AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Merket i går at jeg har blod i skjeden og jeg har ikke mensen. Har også vært veldig kvalm, på nippet til å kaste opp natten før det, og har en nesten konstant rar smertefølelse i mage/underliv. Ikke feber. Ikke uutholdelig smerte men vondt! Noen om har hatt noe lignende??? Anonymkode: aca5f...866
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Gravid? Har hatt en del mellomblødninger utenom mens, men aldri hatt vondt. (Har vært hos gynekolog og sjekket, fant ingenting) Anonymkode: 803ba...31e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Har blitt mer normalt med menstruasjonsfortyrrelser etter covid. Jeg har selv opplevd spotting og har aldri i hele livet hatt problemer før. Dersom du har uvanlige symptomer kan det uansett være lurt å oppsøke lege Anonymkode: a43cc...5e7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Det har kun skjedd to ganger, men begge gangene hadde en naturlig forklaring. Den ene gangen var etter at jeg hadde tatt en soppkur. Den andre gangen var etter at jeg tatt celleprøve hos legen Anonymkode: 52744...82e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Ts her. Ikke gravid. Ikke spotting, mer blod enn det. Blitt vondere utover kvelden. Er kvalm, nesten så jeg spyr og har dårlig matlyst. Smerten brer seg litt nedover beina og nå litt mer på venstre side også. Har endometriose, men smerten er annerledes. Det er noe mer liksom. Anonymkode: aca5f...866
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Ligger og vrir meg i smerte nå. Anonymkode: aca5f...866
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå