AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Er det ok å dele misnøye eller frustrasjon over andre bedrifter på f eks instagramkonto med 50 000 følgere? Fremfor å ta det opp med den bedriften det gjelder som en normal forbruker. Det kan jo være enormt skadelig for et foretak å bli hengt ut slik. Har sett eksempler på en stor matunfluenser som tagger en spesifikk butikk og klager på at det ligger dårlige tomater i disken. Sammen men mange fine tomater som hun bare kunne plukket. Og en som la ut bilder fra et kundetoalett på en restaurant hvor papirkurven var full og det var litt papir på gulvet. Der var æsj, motbydelig, dårlig renhold etc. Er det ok å publisere dette for mange mange tusen mennesker- eller ugreit? Anonymkode: 5463e...de6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har sett eksempler på en stor matunfluenser som tagger en spesifikk butikk og klager på at det ligger dårlige tomater i disken. Sammen men mange fine tomater som hun bare kunne plukket. Og en som la ut bilder fra et kundetoalett på en restaurant hvor papirkurven var full og det var litt papir på gulvet. Der var æsj, motbydelig, dårlig renhold etc. Anonymkode: 5463e...de6 Handler nok også om at influenserne ikke fikk sponsoravtale med de aktuelle bedriftene. Influenserne snakker dritt om bedriftene de ikke får betalt av og elsker bedriftene de får betalt av. Anonymkode: c26d6...ff9 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Er det noen som tar denne gjengen seriøst da? Jeg hadde ledd hadde noen klaget på et par dårlige tomater i en kasse på feks 10 kg, da er man bra tafatt og litt dum. Anonymkode: bd7cb...8f8 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Influensere irriterer vettet av meg. Jeg hadde gladelig benyttet meg av en tjeneste som de var misfornøyde med. Anonymkode: b3af7...c6d 4
Morten1 Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Det at man i det hele tatt kan leve bra og tjene fett på å være "influenser" er i seg selv ganske sykt. Håper de får en klekkelig økonomisk smekk i fremtiden hvis de sprer rundt seg med løgner og ødelegger for andre bedrifter for bagateller 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Akkurat klager på rotten frukt støtter jeg 100%. Hver eneste gang jeg skal ha noe i frukt og grønt avdelingen i butikken, er det mugg på div. gjenstander. Det gjelder flere ulike butikker; Rema, Obs, Extra, Kiwi, Mega… Blåbær har jeg rett og slett helt sluttet å se på en gang, for hver eneste pakken jeg plukker opp har bær med mugg på. Her om dagen; Coop butikkene hadde tilbud på poser med små poteter. Sto å sjekker 4-5 pakker før jeg ga opp, for alle pakkene hadde dårlige myke og rotne poteter i seg. Druer er også er mareritt. Er garantert at første pakke jeg tar på har mugg. Jeg er rett og slett dritt lei av hvor utrolig elendig frukt og grønt avdelingen er når det kommer til dårlige varer. Så alle influensere som legger ut om dette problemet, de støtter jeg virkelig! For butikkene burde skjerpe seg. Og nei jeg sier ikke alltid i fra, for da hadde jeg nesten kunnet hatt en fulltidsjobb å sjekke for mugg 🤪 Anonymkode: 2d22f...d5a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #7 Skrevet 14. november 2023 On 11/12/2023 at 7:43 PM, AnonymBruker said: Akkurat klager på rotten frukt støtter jeg 100%. Hver eneste gang jeg skal ha noe i frukt og grønt avdelingen i butikken, er det mugg på div. gjenstander. Det gjelder flere ulike butikker; Rema, Obs, Extra, Kiwi, Mega… Blåbær har jeg rett og slett helt sluttet å se på en gang, for hver eneste pakken jeg plukker opp har bær med mugg på. Her om dagen; Coop butikkene hadde tilbud på poser med små poteter. Sto å sjekker 4-5 pakker før jeg ga opp, for alle pakkene hadde dårlige myke og rotne poteter i seg. Druer er også er mareritt. Er garantert at første pakke jeg tar på har mugg. Jeg er rett og slett dritt lei av hvor utrolig elendig frukt og grønt avdelingen er når det kommer til dårlige varer. Så alle influensere som legger ut om dette problemet, de støtter jeg virkelig! For butikkene burde skjerpe seg. Og nei jeg sier ikke alltid i fra, for da hadde jeg nesten kunnet hatt en fulltidsjobb å sjekke for mugg 🤪 Anonymkode: 2d22f...d5a Skjønner at du misliker rotten frukt. Men dette med å unngå råtten frukt er ikke så lett. Kundene vil ha lav pris, godt utvalg, de ønsker at det aldri skal være utsolgt for varer de vi ha og de kjøper mer når frukten er stablet i store hauger(som øker svinnet). Det er i hvert fall min erfaring etter å ha jobbet noen år i en av Norges største fruktavdelinger. Løsningen vår ble å redusere utvalget kraftig. Men da klaget jo kundene da også. Anonymkode: c26d6...ff9
Gjest Spade Skrevet 14. november 2023 #8 Skrevet 14. november 2023 Da tenker jeg(om jeg oppdager det ) wow, jeg bryr meg ikke om den personens mening
AnonymBruker Skrevet 14. november 2023 #10 Skrevet 14. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: c3e67...19a Ok. Er dette et svar til et innlegg i tråden eller noe? Anonymkode: 383f1...66d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå