AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Alltid lov å spørre noen om noe, men du må godta svaret du får. Anonymkode: 4aae4...d8e
Daria Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 En kamp du vet/antar at han skal se og som du også er genuint interessert i? Helt uproblematisk. Er det baktanker og alternativ motivasjon og intensjoner involvert, er svaret at det kommer så an på. 4
Trøndere1 Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Så lenge det er kvinnen som spør er det ok. En mann burde ikke spurt om det samme. Ifølge samfunnets normer.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Bare hvis han også er fotballinteressert, ellers er det rart 😅 Men pass på at du ikke gir ham feil inntrykk, så slipper du eventuelle kleine situasjoner. Anonymkode: 10cdd...804
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Daria skrev (2 timer siden): En kamp du vet/antar at han skal se og som du også er genuint interessert i? Helt uproblematisk. Er det baktanker og alternativ motivasjon og intensjoner involvert, er svaret at det kommer så an på. Ingen baktanker. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Bare hvis han også er fotballinteressert, ellers er det rart 😅 Men pass på at du ikke gir ham feil inntrykk, så slipper du eventuelle kleine situasjoner. Anonymkode: 10cdd...804 Han er veldig fotball interessert og har selv spolt på det lokale A-laget her. Både han og jeg har partner. Anonymkode: 4806d...d91 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen baktanker. Han er veldig fotball interessert og har selv spolt på det lokale A-laget her. Både han og jeg har partner. Anonymkode: 4806d...d91 Spilt ikke spolt. Anonymkode: 4806d...d91
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ingen baktanker. Han er veldig fotball interessert og har selv spolt på det lokale A-laget her. Både han og jeg har partner. Anonymkode: 4806d...d91 Skjønner at det kan føles litt rart når både du og han har partner, men det burde jo virkelig ikke ha noe å si, så lenge alle stoler på hverandre. Kan du ta med partneren din da, eller er ikke han fotballinteressert? Føles kanskje best hvis kona hans også er hjemme, hvert fall første gangen? Anonymkode: 10cdd...804
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 Hvorfor vil du det? Ha du ikk tv selv? Anonymkode: 247b4...d13 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ingen baktanker. Han er veldig fotball interessert og har selv spolt på det lokale A-laget her. Både han og jeg har partner. Anonymkode: 4806d...d91 Null problem, spør i vei! Anonymkode: 70cdd...2d8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor vil du det? Ha du ikk tv selv? Anonymkode: 247b4...d13 Jo, det har jeg. Men hadde lyst å se denne kampen med noen som er fotball interessert. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner at det kan føles litt rart når både du og han har partner, men det burde jo virkelig ikke ha noe å si, så lenge alle stoler på hverandre. Kan du ta med partneren din da, eller er ikke han fotballinteressert? Føles kanskje best hvis kona hans også er hjemme, hvert fall første gangen? Anonymkode: 10cdd...804 Mannen min driter i fotball. Anonymkode: 4806d...d91 1
BobbySocks Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 (endret) Da hadde jeg sagt: skal du og fruen se kampen? Greit jeg hiver meg med, trenger noen som gleder seg like mye som meg, da mannen min synes fotball er kjedelig? Eller noe. Sånn st det er helt klart at det ikke er en han/du ting. Endret 12. november 2023 av BobbySocks 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 BobbySocks skrev (2 minutter siden): Da hadde jeg sagt: skal du og fruen se kampen? Greit jeg hiver meg med, trenger noen som gleder seg like mye som meg, da mannen min synes fotball er kjedelig? Eller noe. Sånn st det er helt klart at det ikke er en han/du ting. Det var lurt, takk. Anonymkode: 4806d...d91 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #15 Skrevet 12. november 2023 Så lenge det er VIF - Stabæk og ikke Chelsea - Man City så er det greit. Anonymkode: 9ef7e...82a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #16 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så lenge det er VIF - Stabæk og ikke Chelsea - Man City så er det greit. Anonymkode: 9ef7e...82a Hæ? Anonymkode: 4806d...d91
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #17 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så lenge det er VIF - Stabæk og ikke Chelsea - Man City så er det greit. Anonymkode: 9ef7e...82a Vel, tror du naboen har spilt på a- laget til Chelsea eller man city? Tipper det er norske lag, uten at jeg skjønte kommentaren ellers. Anonymkode: f48fc...8bb
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #18 Skrevet 12. november 2023 Burde gå helt fint, særlig om du er såpass supporter at det er fotballdrakt over hettegenseren du har på, og ikke pen kjole og høyhælte sko, om du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 67aad...a5c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #19 Skrevet 12. november 2023 Hmmmm....her trodde jeg først det handlet om å se en kamp som gikk på "betal-TV" slik at spørsmålet var om det var ok å invitere seg sjøl til å se kamp. I så fall bør man være ganske sikker på at eier av TV har planer om å se akkurat den kampen. Videre trodde jeg det handlet om mannlig kollega som ville spørre annen mannlig kollega (han med TV) om å komme for å se kamp, og jeg ville fremdeles forsikre meg om at eier av TV hadde planer om å se den kampen, og ville nok tatt en ekstra sjekk på jobb ved å spørre litt sånn tilfeldig og sjekket om man kanskje ble invitert til å se kamp. Så slipper man at det blir kleint på jobb.... Men nå skjønner jeg at det er en kvinne som ønsker å se kamp med en mann, der de begge har tilgang til kampen. Anonymkode: 4e288...ea7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #20 Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hmmmm....her trodde jeg først det handlet om å se en kamp som gikk på "betal-TV" slik at spørsmålet var om det var ok å invitere seg sjøl til å se kamp. I så fall bør man være ganske sikker på at eier av TV har planer om å se akkurat den kampen. Videre trodde jeg det handlet om mannlig kollega som ville spørre annen mannlig kollega (han med TV) om å komme for å se kamp, og jeg ville fremdeles forsikre meg om at eier av TV hadde planer om å se den kampen, og ville nok tatt en ekstra sjekk på jobb ved å spørre litt sånn tilfeldig og sjekket om man kanskje ble invitert til å se kamp. Så slipper man at det blir kleint på jobb.... Men nå skjønner jeg at det er en kvinne som ønsker å se kamp med en mann, der de begge har tilgang til kampen. Anonymkode: 4e288...ea7 Jeg har ikke tilgang til å se den kampen på TV Anonymkode: 4806d...d91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå