt. Anonymkode: e0992...cc7 Når damer sier en mann er søt så mener de det er en pen mann. Som kanskje kan være en venn. De fleste damer ville nok ikke spre beina og la seg knulle av en søt mann. Han må være barsk og kjekk. Anonymkode: c9584...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 13. november 2023 #37 Del Skrevet 13. november 2023 Enig i at menn kan være søte, pene og kjekke, men aldri hørt betegnelsen «kjekk» om en kvinne. Hadde vært artig om du kunne lagt ut et bildeeksempel på en. Ev vsa en søt, og en pen dame 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 13. november 2023 #38 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det finnes menn som er søte utseendemessig, synes ihvertfall jeg. På samme måte som at det finnes søte kvinner. Så når det kommer fra meg, mener jeg det bokstavelig. Både menn og kvinner kan være søte,pene og kjekke av utseende. Rart at det skal gå an å kalle kun kvinner søte , og kun menn kjekke. Aldri skjønt det.. Anonymkode: 0ef7b...64d Det over skulle være sitat til dette 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #39 Del Skrevet 13. november 2023 da er du bare en venn Anonymkode: 08f53...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 13. november 2023 #40 Del Skrevet 13. november 2023 Søt er positivt. Ofte betyr det at det er mer en helhet med utseende og personlighet. Altså en fremtoning. Tom Holland f.eks er en jeg syns er søt. Måten han snakker på og gestikulerer osv. Kunne fint gått på en date med han 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå