Gå til innhold

Poll: Hva er verst, Pro Israel eller Pro trump?

Poll: Hva er verst, Pro Israel eller Pro trump?  

125 stemmer

1. 1. Poll: Hva er verst, Pro Israel eller Pro Trump?

• Pro Trump
      84
    • Pro Israel
      41

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes dere?

Endret av Castor Troy
Videoannonse
Annonse
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)

Pro Trump. Det er helt sykt at noen vil ha denne ekstremisten som president. Han kommer til å kjøre USA og  verdensøkonomien på trynet, og ikke minst starte 3 verdenskrig hvis han blir valgt. 

Endret av caremore
Skrevet
caremore skrev (1 minutt siden):

Pro Trump. Det er helt sykt at noen vil ha denne ekstremisten som president. Han kommer til å kjøre USA og  verdensøkonomien på trynet, og ikke minst starte 3 verdenskrig hvis han blir valgt. 

Mye tyder på at han blir valgt. 

Gjest Kattedama
Skrevet
Castor Troy skrev (Akkurat nå):

Mye tyder på at han blir valgt. 

Ja dessverre. Verden holder på å gå av hengslene 🙃

Skrevet

Pro Trump all den tid Israel-/Palestina-konflikten er hakket mer kompleks enn spørsmålet om Trump bør bli president eller ikke 

• Liker 10
Skrevet

Jeeez. Noe særlig bedre eksempel på en «pest eller kolera»-type problemstilling skal du lete lenge etter, men jeg tror jeg må si pro Trump om jeg absolutt må velge.

• Liker 7
Skrevet

Det værste er å være pro Biden og pro Hamas

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Castor Troy skrev (18 timer siden):

Hva synes dere?

Anti-Israel er verst. Det er nazisme.

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet
frivis skrev (13 minutter siden):

Det værste er å være pro Biden og pro Hamas

Hva med oss som er pro-Biden og anti-Hamas?

Biden er en milliard ganger bedre enn fascisten Trump. Faktisk har Trump og Hamas mye til felles (fascisme, nazismen, hat mot minoriteter, osv.).

• Liker 14
  • Nyttig 2
Skrevet
Jdz skrev (16 minutter siden):

Jeeez. Noe særlig bedre eksempel på en «pest eller kolera»-type problemstilling skal du lete lenge etter, men jeg tror jeg må si pro Trump om jeg absolutt må velge.

Hvorfor alt jødehatet? Skal Israel liksom ikke få forsvare seg?

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet
24 minutter siden, caremore said:

Det var veldig mange som sa det samme når han var president sist. Men faktisk så gir det bedre med økonomien, han skapte mer fred enn noen annen president de siste årene har gjort. 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet
jabx skrev (26 minutter siden):

Hvorfor alt jødehatet? Skal Israel liksom ikke få forsvare seg?

Jødehat? Hva er greia med at enhver kritikk av staten Israel er synonymt med jødehat? Jeg bor for øvrig i en by med en stor jødisk befolkning. Mange av de er åpent kritiske mot staten Israel og flere deltar også i støttemarkeringen for befolkningen på Gaza (noe jeg for øvrig ikke har gjort selv). Mener du at de også er jødehatere?

• Liker 3
  • Nyttig 12
Skrevet
Morten1 skrev (29 minutter siden):

Det var veldig mange som sa det samme når han var president sist. Men faktisk så gir det bedre med økonomien, han skapte mer fred enn noen annen president de siste årene har gjort. 

Han dolket de som ofret 11 000 liv i kampen mot IS i ryggen fordi ham liker despoten erdogan 🤮

• Liker 2
Skrevet
Morten1 skrev (1 time siden):

Ehhh , noe av grunnen til at vi har krig i Ukraina og på Gaza stripen, er hans fortjeneste. 
Ulempen med geopolitikk er at resultatene kommer lenge etter provokasjonene. Trump levde på konsekvensene av Obama, Biden lever på konsekvensene av både Obama (strengt tatt han selv som visepresident) og Trump.

Økonomien er en konsekvens av at globaliseringen har kollapset; med Trump var det en villet politikk; Biden blir bare straffet av at Xi sliter. Men vi sliter hardere enn USA, så noe gjør Biden bra.

Skrevet

Hva for noe tilbakestående dritt er dette?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Jdz skrev (2 timer siden):

Kolera er mye bedre enn pest

Skrevet

Pro Trump. 

Pro Israel er en omfattende geopolitisk vurdering som inneholder mange balanserte vurderinger i forhold til en ekstremt kompleks konflikt. Jeg er ikke enig i at det er grunnlag for å være pro Israel, men jeg skjønner tankegangen. 

Pro Trump er å støtte en tanketom og kunnskapsløs fyr fordi han sier det man liker.

Pro Trump handler ikke om at man ikke forstår politikk, men at man ikke VIL forstå politikk, og det er verre.

• Liker 6
Skrevet

Jeg hater Trump, men Israel er i en helt annen liga. Mye verre.

• Nyttig 3
Gjest Kattedama
Skrevet
Druid skrev (1 time siden):

Ehhh , noe av grunnen til at vi har krig i Ukraina og på Gaza stripen, er hans fortjeneste. 
Ulempen med geopolitikk er at resultatene kommer lenge etter provokasjonene. Trump levde på konsekvensene av Obama, Biden lever på konsekvensene av både Obama (strengt tatt han selv som visepresident) og Trump.

Økonomien er en konsekvens av at globaliseringen har kollapset; med Trump var det en villet politikk; Biden blir bare straffet av at Xi sliter. Men vi sliter hardere enn USA, så noe gjør Biden bra.

Det er ikke noe tvil om at hvis Trump blir valgt så er det ikke gode nyheter for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...