AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #61 Del Skrevet 13. november 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Androgyne kvinner med maskuline trekk og maskulin stil kan være kjekke av utseende, synes jeg da. Anonymkode: 0ef7b...64d Tilda Swinton. Vi trenger flere damer som dette Anonymkode: e0992...cc7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #62 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 13.11.2023 den 11.49): Ja eller nei? Bare lurer på om det er sjans for at det er de mennene jeg har sett. Anonymkode: e0992...cc7 Nei, er ikke det Anonymkode: 713d4...e3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #63 Del Skrevet 14. november 2023 Søt: enten snill og sjarmerende, kanskje på en litt keitete/ungdommelig måte. Rødming er alltid kjempesøtt. Eller så har han rett og slett et utseende som er "søtt", kanskje ikke veldig maskulint men litt mer barnslige trekk - runde kinn, store øyne, kanskje smilehull, iallefall et stort og entusiastisk smil. Søt trenger slett ikke være avtennende eller "dette kunne jeg ikke falt for", men det er heller ikke "oi nå ble jeg våt i trusa". Mannen min reagerte hardt på at jeg sa han var søt da vi var ganske ferske kjærester, det var etter at vi hadde hatt sex (gjentatte ganger) og var i prosessen med å flytte sammen, så at han ikke ville kalles søt fordi "søt = friendzone" kan iallefall umulig ha vært grunnen. Fikk aldri noe godt svar på hvorfor han ikke likte det, bare sluttet å si det. Han har aldri kalt meg "søt" heller, nå når jeg tenker meg om... Anonymkode: 6c248...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #64 Del Skrevet 14. november 2023 Virker som menn tror vi legger noe annet i det enn vi gjør. Ikke så overraskende at noen menn mener kvinner alltid sier én ting og mener noe annet. Anonymkode: 974b2...446 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #65 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Virker som menn tror vi legger noe annet i det enn vi gjør. Ikke så overraskende at noen menn mener kvinner alltid sier én ting og mener noe annet. Anonymkode: 974b2...446 Ja, det der er irriterende. Men som stadig her inne påstår de vet bedre hva kvinner egentlig vil ha, hva vi egentlig sier osv. Akkurat som om vi ikke selv vet hva vi vil ha, hva vi sier og hva det betyr. Dette er menn som overhode ikke forstår kvinner, men ironisk nok, er helt sikre på at de forstår kvinner - bedre enn dem selv. Anonymkode: 94113...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #66 Del Skrevet 14. november 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Makan til standarder! Du høres ut som en arisk rase teoretiker. Anonymkode: e0992...cc7 Haha! Morsomt men feil. Nei, jeg lider av ansiktblindhet av en grad, og jeg trenger å se detaljer i ansikter og notere de hver for seg, for å huske ansikter. 😅 Du venta nok ikke det i dine fordommer nei. Uansett, Pedro pascal for meg er definisjonen av "søt". 😎 Anonymkode: f01d5...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #67 Del Skrevet 14. november 2023 Lurven skrev (På 12.11.2023 den 22.51): Da er man i friendzone Når kvinner kaller en mann søt så later det til at de mener «en mann du burde gå for, men ikke en jeg vil ha». Når kvinner kaller en kvinne for sør later det til å bety «en som ingen mann vil ha, men jeg synes at de burde det». Når menn kaller kvinner for søt så later det til å bety «jeg vil harve over henne». Anonymkode: a8951...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #68 Del Skrevet 14. november 2023 For meg kan søt være både utseende, personlighet og oppførsel. De kan være attraktive, men kan også være ikke-attraktive, bare med en søt personlighet. Bouba-menn er ofte søte i utseendet, mens kiki-menn ofte ikke er det. Så kaller jeg en kiki-mann for søt så handler det sannsynligvis om noe annet enn utseendet, mens en bouba-mann kan være søt utseendemessig også. Som regel er det konteksten eller resten av setningen som avgjør hva jeg legger i søt. Anonymkode: f58d8...7d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #69 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Når kvinner kaller en mann søt så later det til at de mener «en mann du burde gå for, men ikke en jeg vil ha». Når kvinner kaller en kvinne for sør later det til å bety «en som ingen mann vil ha, men jeg synes at de burde det». Når menn kaller kvinner for søt så later det til å bety «jeg vil harve over henne». Anonymkode: a8951...48d Nei, det er jo flere kvinner her som fint kan si søt om en mann de vil ha? Anonymkode: 974b2...446 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #70 Del Skrevet 14. november 2023 Jeg går alltid for søte og/eller pene menn, det er det jeg faller for. For meg betyr det attraktiv, men jeg faller ikke for type badboys, machomenn eller bamsemenn med dadbods, så det kan ha noe med saken å gjøre. Når det er sagt, å kalle en mann for kjekk er noe jeg ikke føler vi gjør her på sørvestlandet, iallfall ikke i min generasjon. Anonymkode: c7a04...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #71 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 23.19): Søt er absolutt positivt. For meg betyr det at jeg smelter, blir litt øm og varm for mannen. Anonymkode: b0bde...ed3 Dette👏🏼👏🏼 Anonymkode: 769e5...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #72 Del Skrevet 14. november 2023 Mannen er søt når han duller med kattene eller legger lego og blir i ekstase. Men han er samtidig kjempe kjekk og sexy 🤩 Anonymkode: 57a3a...b2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 14. november 2023 #73 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 23.12): "I rather she hate me and think I'm good looking" George Costanza Anonymkode: e0992...cc7 Er det noen du IKKE skal bruke som ledestjerne, så er det George 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 14. november 2023 #74 Del Skrevet 14. november 2023 Når en dame kaller en mann søt,så kan du stole på at han er "friendzoned" Søte gutter var det jentene ville ha på barne og tidlig på ungdomsskolen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 14. november 2023 #75 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Makan til standarder! Du høres ut som en arisk rase teoretiker. Anonymkode: e0992...cc7 Tulling. Ikke mitt innlegg, men det er forsket mye på symmetri og estetikk, uten at du trenger å dra noe nazi-kort av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #76 Del Skrevet 14. november 2023 Denne mannen er søt, og det betyr sexy på den måten jeg liker: hår på hodet – ikke på ryggen, pene trekk, slank og ung Anonymkode: 583ae...870 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #77 Del Skrevet 14. november 2023 Fant80 skrev (6 minutter siden): Når en dame kaller en mann søt,så kan du stole på at han er "friendzoned" Søte gutter var det jentene ville ha på barne og tidlig på ungdomsskolen.. Haha, det er helt utrolig. Menn er helt vaksinert fra å faktisk lytte til kvinner. Anonymkode: 974b2...446 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #78 Del Skrevet 14. november 2023 Castor Troy skrev (På 12.11.2023 den 21.50): Jeg tolker det som damene mener han ikke verken er stygg eller pen, men at de ikke er seksuelt tiltrukket. Det kan enten bety han ikke er deres type eller de er lesbiske. Friendzone muligens. Disse damene kan også være aseksuelle eller ikke binære, så de er kanskje ikke tiltrukket av noen. Personlig mener jeg mer personlighet hvis jeg kaller en mann søt, evt trekk men da er det jo mer barnslige trekk og derfor litt rart. Å tro at noen er lesbisk, aseksuell eller ikkebinær fordi de bruker ordet søt er kanskje litt mye? Anonymkode: d1af4...8ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. november 2023 #79 Del Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Personlig mener jeg mer personlighet hvis jeg kaller en mann søt, evt trekk men da er det jo mer barnslige trekk og derfor litt rart. Å tro at noen er lesbisk, aseksuell eller ikkebinær fordi de bruker ordet søt er kanskje litt mye? Anonymkode: d1af4...8ac Jeg bare helgarderte meg. Det er tross alt 2023 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #80 Del Skrevet 14. november 2023 Snakket om dette med en del damer, var litt nysgjerrig selv, men de fleste ser på det som noe positivt, man er ikke friendzonet av den grunn Anonymkode: 5bfb2...6da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå