AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Hvilken bedside crib kan anbefales? Anonymkode: b15c1...635
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Vi har denne https://www.mimmis.no/babydan-multicrib-grey Den er ok, ikke mye brukt pga. babyen er så vanskelig å legge for seg selv. Men den går ikke kant-i-kant med senga pga. glidelåsen ikke går helt ned, det vil alltid være en meshkant mellom. Men slik er kanskje de fleste merker bedside? 🤔 Jeg hadde liksom sett for meg at det skulle gå an å bare skyve babyen over i egen seng. Anonymkode: 83283...f0b
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Vi har denne https://www.mimmis.no/babydan-multicrib-grey Den er ok, ikke mye brukt pga. babyen er så vanskelig å legge for seg selv. Men den går ikke kant-i-kant med senga pga. glidelåsen ikke går helt ned, det vil alltid være en meshkant mellom. Men slik er kanskje de fleste merker bedside? 🤔 Jeg hadde liksom sett for meg at det skulle gå an å bare skyve babyen over i egen seng. Anonymkode: 83283...f0b Vi hadde en i tre, som en liten sprinkelseng, den kunne man ta ene kanten helt ned på så man i teorien kunne skyve baby over. Men var jo ikke så lett da for ble jo liksom en liten sprekk der uannsett fordi madrassen vår var mykere osv og babymadrassen var litt rund i kantene.. Så når baby ble stor nok til å rulle turte jeg ikke bruke den mer for var redd hun skulle rulle med ansiktet ned i den sprekken. Da ville nok en slik med litt kant føltes tryggere. TS, om jeg skulle kjøpt på nytt ville jeg kanskje kjøpt sprinkelseng med en gang og tatt av ene siden, eller kjøpt sprinkelseng med dropside. Anonymkode: 1afbe...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå