Gå til innhold

Merkeligste meldingen du har fått på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil gjerne høre historier på dette, eller gjerne en merkelig date 🤗 

Anonymkode: cb5d9...69c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som skrev som første melding "oioi deilige fødehofter på deg 😉". Fjerna han i 80 km/t for å si det sånn.

Anonymkode: 9b39f...f31

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

En som skrev som første melding "oioi deilige fødehofter på deg 😉". Fjerna han i 80 km/t for å si det sånn.

Anonymkode: 9b39f...f31

Er noen freaks der ute 🥲

• Liker 1
Skrevet

En som lurte på om han kunne putte en baby i magen min i første melding. 

En annen startet med at interessene hans var fisking, jakt og analsex. 

Anonymkode: 59c9c...7a6

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

En som lurte på om han kunne putte en baby i magen min i første melding. 

huff... ha ha ha ha.. jakt og fiske og analsex... ha ha ha... det var dagens for min del.. :hoho:

Så mange raringer der ute.

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (7 minutter siden):

huff... ha ha ha ha.. jakt og fiske og analsex... ha ha ha... det var dagens for min del.. :hoho:

Så mange raringer der ute.

Ja, altså.. man må gjerne like analsex altså, men å åpne med at det er interessene hans var litt spes😂

Særlig når jeg sa ifra at det muligens var litt i meste lager i samme åndedrag som han sa hallo. 

Da ble han snurt og sur, nei pripne damer som meg var han ikke interessert i uansett🤷‍♀️🤦‍♀️😂Han skulle bare visst😈 men akkja.. det finner han jo aldri ut av når han insisterer på å være helt blåst 😂🤷‍♀️ like greit folk viser det med en gang da så slipper man å kaste bort så mye tid.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

"Du skulle ligget i armkroken min nå"

Koselig, om vi hadde vært kjærester. 

Som 1.mld? Ekkelt.

Anonymkode: 4e0b8...4b3

• Liker 8
Skrevet

Screenshot_20231112_081136_Instagram.thumb.jpg.cb8a1e20f00c664fa347b01ad77cec47.jpg

Anonymkode: 8f3e8...a2e

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

"Du skulle ligget i armkroken min nå"

Koselig, om vi hadde vært kjærester. 

Som 1.mld? Ekkelt.

Anonymkode: 4e0b8...4b3

Har lagt til noen få av de jeg synes virker veldig snille og greie på snap. Da går det plutselig over til sengebilder og "skulle hatt deg i armkroken her nå", "hadde vært bedre med deg her" osv, og vi har bare vekslet noen få setninger på tinder og snap før det i kanskje maks 2 dager, asså? Vi hakke møttes en gang 😆

• Liker 4
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Screenshot_20231112_081136_Instagram.thumb.jpg.cb8a1e20f00c664fa347b01ad77cec47.jpg

Anonymkode: 8f3e8...a2e

😂😂😂😂

Skrevet

Print screens or it didn’t happen.

Anonymkode: 63cf0...795

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

"Deliverance" much? 😱

(bare de over 45 ser poenget 🤣

Anonymkode: e1538...ffa

• Liker 4
Skrevet (endret)

Fra en som heter Bjørn fikk jeg meldingen "Har du noen gang sittet på snuten til en bamse?" 😬

Endret av luesveis
  • Liker 6
Skrevet

Ikke på Tinder men en åpna med å spørre om jeg var villig til å flytte til bygda/gården hans.

Anonymkode: cb4a0...9bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

"Deliverance" much? 😱

(bare de over 45 ser poenget 🤣

Anonymkode: e1538...ffa

Yess! Hørte banjoen klimpre i bakgrunnen der😬 er forøvrig 38😂

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har lagt til noen få av de jeg synes virker veldig snille og greie på snap. Da går det plutselig over til sengebilder og "skulle hatt deg i armkroken her nå", "hadde vært bedre med deg her" osv, og vi har bare vekslet noen få setninger på tinder og snap før det i kanskje maks 2 dager, asså? Vi hakke møttes en gang 😆

De to der tror jeg må være de mest sendte meldingene fra menn. Å få sånne meldinger fra ukjente menn, som man ikke har møtt(!), er ubehagelig. 

Anonymkode: 05fe9...238

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

"jeg syns det er best om du bare fordufter" 

Anonymkode: 1e3ea...5fa

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

"Jeg vil bare date jenter som lar meg tisse på dem og som liker å bli slått i senga. Unmatch om du ikke gjør det". Han ble unmatchet med en gang. 

"Er du fortsatt singel? Hvis ikke, har du ei søster?"🙄

"Du må akseptere at jeg bruker kokain flere ganger i uken". Når det er første setning så er det bye bye. 

Først et normalt hei, også tikket det inn "Hva er adressen din?". Spurte hvorfor han lurte på det, så svarte han "Kan jeg få låne sofaen din for et par netter? Jeg har ikke noe sted å bo". Ga han en adresse til et hotell og fjernet han. 🙈

Det er de som startet samtalen dårlig. Har et par som var creepy, sær eller ekkel etter et par normale meldinger. Men husker de ikke ordrett. Mye rart der ute på tinder. 

Anonymkode: adc2d...2ed

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg få slikke sokkene dine…

Anonymkode: 150c7...d0f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Å jeg blir sint kjenner jeg når de begynner med den "armkroken" .. jeg pleier å spørre om han pleier å ha ukjente damer fra nett i armkroken som de aldri har møtt eller kjenner? Ja nei må jo bli kjent først ja kommer det fra.. å den der armkroken irriterer meg. De er jo for faan alteetende og da er jeg null interessert. 

Anonymkode: bf0b5...923

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...