Gå til innhold

Exkona hans vil gi farsdagsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Exkona til mannen min insisterer på at hun skal gi han farsdagsgave. Og at hun skal få morsdagsgave av han. Mannen min synes dette er veldig rart, men vil ikke lage bråk. Det vil ikke jeg heller, men må si jeg synes det er litt rart. Er det ikke mer naturlig å ta denne feiringen med nye partnere? De har jo begge gått videre, med nye partnere. Og det var hun som gikk. 

Anonymkode: a5e15...93b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mors og farsdagsaver gis av ungene , ikke voksne mellom. 

Anonymkode: 4d8ad...9ec

• Liker 11
  • Nyttig 14
Skrevet

Nå er vi begge single (men dater), vi ordner for hverandre med ungene. Hadde ikke hatt noe i mot at ev. ny partner gjorde det egentlig, om barnet vår var hos ham på farsdagen. Det er en koselig greie men det viktigste for meg er at han blir gjort litt stas på, ikke hvem ungene gjør det med.

Nå er han fortsatt bonuspappa for mitt særkullsbarn så jeg vet ikke hvordan en ev. ny partner hadde taklet det. De er så store at de i teorien burde ha kunnet ordnet alt selv, men enn så lenge gjør vi det slik. Vi har et godt forhold selv om vi ikke er bestevenner. 

Anonymkode: 69345...68d

Skrevet

Min sønn på 7 år ville skaffe gave, og ba meg om hjelp. Jeg har ordnet farsdagsgave så han kan gi det til sin pappa når de treffes senere i dag. Jeg er selvsagt ikke tilstede. 

Forventer heller ikke noe på morsdagen. Det er opp til sønnen hva han vil gjøre her også. 

Anonymkode: e41bb...3b7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi kjøper for felles barn, og gir fra felles barn. Ikke til/fra hverandre.

Men barnet synes det er en fin greie, så vi gjør det sånn.

Anonymkode: 64c2c...af9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Exkona til mannen min insisterer på at hun skal gi han farsdagsgave. Og at hun skal få morsdagsgave av han. Mannen min synes dette er veldig rart, men vil ikke lage bråk. Det vil ikke jeg heller, men må si jeg synes det er litt rart. Er det ikke mer naturlig å ta denne feiringen med nye partnere? De har jo begge gått videre, med nye partnere. Og det var hun som gikk. 

Anonymkode: a5e15...93b

Det du egentlig mener er at foreldrene vil hjelpe barna sine å ordne gave for fars- og morsdag? Høres ut som du vrenger på det. Og er sjalu.

Anonymkode: 3cf1c...20d

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ikke problemet, det er jo egentlig fra barnet. Jeg har jo kjøpt gave når barna var baby, men det var jo egentlig fra barnet

Anonymkode: 87d3e...f7e

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg  antar at de har felles barn? Det er jo et relativt relevant poeng i denne sammenhengen... At  foreldre hjelper barna med å orde fars/morsdagsgave til den andre forelderen selv om de er skilt, klarer jeg ikke se at er annet enn positivt (forutsatt selvfølgelig at barnet ønsker dette). Strengt tatt er det mer logisk enn at den nye partneren skal være involvert - dette er en foreldre/barn-feiring, ikke en partner-feiring.

Endret av Daria
  • Liker 3
Skrevet

Jaz jeg gir gave til far, og han til meg. "fra barna".

Men, det er jo vi voksne som må ordne med det "såklart". Mine barn er 9 &6 år. 

Eldste har bankkort og penger, men det har ikke yngste. Synes det er fint for barna at vi gjør slike "samlende" ting selvom vi ikke bor sammen. 

Jeg har null romantiske følelser for barnefar. Jeg dro fra han, men også jeg som har opprettholdt slike ting. 

Om han får seg ny dame og hun blir sjalu, så får vi finne ut av det da. Men, jeg gjør dette for barnas del, ta det rolig. 

Anonymkode: 6d137...e1a

Skrevet

Jeg kjøper farsdags gave fra barna til esken selv om jeg misliker eksen sterkt så gjør jeg det for barna og de skal aldri merke mine følelser ang faren deres! 

Anonymkode: 09d93...9d6

Skrevet

Vi er kjærester uten felles barn, i dag er han på middag hos exkone og sine barn, jeg lager middag til min ex og våre barn. Helt uproblematisk og barna er utrolig glade for at vi kan gjøre det slik. La henne gjøre dette. 

Anonymkode: ee078...011

• Liker 2
Skrevet

Her har jeg alltid gitt gave fra barna til far. Men det er jo fordi barna vil gi noe til far. Og det er de som gir gaven, ikke jeg. 

Anonymkode: 17249...da0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...