AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 En bekjent har nå fått sansen for meg , men jeg liker han ikke . Han begynner å bli temmelig pågående og ringer hele tiden. Jeg har hittil tatt telefonen , men vurderer nå å ikke ta den mer. Hvordan skal jeg avise han å si at jeg ikke er interessert på en höflig måte. Han er 15 år eldre enn meg. Blir små aggressiv når jeg ikke kommer på besök. Jeg orker ikke mer av fyren. I tillegg er han litt frekk og snakker til meg på en nedlatende måte. Som at jeg ikke trenger stasjonsvogn fordi jeg ikke har barn. Jeg har ikke noe å stå opp til sier han. Jeg har bare godt av å komme meg ut osv. Jeg liker ikke måten han prater til meg på heller. Jeg er singel, men typisk at slike må ta kontakt Anonymkode: 00109...6de
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Hei du må jo bli tydelig her. Vet ikke hvorfor du ikke har vært det før. Hvis det er sånn at han ringer å presser deg til å komme på besøk, burde du allerede vært tydelig på at det skal du ikke. Neste gang så sier du nei. Maser han . Da sier du at denne relasjonen dere har den fungerer ikke for deg, så den opphører umiddelbart. Maser han videre , så svarer du dette fungerer ikke og jeg ønsker ikke mer kontakt. Til slutt , så lar du være å svare han mer Anonymkode: 3fd2b...814 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Jeg blir alltid overrasket over hvor langt mange kvinner lar seg bli hundset til å fortsette en relasjon de ikke ønsker å være i. De klarer bare ikke å si i fra 🙄 Hvis ikke du avslutter dette på en tydelig måte nå med en gang kommer dette bare til å bli et større og større problem for deg som blir vanskeligere å bli kvitt. Det finnes en del psykopater som lever for å fange sånne som deg i nettet sitt. De har et behov for å eie, kontrollere og manipulere svake damer. De reagerer veldig veldig dårlig på motstand. Få han ut av livet ditt nå. Lykke til. Anonymkode: 61222...512 2 1
Andro Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Hvorfor må du gjøre det på en høflig måte, overfor en som selv er nedlatende og respektløs overfor deg? Vær klar og tydelig. Si at du ikke ønsker kontakt, og at han ikke skal ringe deg igjen. Ringer han likevel, så kan du bare blokkere nummeret. Ikke gjør det mer komplisert enn det er. Han prøver å skremme og nedverdige deg, og du er opptatt av å ivareta ham når du sier nei?? 3 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg blir alltid overrasket over hvor langt mange kvinner lar seg bli hundset til å fortsette en relasjon de ikke ønsker å være i. De klarer bare ikke å si i fra 🙄 Hvis ikke du avslutter dette på en tydelig måte nå med en gang kommer dette bare til å bli et større og større problem for deg som blir vanskeligere å bli kvitt. Det finnes en del psykopater som lever for å fange sånne som deg i nettet sitt. De har et behov for å eie, kontrollere og manipulere svake damer. De reagerer veldig veldig dårlig på motstand. Få han ut av livet ditt nå. Lykke til. Anonymkode: 61222...512 Fordi man prøver å være høffelig og tenker at de tar ett hint. 1
Andro Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): Fordi man prøver å være høffelig og tenker at de tar ett hint. Slik "høflighet" drar ut en uønsket situasjon, skaper masse dramatikk og er i verste fall farlig. Man skylder ikke frekke og påtrengende folk å være uklar. Tåke er ikke mer høflig enn å være bastant. 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Slik "høflighet" drar ut en uønsket situasjon, skaper masse dramatikk og er i verste fall farlig. Man skylder ikke frekke og påtrengende folk å være uklar. Tåke er ikke mer høflig enn å være bastant. huske at det var en bekjent av ts da.. ikke noen fra tinder...
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 GrønnNellik68 skrev (2 minutter siden): Fordi man prøver å være høffelig og tenker at de tar ett hint. Menn hinter ikke om ting, de har klar tale seg imellom. Du må være tydelig med ham. Anonymkode: c99e5...721 1
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Menn hinter ikke om ting, de har klar tale seg imellom. Du må være tydelig med ham. Anonymkode: c99e5...721 Gjelder ikke meg.. jeg er ikke ts.
Andro Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): huske at det var en bekjent av ts da.. ikke noen fra tinder... Det har ingen relevans. Desto mer uhøflig og respektløst er det av ham å komme med klysete kommentarer og ikke ta et nei for et nei. Å være klar og tydelig er ikke uhøflig. Han derimot: Han eier ikke manerer.
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Det har ingen relevans. Desto mer uhøflig og respektløst er det av ham å komme med klysete kommentarer og ikke ta et nei for et nei. Å være klar og tydelig er ikke uhøflig. Han derimot: Han eier ikke manerer. å så sinna... jeg mener det er derfor ts har tatt tlf en stund fordi hun vil være høffelig når hun nå har skjønt at han ikke eier respekt eller manerer så slutter hun å svare
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 Vær tydelig: Si at du ønsker ikke den type kontakt som han legger opp til, og at du selv bestemmer hva du skal eie og hvordan du skal leve ditt liv. Enkleste er å si det på en melding, for da kan du bruke tid til å tenke på et svar. Men det aller beste er å si at du heretter ikke kommer til å svare han mer på tlf eller meldinger. Anonymkode: 2e301...1a9 3
GrønnNellik68 Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 Eller anmeld han for trakassering
Andro Skrevet 12. november 2023 #15 Skrevet 12. november 2023 GrønnNellik68 skrev (Akkurat nå): å så sinna... jeg mener det er derfor ts har tatt tlf en stund fordi hun vil være høffelig når hun nå har skjønt at han ikke eier respekt eller manerer så slutter hun å svare For en merkelig ting å skrive. Hva får deg til å oppfatte sinne her? Når man ikke er klart avvisende i telefonsamtaler med noen som har andre mål med deg enn du er interessert i så er ikke det "høflig", men feigt. Det skaper flere problemer. Å slutte å svare uten å være klar på at "Nå avslutter jeg kontakten" er også en oppskrift på å bestille seg en stalker. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #16 Skrevet 12. november 2023 GrønnNellik68 skrev (1 time siden): Fordi man prøver å være høffelig og tenker at de tar ett hint. Det går an å avvise folk, og være helt tydelig på at man ikke ønsker den slags relasjon, uten å være uhøflig. TS: du sier bare rett ut at du ikke er interessert i han, og du ikke ønsker komme på besøk til han. Det er ikke uhøflig å si at man ikke er interessert i noen. Anonymkode: 0716a...314 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #17 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 9.47): En bekjent har nå fått sansen for meg , men jeg liker han ikke . Han begynner å bli temmelig pågående og ringer hele tiden. Jeg har hittil tatt telefonen , men vurderer nå å ikke ta den mer. Hvordan skal jeg avise han å si at jeg ikke er interessert på en höflig måte. Han er 15 år eldre enn meg. Blir små aggressiv når jeg ikke kommer på besök. Jeg orker ikke mer av fyren. I tillegg er han litt frekk og snakker til meg på en nedlatende måte. Som at jeg ikke trenger stasjonsvogn fordi jeg ikke har barn. Jeg har ikke noe å stå opp til sier han. Jeg har bare godt av å komme meg ut osv. Jeg liker ikke måten han prater til meg på heller. Jeg er singel, men typisk at slike må ta kontakt Anonymkode: 00109...6de Ring politiet!!!! Si til han at du kontakter de og Anonymkode: 6de5a...65b
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #18 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ring politiet!!!! Si til han at du kontakter de og Anonymkode: 6de5a...65b POTILI!!!!111111 Anonymkode: 98bed...1fa
Carrot Skrevet 23. november 2023 #19 Skrevet 23. november 2023 neste gang han er frekk og nedlatende sier du enkelt "denne oppførselen din orker jeg faktisk ikke mer av så jeg tenker vi avslutter dette vennskapet nå" og så går du!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #20 Skrevet 23. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ring politiet!!!! Si til han at du kontakter de og Anonymkode: 6de5a...65b Er det ikke bedre å først faktisk avvise personen før man ringer politiet? Det er ganske drastisk å ringe politiet fordi man ikke vil avvise noen... Anonymkode: 0716a...314
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå