Gå til innhold

Cider / rusbrus anbefalinger (evt øl?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags rusbrus liker dere best? Som kan kjøpes på Rema f.eks. Tar også imot anbefalinger til øl som passer for noen som ikke er glad i / vant til å drikke øl... Cider blir lett for søtt så vil begynne å utforske litt øl :)

(Bare for ordens skyld i tilfelle kommentarer; jeg er i 20-åra, så jeg har lov til å drikke alkohol. Har bare ikke drukket så mye siste årene😅)

Anonymkode: 1ff2d...0cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av cider på butikk, så synes jeg Bulmers er en av de bedre 👍

Anonymkode: 88bd6...c89

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Av cider på butikk, så synes jeg Bulmers er en av de bedre 👍

Anonymkode: 88bd6...c89

Takk for tips! 🥰

Skrevet

Liker Ginger Joe. Tror det skal være øl, men smaker ingefær 😋

Anonymkode: cffd6...b0a

Skrevet

Liker aller best Mango Mojito fra Somersby. Aloha mango og ananas fra Halmstad er god. Bulmers er også veldig god, spes den red berries. 

Anonymkode: 7fd19...4cf

• Liker 1
Skrevet

Breezer orange og Smirnoff raspberry er mine favoritter :nikke:

Skrevet

Hveteøl er en grei start for folk som egentlig ikke er veldig glad i øl. Her har tyskerne mye bra som Erdinger (lett tigjengelig i Norge) og Paulaner. Ellers er belgisk fruktøl som Kriek en fin start. 

• Liker 1
Skrevet
On 11/12/2023 at 12:01 AM, Hareena said:

Ikke helt stuerent med alko-reklame, men boblevann tilsatt smak og alkohol, såkalt "hard Seltzer" er i alle fall lettdrikkelig.

https://grans.no/hard-seltzer-tropiske-frukter/

https://meny.no/varer/drikke/ferdigdrink/storm-hard-seltzer-7311122351141

Ingenting her som er alkoreklame. Det er fullt tillatt med tips om alkoholholdige varer. Jfr vinspalten i Aftenposten. 

Skrevet

Jeg liker best de som heter Crush i forskjellige smaker.

Anonymkode: 88e4b...2f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2023 den 23.18):

Hva slags rusbrus liker dere best? Som kan kjøpes på Rema f.eks. Tar også imot anbefalinger til øl som passer for noen som ikke er glad i / vant til å drikke øl... Cider blir lett for søtt så vil begynne å utforske litt øl :)

(Bare for ordens skyld i tilfelle kommentarer; jeg er i 20-åra, så jeg har lov til å drikke alkohol. Har bare ikke drukket så mye siste årene😅)

1664 blanc.

Anonymkode: bfdbf...ce5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1664 blanc.

Eller ciderene fra Crush er gode, spesielt den som heter lemonade eller passion fruit.

Skrevet

Kanskje du vil like noen av de øltypene som smaker eksotisk frukt? Mango-øl er in for tiden og det er flere merker som har det. F.eks Juicy IPA fra Frydenlund.

Det har også nå kommet en øl som har smak av energidrikk, husker ikke i farten hva den heter. Den kan også være ok å starte med.

Anonymkode: 86f91...43d

Skrevet

Har egentlig bare drukket bulmers de gangene jeg har drukket cider de siste årene. Syns den er helt grei😊 Angående øl finnes det øl med frukt eller bærsmak, så kanskje det kan være noe for deg?

Anonymkode: 28a42...da9

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Har egentlig bare drukket bulmers de gangene jeg har drukket cider de siste årene. Syns den er helt grei😊 Angående øl finnes det øl med frukt eller bærsmak, så kanskje det kan være noe for deg?

Anonymkode: 28a42...da9

Britene er nærmest enerådene på skikkelig cider. Bulmers som du nevner og Magners er kvalitetscider.

De Kopparbergs og Grävensgreiene er ikke i nærheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...