AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Del Skrevet 12. november 2023 Til dere som syntes det er ekkelt med spørsmål angående utflod og beskrivelse av utfloden, så er ikke dette tråden for dere😊 Til dere andre: Jeg har de siste dagene vekslet mellom å ha hvit (lotion-aktig) utflod og endel gult slim nedentil som ikke lukter noenting. Noen som vet hva det kommer av? Anonymkode: 7db77...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Del Skrevet 12. november 2023 Det kommer vel av naturlige variasjoner...? Anonymkode: 38b36...6c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg får det når jeg har eggløsning. Jeg har følt med syklusen min veldig nøye. Legger inn på mobilen alt hva som skjer der nede. Og har funnet ut at når jeg har eggløsning så kommer det slik. Lukter ingen verdens ting. Anonymkode: be833...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Del Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg får det når jeg har eggløsning. Jeg har følt med syklusen min veldig nøye. Legger inn på mobilen alt hva som skjer der nede. Og har funnet ut at når jeg har eggløsning så kommer det slik. Lukter ingen verdens ting. Anonymkode: be833...9f3 Pleier ikke utfloden din ved eggløsning å være klar og gjennomsiktig? Jeg trodde den skulle være klar og gjennomsiktig og at det kjennetegner at man er fruktbar. Eller har jeg misforstått? Anonymkode: 7db77...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Del Skrevet 12. november 2023 Stemmer ikke for meg hvert fall. Vært sånn i mange år no. Bestandig en til to uker etter mens. Anonymkode: be833...9f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå