Gå til innhold

Beste dagligbank og kort. Årsinntekt ca. 1.600.000kr. Nord-Norge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt tipset om DNB Saga. Noen som kan si noe om erfaringer og hva som er bra med det?

Slik jeg har det nå: Sparebanken Narvik, 6,77% effektiv rente på boliglånet. Har ellers en konto i sbanken og vurderer om jeg skal fortsette med sbanken som dagligbank eller gå over til bulder bank. Sparebanken Narvik vil heller ikke gi meg lån til sekundærbolig, da de har i sine etiske retningslinjer at de skal være behjelpelige med å få førstegangskjøpere inn på markedet, men vil ikke bidra til at folk skal få skaffet seg en sekundærbolig de potensielt kan leie ut, så det eneste de kunne tilby meg var et svindyrt næringslån jeg ikke er interessert i.

Ønsker tips til annen bank som kan være relevant, som har gode kundefordeler eller gode lånebetingelser, lav rente.

Anonymkode: 47c03...2a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellers betaler jeg alltid med sas eurobonus mastercard premium for å tjene opp til bonusbilletter. Men vurderer om jeg bør kutte ut premium pga. høy årsgebyr.

Skrevet

DNB Saga er ganske verdiløst. Private banking programmet deres er ørlitegrann bedre, men ikke mye å skryte av det heller.

Anonymkode: c3538...465

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

DNB Saga er ganske verdiløst. Private banking programmet deres er ørlitegrann bedre, men ikke mye å skryte av det heller.

Anonymkode: c3538...465

Har du noe tips da? :)

Skrevet

Jeg er selv godt fornøyd med DNB, som daglig og lånebank. 5,40 % ef rente på boliglånet nå og saga program på alt annet. Nylig vært i kontakt med flere av lokal bankene og sparebank1 her i nord norge da jeg lurte på å flytte litt rundt på ting. Endte opp med å bli værende i dnb både pga betingelser men også mye grunnet kundebehandling. Virker som mange av småbankene har brent seg med høyt og usikre utlån gjennom covid som de nå får smake på, de aller fleste kundebehandlerne jeg var i kontakt med var på grensen til ufine og hadde dirkete slett kundebehandlig. 

Så min anbefaling blir DNB

Anonymkode: 06a70...eac

Skrevet

Har hørt mye bra om bulder bank så vurderer å bruke de som dagligbank

Skrevet

Noen som har gjort noen vurderinger mellom sbanken og bulder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...