Gå til innhold

Tiss fetish!

Gjest Sony209

Anbefalte innlegg

Jeg har et spørsmål til de som liker tiss fetish! 

Tisser dere på hverandre i kroppen eller ansiktet?

og gjør dere det mens dere har sex eller i dusjen? 

jeg har hørt mye om det men har aldri prøvd det før, jeg har lyst å prøve men jeg vet ikke helt  hvordan skal jeg si det til en dame? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er jente og har alltid blitt kåt av tanken å bli tissa på osv av en fyr men er jomfru så har ikke opplevd det før

Anonymkode: c47d7...a55

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

jeg er jente og har alltid blitt kåt av tanken å bli tissa på osv av en fyr men er jomfru så har ikke opplevd det før

Jeg har så lyst å prøve den følelsen, har hørt så mye om det, men har aldri prøvd siden jeg har ligget kun med 2 jenter hitil nå! oi er du jomfru? Hvor gammel er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det tidligere, og da tisset vi på hverandre i dusjen. I munnen og på kroppen. 
Har også tisset på han mens jeg red han, og han tisset inni meg. Anbefales å kjøpe tisselaken om du skal prøve noe av dette i senga, samt ha masse håndduker tilgjengelig.

Om du spør dama om det er noe hun fantaserer om, så kan du også fortelle at du har tenkt litt på dette med tissing. Men legg gjerne til at det ikke er noe du MÅ gjøre. Greit å bare så en liten tanke i hodet hennes, og event. la henne bestemme om det skal skje eller ikke.

Anonymkode: 2d14d...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig kun blitt tissa på i dusjen, det egner seg jo sjelden andre steder. Han tisser meg i ansiktet, på kroppen, har meg til å drikke det, vil se meg tisse. Ønsker veldig at han skal tisse inni meg, men det har vi ikke fått gjort enda.

Anonymkode: 95fca...39a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Foreløpig kun blitt tissa på i dusjen, det egner seg jo sjelden andre steder. Han tisser meg i ansiktet, på kroppen, har meg til å drikke det, vil se meg tisse. Ønsker veldig at han skal tisse inni meg, men det har vi ikke fått gjort enda.

Anonymkode: 95fca...39a

Det er veldig vanskelig for menn å klare å tisse mens man har reisning...Muligens en sperre der fra naturens side...

Anonymkode: 1f945...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville startet forsiktig. For meg er dette med tissing noe som er intimt. Ikke utelukkende noe som handler om sex, men en handling jeg normalt sett gjør alene som jeg kan dele med noen. Det at det involverer fitta mi vil jo alltid gjøre at det er seksuellt. Men jeg tenker det er lurt å starte forsiktig og la det bygge seg opp heller enn å hoppe uti på dypet med en gang. Dersom man hopper for fort kan det godt hende det bare blir med den ene gangen som kanskje ble litt klein. 

Jeg ville startet med å se på at den andre tisset, se, studer evnt å holde rundt den andre mens den tisser. Vi kvinner kan sitte motsatt vei på toalettet og bli holdt rundt. Når man er så forsiktig kan man starte med å slikke hverandre etterpå feks eller å ta hånden inn i strålen. Da får man sett hvordan man responderer og man kan få tid til å bygge opp en intimitet rundt det også heller enn at det bare er noe man gjør i dusjen fordi det er kinky og tabu. Det å se henne tisse ute i naturen kan feks være fint. Og jeg tror at hvis man er mann og skal få med en dame på dette så er dette veien å gå, fordi det da handler mer om en intim handling enn bare tabu for tabu sin del. Å si at du er veldig nysgjerrig og har lyst å se på henne mens hun tisser er jo en litt uskyldig måte å starte på. 

For henne kan det også være lurt å bygge opp positive assosiasjoner. La henne være kåt første gang hun skal tisse for deg. La henne se syt du er kåt første gangen du skal slikke henne etter at hun har tisset. Uttrykk til henne at du liker det og virkelig ønsker å smake på hele henne. Da kan du gjøre henne trygg. Drikk vann! 

Etter hvert er det jo bare å se hvor det bærer. Jeg tror det lureste er å starte med at det er hun som skal tisse, det er nok enklest og være åpen for. For min del går dette bare en vei, at det er noe jeg gjør for ham, fordi han liker det og fordi jeg liker at han liker det. Jeg ønsker ikke at jeg skal være den som er mottaker. 

Anonymkode: 0538d...dcc

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 20.23):

Det er veldig vanskelig for menn å klare å tisse mens man har reisning...Muligens en sperre der fra naturens side...

Anonymkode: 1f945...9f7

Har ingen problemer med tisse mens kuken er hard....

Men blir et jekla trykk da

Mer som en høytrykksvasker så det kjennes virkelig inni...

Om en finner en billig kvinne

M@ster

Endret av Master1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/12/2023 at 3:31 PM, AnonymBruker said:

Liker du bare å bli tissa eller også å holde tiss? Hvor gammel er du?

Anonymkode: d4591...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...