AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Jeg tok ut p-staven på mandag. Den har kun vært inne siden april i år, men jeg måtte ta den ut da jeg konstant blødde. Jeg har hatt sex med kjæresten min, men han har ikke fullført inni meg da vi vil vente litt med graviditet. I går og i dag så kom han inni meg for vi er uansett såpass trygge på hverandre at det ville ikke vært noen krise, men vi tenkte naturligvis at 5-6 dager etter er altfor tidlig å kunne bli gravid. For moro skyld tok jeg en eggløsningstest nå og den var positiv. Er det ikke ganske vilt å ha eggløsning så kort tid etter staven er ute? Har dere noen erfaringer der? Anonymkode: af4cc...839
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Nei, det er ikke rart. Jeg hadde positiv eggløsningtest uka etter at jeg tok ut staven. Positiv eggløsningtest trenger ikke å bety at du faktisk har eggløsning, men at kroppen prøver. Uansett.. Det er mange som er blitt gravide rett etter at staven ble tatt ut. Hos oss tok det 6 mnd.. Anonymkode: f2531...fbb 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Jeg tok ut p-staven i august og ble gravid i september, så det kan gå fort det der altså 🙂 Anonymkode: 93b79...d7c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Du kan strengt tatt få eggløsning en time etter tatt ut pstav, i teorien. Jeg tok den ut starten av desember og ble gravid i januar så det kan gå fort:) Anonymkode: 5f1f1...064
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Jeg tok ut min etter 9 år den 31. august, 30. september hadde jeg ganske positiv graviditetstest. 10+4 i dag. Anonymkode: 2a825...903
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Takk for respons ☺️ Men er det da sannsynlig for meg å ha unnfanget en baby i helgen, 5 og 6 dager etter uttak av staven? Det klarer jeg ikke å se for meg er sannsynlig, men det er derfor jeg ønsker å høre med dere Anonymkode: af4cc...839
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Ser at det ble veldig rart å skrive unnfanget en baby, men det er jo det det eventuelt er hehe Anonymkode: af4cc...839
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Ingenting er vel umulig, men i mitt tilfelle føler jeg at jeg må presisere at den ble tatt ut samtidig som jeg skulle ha mensen og den kom som den skulle. Derfor tror jeg eggløsning var rundt midten av september for min del, så kåt som jeg var i den perioden hvor eggløsning skjedde tror jeg aldri jeg har vært før 🙈 Jeg tror dessverre ikke det er så mye annet du kan gjøre enn å sitte ned og vente tålmodig på enten mensen eller en positiv graviditetstest. 😅 Anonymkode: 2a825...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå