Gå til innhold

Always vs Libresse (eller andre merkevarer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare spørre

Hva er greia med at oss damer sverger til enten Always eller Libresse?...Eller helt andre merker?...Jeg bruker begge deler, (får ikke til å bruke tampong), men det blir nærmest "krig" de gangene jeg tar det opp i den gjengen jeg vanker i....

Anonymkode: 0a400...805

Skrevet

Det må du nesten spørre om i gjengen du vanker. Vanskelig for oss på kg å vite hva som er "greia" blant dine venner. Selv har jeg ingen preferanser. Kjøper det som er tilgjengelig når jeg trenger det. 

Anonymkode: 69c62...76b

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det jo med det meste her i verden: polarisering. " Det som er rett for meg skal være rett for deg og" Men jeg har aldri hatt slik krig i min vennegjeng om bindmerker, det høres rart ut. Det er heller ikke et tema som blir diskutert ned til den minste detalj heller, hva slags produkt andre bruker når de har mensen.

Jeg har en preferanse på et merke foran andre men hva andre bruker gir jeg blanke f i 

Men jeg legger merke til i tråder på kg at det kan bli den vanlige kg kranglingen mellom de som bruker menskopp/menstruse og de som bruker bind/tamponger. Men det er jo typisk kg, heller ikke en grunn til å krangle innad i vennegjengen spør du meg

Anonymkode: f3319...b96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...