Gå til innhold

Collegegenser til voksen mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann på 50+ trives godt i hettejakke med hette. Jeg syns han er for gammel til å bruke denne jakka på jobb, men skjønner han syns den er komfortabel. Har dere tips til merke på collegegenser/ jakke som er litt mer voksen. Ikke Gant eller Boss. Gjerne noe mer edgy, hvis det er mulig når man er over 50.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller så kan du la ham gå i hettejakke som normale folk gjør framfor college genser som vil få enhver tulling over 15 til å se ut som om det er noe galt med dem. 

Anonymkode: 36693...543

Skrevet

hvorfor skal du absolutt henge  deg opp i hva slags klær noen andre ønsker å gå med??  

Anonymkode: b541c...a55

Skrevet

Ha ha. Gøy svar! Kanskje han skal få lov da.

Skrevet

Tusen takk for tips. Og til dere som syns jeg krenker mannen min og hans klesstil så er det helt ok. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hettejakke med hette? Fins det hettejakker uten hette? Hehe :fnise:  Jeg syns hettegensere/hettejakker er finere enn collegegensere uten hette, men ville aldri brukt det på jobb. Spørs jo litt hva man jobber med også, så klart. Jobber man på lager er det greit, men på kontor bør man kle seg mer formelt. 

Skrevet

Jeg skjønner nå at han må få lov å gå med hettejakke med hette på jobb. Han jobber på kontor og har også andre klær enn hettejakka til mer formelt bruk. Jeg ønsket vel egentlig bare noen tips til litt kule, men ikke krampaktig unge klær han kan gå med på jobb. 

• Hjerte 1
Skrevet

Nike og Adidas har fine collegensere i mange fine farger, med liten logo. Mannen min bruker dette på jobb. Hjemme er det mest hettegensere han bruker. Synes det er fint med hettegenser jeg. Og collegegenser. 

Anonymkode: c876a...b9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...