AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Chatta med en fyr i to uker nå. Vi skal møtes om en uke. Vi snakka så vidt over telefon i går, men jeg var så nervøs , så jeg klarte ikke å si så mye. Det ble litt korte svar, og klarte ikke å spørre om noe tilbake. Sendte en melding etterpå der jeg sa at jeg var nervøs og blir litt stille da, men at det var koselig å høre stemmen hans. Dette var i går kveld. Han svarte ikke på den, men så at han var aktiv hele kvelden og utover natta. Nå på morgenen har jeg fortsatt ikke fått svar. Har jeg ødelagt for meg selv? Vil han ikke treffe meg likevel tro? Han ligger nok å sover nå, og jeg bekymrer meg. Klarer ikke vente med å høre fra han. Burde jeg ringe han når han har stått opp? Tips? Anonymkode: 01d42...bc3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Beste tipset er å ikke gjøre noe og vente. Kan være tusen grunner for at han ikke svarte. Du sa også i fra om at du var nervøs på tlf. Jeg syns du skal avvente. Ballen er i hans banehalvdel. Begynner du å ringe og sende mld når så vil det virke bare masete på han. Anonymkode: bb8a0...6f1 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Takk for svar. Da får jeg finne på noe så lenge, for dette er nervepirrende. Anonymkode: 01d42...bc3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beste tipset er å ikke gjøre noe og vente. Kan være tusen grunner for at han ikke svarte. Du sa også i fra om at du var nervøs på tlf. Jeg syns du skal avvente. Ballen er i hans banehalvdel. Begynner du å ringe og sende mld når så vil det virke bare masete på han. Anonymkode: bb8a0...6f1 Nei, nå må vi slutte å lure oss selv.!!! Det er EN grunn til at han ikke svarer. Han er ikke interessert. Og du er heller ikke interessert i en som ikke er interessert i deg. Move on. Anonymkode: b3295...e34 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Det er så vondt når man er usikker! Jeg kan også fort bli det. Jeg har valgt å si ifra på en sårbar måte, altså ikke anklagende som i at han har gjort noe galt, men som i at jeg føler meg usikker fordi jeg har opplevd å bli såret før i lignende situasjoner. Skal vi være ærlige med oss selv her så ønsker vi oss også en mann som ikke har noe problem med å betrygge oss litt når vi er usikre. Jeg har opplevd begge deler. Menn som rygger unna og forsvarer seg selv når jeg sier jeg blir utrygg på grunn av xyz. Disse mennene synes gjerne det er slitsomt med følelser og mener de bare er i veien. Helt greit for noen, men det er ikke for meg. Så har jeg møtt en fantastisk mann som svarer lunt at jeg nå er jeg helt på bærtur. For å så bruke litt ekstra tid på å trygge meg enda mer, så jeg ikke tenker mer på det. Det gjør at det går lengre og lengre mellom hver gang jeg føler meg usikker, for jeg vet jeg kan snakke med han om det på en grei måte. Så må man selvsagt jobbe litt med seg selv og tåle å sitte i ubehaget av å ikke vite alt helt sikkert også. Så hvis du føler du må sende en melding så gjør det. For enten så synes han du maser og er slitsom, da er han ikke mannen for det. Eller så mistet han interessen, da er han ikke mannen for deg. Eller… så sier han du er helt på bærtur, selvsagt vil han fortsatt treffe deg! Hvis han sier han fortsatt vil treffe deg så må du tro på han også. Hvis ikke blir det slitsom. Anonymkode: f28d9...240 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Dere må virkelig slutte å la menn ha så mye makt over dere Anonymkode: d5ae2...80a 6 2
jabx Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Beste tipset er å ikke gjøre noe og vente. Kan være tusen grunner for at han ikke svarte. Du sa også i fra om at du var nervøs på tlf. Jeg syns du skal avvente. Ballen er i hans banehalvdel. Begynner du å ringe og sende mld når så vil det virke bare masete på han. Anonymkode: bb8a0...6f1 Avvente? Det er direkte uforskammet å la være å svare på denne måten. Hun bør kutte ham ut. 2
Fjellmannover190 Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 (endret) Og danne seg et bilde på chat er farlig, spesielt om man ikke klarer å følge det opp på telefon/video/live. Om han ikke har svart er det nok fordi han er i tenkeboksen. Lite du kan gjøre annen en å vente. Alternativt kan si si at du gikk totalt ned for telling på telefon, fordi du hadde så store forventninger og liker dialogen dere har hatt så godt, og at du vil gjerne møte han i person for å vise at du er mye bedre live. Det skader nok ikke din sjanse. M46 Endret 12. november 2023 av Fjellmannover190
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 Hallo, dere har jo ikke møttes ennå! Hvor mye legger du egentlig i en tilfeldig person du har chattet litt med? Nei, denne fyren kommer du ikke til å møte. Husk at nettdating er krevende, mange må på 50 dates med ulike personer før de finner noen de liker. Anonymkode: 1d8ea...2c8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 Hvis du lurer så er det bare å spørre. Svarer han ikke så er dere ikke noe bra match hvis du trenger mye bekreftelse og han ikke er typen til å føle deg trygg Anonymkode: 3e051...10a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 Nettopp derfor bør man møtes tidlig, og holde chat til et minimum. Anonymkode: 0beb3...0fe
visp Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Han er et rasshøl. Så nei, du har ikke ødelagt noe. 2 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. november 2023 #13 Skrevet 13. november 2023 En fyr som ikke svarer er ikke verdt tiden din. Enkelt og greit. Chattet litt med noen og de som fadet ut fra begge parter var chats der det ikke ble noen naturlig flyt. De jeg klikket med ble det kaffedates med. Siste er jeg på andre mnd med og vi snakker daglig🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 13. november 2023 #14 Skrevet 13. november 2023 Vent noen dager til, og så ser du om du får svar, og i så fall, hva slags svar. Helt normalt at folk kan ha andre ting å gjøre, men om de alltid er ekstremt trege så kan det tyde på manglende interesse eller at kommunikasjonsbehovet ikke matcher ditt. Anonymkode: 93d0a...9cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå