AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Kan dere være så snille og hjelpe meg og beregne samværsprosent? Barnefar jobber offshore og er på jobb to uker, så hjemme i nesten fire uker. Han har da barna 16-17 netter når han er hjemme. Han mener dette er omtrent 50-50 og vil avslutte avtale om barnebidrag. Barnefar har i lengre perioder hatt lite samvær av veldig gode grunner. Brudd og avtale om bidrag (gjennom nav) har vært et mareritt og selv om vi har ganske store barn har han bare betalt riktig bidrag det siste året (etter at nav beregnet dette). Jeg tenker det er helt rimelig at bidraget justeres nå som han fikser et jevnlig samvær av en viss størrelse, men det blir jo ikke 50-50. Jeg synes det er vanskelig å beregne rett samværsprosent siden det blir en seksukersperiode hvor han er borte/hjemme 🙈 hjelp. Jeg vil jo ha ungene fire uker og han litt over to uker på seks uker. Anonymkode: ffa98...e02
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Hvis far i løpet av en 6 ukers periode har barnet 16-17 dager så er dette ca 40%. 6 uker x 7 dager = 42 dager. 40% av 42 er 16,8 dager. Anonymkode: b0807...06b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå