Gå til innhold

Leketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har det veldig trygt og godt sammen. Vi ønsker begge to å leke litt mer og tar imot tips om hvordan og med hvilke leketøy vi kan få det enda bedre? Vi er begge åpne for det meste og synes det er spennende å teste både ulike leketøy og grensene våre.

Anonymkode: c9e82...534

Skrevet

Noe av det som ligger i skuffen vår er blindfolds, tau, dildoer i ulike fasonger og størrelser, ulike vibratorer, strapon-sele, kukringer (både vanlige og med vibrator), Womanizer og butplugs i ulike varianter. 

Vi liker begge å ha med dildo når vi har sex. Mannen liker å bruke den på meg eller se at jeg bruker den eller så bruker vi den til dp. 

Strapon er vel kanskje ikke for alle, men vi liker det godt. Butplugs kan jo være en mildere tilnærming og det har god innvirkning på nytelsen hos oss begge.

Tau og blindfolds tar sexen til nye høyder! Det å hengi seg helt til partneren sin og bare nyte. 

Det beste med nye leketøy er selve utprøvingen. Noe faller i smak, noe bruker vi ofte, noe er morsomt å bruke en gang i blant og andre ting forblir liggende i skuffen. Tenker dere bare må prøve dere frem 😊 Dra til en butikk som selger sexleketøy og se dere litt rundt og eventuelt spør om tips der. Ellers så har nettbutikkene ofte en oversikt over populære leketøy, så det kan jo være et sted å starte?

Anonymkode: 289d8...106

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Matas, mod. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjæresten min og jeg har det veldig trygt og godt sammen. Vi ønsker begge to å leke litt mer og tar imot tips om hvordan og med hvilke leketøy vi kan få det enda bedre? Vi er begge åpne for det meste og synes det er spennende å teste både ulike leketøy og grensene våre.

Tenker dere mulighet for lek med andre eller sex leker

Skrevet
feliek54 skrev (39 minutter siden):

Tenker dere mulighet for lek med andre eller sex leker

Siden spørsmålet er om sexleker, så burde det være opplagt.? 

For oss, vi har dildoer i forskjellige størrelser og fasonger, buttplugs, vibratorer, wand og nå en fuckingmaskin 😁 i tillegg til en del bdsm utstyr, som mansjetter, tau, diverse spanking utstyr... 

Mye gøy man kan gjøre sammen. 

• Nyttig 2
Skrevet

Klærene ligger på gulvet, skuffene er fulle. Dykkedrakt, snorkel og waterboarding.

Ellers buldrer vi på veggen bak senga med kalk og sele.

Best av alt er det å sove. Det er prikken over i1.

Anonymkode: 07c66...d5c

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Klærene ligger på gulvet, skuffene er fulle. Dykkedrakt, snorkel og waterboarding.

Ellers buldrer vi på veggen bak senga med kalk og sele.

Best av alt er det å sove. Det er prikken over i1.

Anonymkode: 07c66...d5c

Herregud for et rotete kaos, det der hørtes ut som. 

Dykkedrakt, waterbording, kalk og seler?

Ja,ja.. hver sin smak. 

Anonymkode: 35ab3...c8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 6.35):

Noe av det som ligger i skuffen vår er blindfolds, tau, dildoer i ulike fasonger og størrelser, ulike vibratorer, strapon-sele, kukringer (både vanlige og med vibrator), Womanizer og butplugs i ulike varianter. 

Vi liker begge å ha med dildo når vi har sex. Mannen liker å bruke den på meg eller se at jeg bruker den eller så bruker vi den til dp. 

Strapon er vel kanskje ikke for alle, men vi liker det godt. Butplugs kan jo være en mildere tilnærming og det har god innvirkning på nytelsen hos oss begge.

Tau og blindfolds tar sexen til nye høyder! Det å hengi seg helt til partneren sin og bare nyte. 

Det beste med nye leketøy er selve utprøvingen. Noe faller i smak, noe bruker vi ofte, noe er morsomt å bruke en gang i blant og andre ting forblir liggende i skuffen. Tenker dere bare må prøve dere frem 😊 Dra til en butikk som selger sexleketøy og se dere litt rundt og eventuelt spør om tips der. Ellers så har nettbutikkene ofte en oversikt over populære leketøy, så det kan jo være et sted å starte?

Anonymkode: 289d8...106

DP står for dobbel penetration? 

Hvordan, gjør en mann og dame det ? ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 5.12):

Kona og jeg har testet masse forskjellig, men det blir sjelden brukt mer enn noen få ganger. Har masse liggende, men ikke brukt noe av det siden i sommer. Har god sex uten hjelpemidler.

Men det er mange som har glede av sexleketøy. Hva som funker kan det imidlertid være vanskelig å finne ut. Må bare fortsette å prøve masse forskjellig, fordi det som fungerer for noen, fungerer kanskje ikke for andre. Vi tenner på ulike ting og særlig damer er veldig ulike i forhold til hva som treffer de rette stedene og på rette måten.

Det selges en rekke julekalendere med sexleker nå som sikkert kan gi inspirasjon. Trenger jo ikke å åpne ei luke for hver dag, men kanskje åpne ei luke hver gang dere skal ha sex og så teste det som dukker opp bak luka. Vi har gjort det et par ganger. Noen ting har vært fint, og noen ting helt ubrukelig for oss, men det er uansett erfaringer og lærdom å ta med seg videre.

Anonymkode: e638a...880

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

DP står for dobbel penetration? 

Hvordan, gjør en mann og dame det ? ☺️

De svarer på det i innlegget du siterer.. Dildo. 

Skrevet
SlemUlv skrev (9 minutter siden):

De svarer på det i innlegget du siterer.. Dildo. 

Altså, jeg både så og skjøte det. 

Men, hvordan gjør man det i praksis. Det var spørsmålt mitt. ☺️

Skrevet

Ufattelig dumt å kalle dette for "leketøy".

Anonymkode: b69c2...001

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...