Fjaselina Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Eg har lyst på eit juleservise, men det må vere eit som kan brukast. Eg hadde eit med bittesmå koppar, men det gav eg til bruktbutikk 😉 Eg vil gjerne ha eit som er klassisk, julete, med store koppar. Trur det berre vert frokost/lunsj i første omgong. Har du tips? Og det er veldig fint om prisen er slik at andre har råd til å kjøpe eit fat eller ein kopp i julegåve🤪
fru Alving Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Jeg liker Royal Copenhagen sitt, det er klassisk, julete men ikke glorete. store kopper. Star Fluted Christmas (royalcopenhagen.com) Det er salg på det hele tiden hos forhandleren, tror det er Til bords. Hadde kjøpt det selv hadde det blitt brukt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Hammershøi Christmas Anonymkode: e56eb...2d9
MarianneE Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Jeg samler på Julemorgen fra Wik&Walsø og synes det serviset er nydelig.
hjärterdam Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Vi har Nisse serviset fra Porsgrund. Enkelt og julete med mye ulike deler.
Blåjojo Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Har Åsas jul fra Firkløveren. Ok pris, droppet kopper og gått for krus i stedet da jeg synes det er mer anvendelig. Kan bruke asjetten både til frokost, lunsj og forrett.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Moments fra rosendahl Anonymkode: d56bd...450
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Vi har Hammershøi i hvitt fra Kähler som hverdagsservise som brukes året rundt. Har kjøpt krus, dype tallerkener og noen forskjellige serveringsfat og -boller i julevarianten som vi bruker gjennom advent og jul. Det er en grei måte å ha juleservise på uten å ha et helt eget juleservise synes jeg. Anonymkode: 1b943...cbf 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi har Hammershøi i hvitt fra Kähler som hverdagsservise som brukes året rundt. Har kjøpt krus, dype tallerkener og noen forskjellige serveringsfat og -boller i julevarianten som vi bruker gjennom advent og jul. Det er en grei måte å ha juleservise på uten å ha et helt eget juleservise synes jeg. Anonymkode: 1b943...cbf Samme her! Og veldig fint med hvite tallerkner med jule-asjetter oppå, hvis man skal ha forrett😊 Anonymkode: 838bb...201
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi har Hammershøi i hvitt fra Kähler som hverdagsservise som brukes året rundt. Har kjøpt krus, dype tallerkener og noen forskjellige serveringsfat og -boller i julevarianten som vi bruker gjennom advent og jul. Det er en grei måte å ha juleservise på uten å ha et helt eget juleservise synes jeg. Anonymkode: 1b943...cbf Samme her 🤩 og da trenger man egentlig ikke fullt juleservice heller. Om jeg skal dekke på til mange, så blir det også fint med annenhver juletalerken. Har kaffekopper i grønt, så de passer også veldig fint sammen med juletingene Anonymkode: 9fc16...ac4 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Skrevet 13. november 2023 Har Swedish Grace winter til julesesongen. Har vanlig Swedish Grace til vanlig, og liker at de to lar seg kombinere. https://www.rorstrand.com/products/swedish-grace-winter Anonymkode: 776b2...f39
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #12 Skrevet 13. november 2023 https://www.cg.no/juletid-asjett-21cm Jeg har dette til frokost og lunsj. Koppene er i perfekt størrelse til mitt bruk, som da er kaffe. Anonymkode: 2295d...8be
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #13 Skrevet 13. november 2023 fru Alving skrev (På 12.11.2023 den 17.48): Jeg liker Royal Copenhagen sitt, det er klassisk, julete men ikke glorete. store kopper. Star Fluted Christmas (royalcopenhagen.com) Det er salg på det hele tiden hos forhandleren, tror det er Til bords. Hadde kjøpt det selv hadde det blitt brukt. Dette har jeg, og jeg elsker det😍😍😍 Samler litt hvert år. Anonymkode: a5f35...221
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå