Gå til innhold

Poll: til menn: Ser dere ned på kvinner som henter seg utenlandske menn fra fattige land?

Til menn: Ser dere ned på kvinner som henter seg utenlandske menn fra fattige land?  

22 stemmer

1. 1. Til menn: Ser dere ned på kvinner som henter seg utenlandske menn fra fattige land?

• Ja
      15
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Til menn: Ser dere ned på kvinner som henter seg utenlandske menn fra fattige land?

Kvinnenes versjon av 60 år gammel uføretrygdet mann som henter seg 20 år gammel jente fra Thailand. Feks en 60 år gammel hvit kvinne som henter seg en mørkhudet 20 år gammel mann fra et afrikansk land. 

Endret av Castor Troy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at folk må få lov til å gjøre som de vil her. Kjærlighet finnes i mange former. Vi vet ikke bakgrunnen til de involverte. Jeg synes bare det er veldig spesielt å se hvor forskjellig man ser på det med en gang rollene byttes om.  

• Liker 1
Skrevet
Sphere skrev (25 minutter siden):

Jeg tenker at folk må få lov til å gjøre som de vil her. Kjærlighet finnes i mange former. Vi vet ikke bakgrunnen til de involverte. Jeg synes bare det er veldig spesielt å se hvor forskjellig man ser på det med en gang rollene byttes om.  

Mange dømmer bare på grunn av det umiddelbare førsteinntrykket de får basert på utseende. Ikke alle som tenker videre over bakgrunnen eller andre årsaker til at de er sammen. 

Skrevet

Altså, med vanvittige 30-40 år i aldersforskjell så er det jo ekstremt åpenbart at den gamle kjøper seg ung kropp, uansett kjønn på de involverte! Eller tror du f eks at Anna Nicole Smith elsket den 80 år gamle milliardæren på ekte?

Anonymkode: 4be96...39a

• Liker 2
Skrevet
Castor Troy skrev (1 minutt siden):

Mange dømmer bare på grunn av det umiddelbare førsteinntrykket de får basert på utseende. Ikke alle som tenker videre over bakgrunnen eller andre årsaker til at de er sammen. 

Helt klart. Har opplevd det selv. Enda vi var omtrent like gamle. 

Skrevet

Dersom det "forelskede" paret knapt nok kan hverandres språk, så sier det jo seg selv at de ikke kjenner hverandre.

Anonymkode: 4be96...39a

Skrevet

Jeg tenker mitt om ei 55 år gammel uføretygda dame fra Hokksund som henter hjem en 36 år gammel tyrker.  Det er ikke lov å være så naiv og dum!

Skrevet

Nei, de tilfellene jeg kjenner av dette er mannen av mer velstående bakgrunn enn kvinnen. Når folk fra fattige land først har penger har de ofte virkelig mye penger. 

Anonymkode: 8d62a...c68

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei, de tilfellene jeg kjenner av dette er mannen av mer velstående bakgrunn enn kvinnen. Når folk fra fattige land først har penger har de ofte virkelig mye penger. 

Anonymkode: 8d62a...c68

Kanskje de asiatiske damene som hentes av norske menn, også har mer penger enn mennene de er sammen med. 

• Liker 1
Skrevet
Castor Troy skrev (2 timer siden):

Kanskje de asiatiske damene som hentes av norske menn, også har mer penger enn mennene de er sammen med. 

Ville en asiatist holden 23 år gammel kvinne valgt en 20 år eldre overvektig norsk mann om hun hadde penger?  Nei, de fleste er lutfattige og det er et rent bytte.  Kvinnen får penger og velstand, mannen får ungdom og sex. 

Skrevet (endret)
Djungelvrål skrev (3 minutter siden):

Ville en asiatist holden 23 år gammel kvinne valgt en 20 år eldre overvektig norsk mann om hun hadde penger?  Nei, de fleste er lutfattige og det er et rent bytte.  Kvinnen får penger og velstand, mannen får ungdom og sex. 

Samme som med Petter Stordalen og hans kjæreste det. Finnes utallige eksempler på dette blant finanstopper og kjendiser, og blant thai-kone kjøpere selvfølgelig.  

Svaret jeg skrev var ironisk ment til et innlegg jeg svarte på lenger opp, les de andre innleggene 😅

Endret av Castor Troy
Skrevet

Nå vet jeg ikke om jeg er en av disse. Jeg ble sammen med en amerikaner da jeg var 24 år. Han var 28 år. Vi er begge ingeniører. Kjør debatt. Haha. 

Anonymkode: a70cc...6bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå vet jeg ikke om jeg er en av disse. Jeg ble sammen med en amerikaner da jeg var 24 år. Han var 28 år. Vi er begge ingeniører. Kjør debatt. Haha. 

Tror ingen bryr seg om alderen er jevn, begge er fra rike industriland, eller begge er hvite eller samme etnisitet 😅

Skrevet
11 minutter siden, Castor Troy said:

Tror ingen bryr seg om alderen er jevn, begge er fra rike industriland, eller begge er hvite eller samme etnisitet 😅

Vel, jeg er faktisk ikke hvit. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, jeg er faktisk ikke hvit. 

Ikke samme etnisitet heller?

Skrevet

Nei, han er hvit. Jeg er asiat. Folk tror at han er norsk og jeg er utlending, hehe

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, han er hvit. Jeg er asiat. Folk tror at han er norsk og jeg er utlending, hehe

Den mixen går nok under radaren for alle som har dømmende meninger om forhold på tvers av landegrensene 😅

Skrevet

Nei jeg ser ikke ned på det. Følg kjærligheten!!

Anonymkode: f5b8d...505

Skrevet
5 minutter siden, Castor Troy said:

Den mixen går nok under radaren for alle som har dømmende meninger om forhold på tvers av landegrensene 😅

Ikke sant, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...