AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Er det mer classy enn Gran Canaria, eller er det samme type sted? Virker som det er ganske rolig der, men mange briter.. Er det sånn at hvis man går rundt der så roper de "Oi get your tits out" liksom? Anonymkode: dea8c...fae
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Jeg har kun vært på Lanzarote, Tenerife og Fuerteventura. Lanzarote virker som den minst turistifiserte de 3. Jeg har aldri hørt noen sånn kommentar, hehe. Anonymkode: 2fdc8...503
Eva-Lena Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 (endret) Lanzarote er roligere og koseligere enn Gran Canaria. Har vært på begge øyene flere ganger med eksen og barna våre. N drømmer jeg om en ferie helt alene og mellom de to velger jeg Lanzarote. Lei bil og reis rundt. Vi hadde hotell o Puerto Del Carmen som er ett godt utgangspunkt med tanke på å reise rundt med bil. Endret 12. november 2023 av Eva-Lena
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Det har blitt mer kriminalitet på øya på grunn av av migranter fra Afrika, pass på lommebok, telefon og unngå å gå ute alene på kvelden. Anonymkode: 42e4a...a66 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Det er lite pent der, stort sett bare stein. Og sorte strender. Anonymkode: 0fa41...433
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå