AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Del Skrevet 12. november 2023 Hjelp trenger forslag! Jeg og samboer venter tvillinger og jeg har to eldre barn fra før. Vært et høy risk graviditet så har ikke fokusert så mye på nav og slik, men nå nærmer det seg ankomst med storm skritt! Er to gutter, har en jente og en gutt fra før og de begyn er på L og B, vil gjerne at tvillingene skal starte på L og B også. Tips? Anonymkode: a897a...4b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Del Skrevet 12. november 2023 Live og Bendik 😊 Anonymkode: aeab1...aaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Del Skrevet 12. november 2023 Unnskyld, så nå det var to gutter. Men jeg forslår Bendik som et av navnene ihvertfall 😊 Anonymkode: aeab1...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Del Skrevet 12. november 2023 Bjørn og Lars Anonymkode: 14a6e...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Del Skrevet 12. november 2023 Leonard, Leon, Liam. Benjamin Anonymkode: 57a91...567 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå