Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prinsesse vil ikke
Skrevet (endret)

.

Endret av Prinsesse vil ikke
For personlig
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du trekker deg unna. Dere har allerede latt det gå for langt. Hadde du synes det var greit om dette var mannen din med en kvinnelig kollega?

Skrevet

Vet veldig godt hvordan du har det. Opplevde det samme selv for noen år siden på jobben.  Det var flørting og komplimenter. Vi begge er gift og har barn. Jeg var forvirret, jeg har et bra ekteskap med 2 barn og mannen min er fantastisk likevel klarte jeg å bli veldig betatt av min kollega.  Hadde vi begge vært single hadde vi garantert vært intime. 

Han sluttet da han fikk et annet bedre jobbtilbud.

Anbefaler deg å ta noen skritt tilbake. Dersom dette utvikler seg kan både ekteskap og jobben ryke. 

Anonymkode: 61ce8...244

• Nyttig 1
Skrevet

Oppskriften på et kommende helvette dette.

Anonymkode: cf560...801

• Nyttig 1
Skrevet

Pass deg nå. Resultatet av dette vil ikke være verdt det når du har et godt ekteskap.

Anonymkode: 7b7ff...130

• Nyttig 1
Skrevet
Prinsesse vil ikke skrev (21 minutter siden):

han meg om jeg noen gang hadde vært utro mot mannen min, noe jeg svarte nei på. Og da spurte han videre hvor jeg mente grensa gikk til utroskap. Jeg sa at jeg ser på sex som utroskap, men ikke kyssing. Da svarte han at det var greit å vite, siden det nærmer seg julebordsesong. Dagen etter kom jeg opp i en situasjon, der det var hull på en pakke med noe. Han løftet den opp, og jeg spratt unna å sa han måtte passe på så det ikke sprutet på meg. Da smilte han å sa han gjerne kunne sprute på meg, men ikke med dette. Jeg begynte å le, og sa at det kunne han bare drømme om.

Her lekes det med ilden.

Prinsesse vil ikke skrev (21 minutter siden):

Hva skal jeg gjøre?

Du bør si i fra at det ikke er greit. Om han kommer en slik 'spøk' igjen, bli alvorlig og si at dette finner du uakseptabelt. Slutt med denne 'tullinge og leeingen'. På tide å gjøre forholdet mellom dere profesjonelt.

Anonymkode: 82b5d...d23

Skrevet

Hei. Høres ut som en vanskelig situasjon. Kan jeg bare spør om du har romantiske følelser for denne mannen? Eller er det helst bare kjemi og hans uttalelser som er utfordrende? Jeg tror noe må skje her. Du må tenke at han mest sannsynlig vil prøve å kysse deg på julebord, sikkert kanskje mer også? Høres ut som han hinter til det.  Hva om han gjør det? Hvordan blir det på jobb etterpå? Vil du kysse han tilbake? Hva gjør det med forholdet til mannen din? Tenk over dette scenarioet og ta en avgjørelse. Ja eller nei! Og ta utgangspunkt i dette i den videre relasjonen til kollegaen din. Hvis du tenker at det ikke er verdt det og at forholdet til din mann vil bli påvirket og at du ikke får det bedre på sikt - bryt opp med denne kollegaen allerede nå. Si at dere kan være gode kolleger og venner på jobb, men at du synes det er ukomfortabel når han spøker om å feks sprute på deg 😅 han hinter jo veldig og legger opp til utroskap, tenker jeg... 

Anonymkode: b9645...691

Skrevet

Også må du ikke glemme at en mann som er utro, lett kan holde det fysisk. Og utifra hvordan han kommuniserer med deg høres det ut til at han kun ser etter fysisk utroskap. Altså han ser på deg "kun" seksuelt. (Vennskapelig såklart, men seksuelt...) 

Dere holder ikke på å utvikle et romantisk forhold ihvertfall, ikke slik han snakker.. 

Så, vær forsiktig... ❤️

Anonymkode: ea118...05b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...