AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Jeg har en komplisert familie historie, tar kort versjonen. Vi er en stor søsken flokk som nå alle er voksne, vi har vært gjennom litt tøffe tider i livet, jeg fikk som værst av oss søsken i barndommen men har jobba meg gjennom det og ingenting som påvirker meg i dag men derimot er det noen av søsknene mine som er preget og andre som "bruker" det og spiller på det, når de enketlig ikke husker en dritt av hva som skjedde i barndommen. Jeg her en søster som er på en annen planet mildt sagt, er bekymra for henne da det ikke er noen i familien som ser ut til og bry seg særlig om henne, jeg kontaktet et krise team som skulle hjelpe og sjekke. Kan jeg forvente og høre noe tilbake fra kriseteamet mtp taushetsplikt? Anonymkode: 04c8b...df1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Du skal være litt forsiktig med å bare bestemme at du hadde det verst og at søsknene dine ikke husker og faker ting. Jeg kommer fra lignende familie og har lidd mye i det stille. Det er de søsknene som skriker og prater mest som får oppmerksomhet. Det er ikke noen god følelse. Det er ikke din oppgave å bare bestemme at du har hatt det verst og at søsknene dine egentlig ikke har noe å klage på, når de åpenbart sliter de også. Anonymkode: d0b8a...1f6 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå