AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Del Skrevet 12. november 2023 Har aldri sett Skal vi danse, Maskorama, Stjernekamp, Farmen, Kompani ett eller annet, etc. Men jeg er på KG. Henger dette på greip da? Anonymkode: 38386...7e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Del Skrevet 12. november 2023 Det henger på greip hos meg. Ser heller aldri på sånne programmer. Disse er basert på såkalte "kjendiser". Jeg aner ikke hvem 95% av disse "kjendisene" er. Derfor gidder jeg ikke å se på. Anonymkode: 0e6e5...87a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Del Skrevet 12. november 2023 Samme her. Det eneste jeg har sett på er Farmen, ellers orker jeg ikke disse kjendisprogrammene, for det er jo det det er, samme folka hele tiden! Anonymkode: a775a...c8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg ser ikke hva det ene har med det andre å gjøre? Anonymkode: cdd2e...5e1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 12. november 2023 #5 Del Skrevet 12. november 2023 Dette orker ikke jeg heller å bruke tid på. Ser heller gode spillefilmer(serier som Babylon Berlin) og dokumentarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Del Skrevet 12. november 2023 Styr gjerne unna Kompani med kjendiser, men Tropp 1 og 2 er noe av det fineste jeg har sett på TV. Anonymkode: 3bdee...a1a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #7 Del Skrevet 12. november 2023 Har en søster som er lik. Hun har ikke TV og ser ikke på norske kanaler. Når hun ser på noe er det mest dokumentarer og slike ting. Hun hører pocast og leser bøker. Er overhode ikke interessert i populærkulturen. Dog tror jeg hun leser litt innpå KG innimellom. Anonymkode: 6eaa7...8e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #8 Del Skrevet 12. november 2023 Jeg har elsket KG siden jeg var student, og det var omtrent da jeg droppet lineærTV også. Jeg tipper det statistisk sett kan være at de som liker KG har høyere konsum av den slags programmer, men ikke at det er en direkte sammenheng. Hvor mange er det som ser de aller største underholdningsprogrammene da? I underkant av 600 000 eller noe? 10% av Norges befolkning? Da er det fremdeles 90% av Norges befolkning som ikke ser på, så du er jo på ingen måte unik eller alene i å ikke se Farmen. (Jada nå telte jeg med babyer og hele røkla fordi jeg ikke gadd gå på SSB og sjekke voksen befolkning bare for å illustrere poenget, det står fremdeles om det så er 20-25% som ser - folk flest ser ikke). Anonymkode: c682a...c52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #9 Del Skrevet 13. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har aldri sett Skal vi danse, Maskorama, Stjernekamp, Farmen, Kompani ett eller annet, etc. Men jeg er på KG. Henger dette på greip da? Anonymkode: 38386...7e6 Tror du har misforstått uttrykket «å henge på greip». Mener du om det er rart? Nei, det er ikke rart. Jeg har sett biter av programmer, gjerne hos folk som følger med, men det er ikke min smak. Er nok ikke unik… Anonymkode: 6d79d...54f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #10 Del Skrevet 13. november 2023 Jeg har sett de første sesongene, ikke av alt, men feks farmen, men ettet det tredje året ca så gidder jeg ikke mer 😄 Men når den første sesongen av farmen gikk så var det jo litt nytt. Nå er det meste oppbrukt, for tiden ser jeg mest på discovery kanalene, viasat history, travel og ID 😊 Anonymkode: ec7ed...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #11 Del Skrevet 13. november 2023 Har sett noen av disse, men jeg har aldri strømmet serier. Sikkert den eneste kvinnen i landet 😃. Ser mest bare nyheter og debatter,men ser generelt lite på TV. Nesten null fra mai til september. Foretrekker bøker Anonymkode: 2f048...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #12 Del Skrevet 17. november 2023 Henger det på greit at jeg liker å se på programmer som Farmen, 71 grader nord, maskorama, osv., men også ser mange dokumentarer, debatter og andre aktualitetsprogrammer? Ser også på et ganske variert utvalg av sjangre i både serier og filmer. Noen ganger vil jeg ha tyngde, andre ganger vil jeg ha enkel underholdning. Tror jeg er ganske vanlig, men virker på flere av svarene her at noen tenker at det ene på en måte utelukker det andre. Og så er det ikke slik at fordi man liker noen slike programmer, så liker man alle. Sikkert noen som sluker alt og, og det er ikke noe i veien med de. Anonymkode: e87f1...052 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #13 Del Skrevet 17. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 10.03): Har aldri sett Skal vi danse, Maskorama, Stjernekamp, Farmen, Kompani ett eller annet, etc. Men jeg er på KG. Henger dette på greip da? Anonymkode: 38386...7e6 Samme her, jeg så første sesong av Big Brother og Robinson, samt Idol da Kurt vant. Etter det har jeg ikke sett ett eneste program av den sorten du nevner. Anonymkode: 5002e...f30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #14 Del Skrevet 17. november 2023 Aldri sett noe av det jeg heller. Anonymkode: 8ce07...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #15 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg ser heller ikke på dette, tror ikke det er helt uvanlig 🙂 Anonymkode: 7aef1...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #16 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg har sett maskorama når jeg besøker mamma, men jeg kjenner ikke til noen av «kjendisene» man skal gjette er inne i kostymene. Da er det heller ikke så spennende. Føler jeg har falt helt av lasset. Hvordan greier man følge med på hvem som er kjendiser idag? Anonymkode: fd0d6...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #17 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg ser 71 grader nord, og har sett noen sesonger av Kompani Lauritzen, og det handler for meg om naturen og overlevelse i naturen. Gir blanke f i om det er kjendiser eller "vanlige" med. Ser også Forræder og Traitor, men da fordi det er et spill jeg synes er helt genialt. I Traitor Australia har de ikke kjendiser med, men det er noe av det beste jeg har sett på flere år. Når jeg velger å se noe, handler det mye mer om konseptet enn hvem som er med. Kan være en veldig god cast uten én eneste kjendis med. Anonymkode: 65f39...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nappetass1 Skrevet 25. november 2023 #18 Del Skrevet 25. november 2023 Det er kun rart om du aktivt deltar i trådene som omhandler disse programmene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frivis Skrevet 25. november 2023 #19 Del Skrevet 25. november 2023 Jeg har sett Farmen, men det er mange år siden. Ser ikke på TV lenger. Man blir en passiv zombie av tv titting. Bedre å fyre i gang et interaktivt spill man får bryne hjenen på da. Ser at flere sliter med demens og ulike typer sykdommer, og tv titting hjelper neppe på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå