Gå til innhold

Noen gang glemt å levere lottokupongen og så gikk tallene inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dermed gått glipp av store penger?

Det må være noe av det bitreste som finnes. Har et familiemedlem som dette skjedde meg. Riktignok ville det bare vært 2.premien, men vi snakker uansett rundt 100.000 kroner. Vedkommende fant aldri ut av det, for jeg var den eneste som så det og fortalte det aldri. Jeg hadde mer kontroll på tallene h*n spilte med enn hovedpersonen selv, og jeg er veldig god til å huske tall. Så virkelig ikke hva positivt det kunne medføre seg. Bare etterpåklokskap og bitre følelser. Så jeg gjorde personen en tjeneste ved å skåne vedkommende for det.

Har det hendt deg noen gang?

Anonymkode: dd37e...b84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mange ganger 😂😂

Anonymkode: 65a2b...5fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert mange ganger 😂😂

Anonymkode: 65a2b...5fb

Ja, men som du vet om, så klart.

Skrevet

Svigermor hadde fast tallrekke i mange år. Når hun lå på det siste ble ikke kupongen levert inn og rekka gikk inn uka etter hun døde.

Anonymkode: 838e5...346

• Hjerte 1
Skrevet

Jepp, det skjedde 30.august 1997   Da gikk alle tallene inn, men 5-ukerskupongen hadde ikke blitt fornyet.

( grunnen til at jeg husker datoen var fordi at jeg så nyheten om prinsesse Dianas død da jeg gikk inn på tekst-tv for å sjekke lottoallene)

Anonymkode: b3b06...105

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Svigermor hadde fast tallrekke i mange år. Når hun lå på det siste ble ikke kupongen levert inn og rekka gikk inn uka etter hun døde.

Anonymkode: 838e5...346

Da snakker vi uflaks.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jepp, det skjedde 30.august 1997   Da gikk alle tallene inn, men 5-ukerskupongen hadde ikke blitt fornyet.

( grunnen til at jeg husker datoen var fordi at jeg så nyheten om prinsesse Dianas død da jeg gikk inn på tekst-tv for å sjekke lottoallene)

Hva følte du da? Må jo være ekstremt bittert.

Skrevet

Min far leverte 3 tippekuponger hver uke og en gang det var en stund til lønning leverte han bare 2 av dem, ikke den mest usannsynlige. Da tipperesultatene kom var det 8 på begge og siden det var ett fordelingssystem måtte det da være 12 på den han ikke leverte, den ville gitt drøyt 64 000 og det var en del penger i 1974.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva følte du da? Må jo være ekstremt bittert.

Det var det der og da :kjempesinna:

Men det tok ikke mange dagene før jeg kunne le av det.

Skrevet

Hver gang jeg har glemt å levere hadde jeg tenkt å tippe de tallene som ble trukket.

• Hjerte 1
Skrevet

Nesten.  Vi spiller aldri, men ved ett enkelt tilfelle hadde mannen for moro skyld fylt ut en Lotto-kupong, men ikke levert den.  Den hadde 6 rette, i en spillomgang premiene var skikkelig høye.

Jeg har et litt annerledes eksempel.  EM i fotball 2004.  Hellas er ett av turneringens dårligste lag.  12. juni skal de spille mot ett av topplagene. Mannen (samme som over) foreslår at vi skal sette 10 000 kroner på at Hellas blir europamestere.  (Vi hadde ikke enormt god råd, og jeg nektet plent).  Spol fram til fjerde juli - Hellas vinner mesterskapet.  Vi hadde blitt rike - men jeg trøster meg med at mannen er forsiktig med penger, så det er ikke 100% sikkert at vi hadde satset selv om jeg hadde gitt klarsignal.

Anonymkode: 5b6c1...b56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...