Gå til innhold

Har du en fetish?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Capnogalina eller noe heter røyke fetish.er skikkelig hot å se på røykende kvinner🤩

Anonymkode: 1336b...bb5

Takk for tips, visste ikke at det hadde en medisinsk betegnelse. Da har det tydeligvis en viss utbredelse og blir tatt på alvor, og kanskje får vi sympati ;)Capnolagnia er visstnok riktig rekkefølge på bokstavene. Tviler på at jeg husker det eller får så mye bruk for dette ordet. Det er til og med litt for langt til at det er verdt å håpe på at det kan brukes i Wordfeud.

Felles for de med denne fetisjen, som er mest utbredt blant menn, er at røyking forsterker kvinnens seksuelle tiltrekning på en mann. Det er sikkert mange ulike grader og underkategorier også. Noen har kanskje denne fetisjen uten å være den bevisst også. For oss som ofte blir harde av å se en kvinne trekke et dypt drag av sigaretten er det vanskelig å ignorere at vi har denne "lidelsen". 

https://en.wikipedia.org/wiki/Smoking_fetishism

Endret av 1000x
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en fetish ingen vet om og det er transer, mmmm.. nydelige.

men en annen fetish må vell være når dama sitter på ansiktet mitt og jeg slikker henne. Det er så jævlig digg.

ett av de andre fetishene mine er å se pikken min inn og ut av vaginaen til dama

Anonymkode: 06fb5...be9

• Hjerte 1
Skrevet

Min fetish startet da jeg var tenåring på 90-tallet. Vi lekte nødt eller sannhet, og siden jeg var forelsket tørte jeg aldri si sannhet, for da visste jeg at det kom til å bli spurt om hvem jeg var forelsket i. Og min kompis lot meg alltid gjøre de ekleste tingene han kom på. Selvsagt. Så en gang måtte jeg slikke en venninnes sokker. Hun hadde hvite Amerika-sokker over grå. Og det luktet litt, men bedre enn ventet, men sokkene var så myke. Og jeg ble skikkelig kåt. Var mye deiligere enn jeg ante å slikke disse sokkene. Og det var jo hun jeg var forelsket i også. Vi ble kjærester senere, hun gikk ofte med slike sokker, og jeg tilbød meg ofte å gi fotmassasje. Hun likte også å tease meg med å dytte dem i ansiktet mitt. Tror ikke hun skjønte at jeg egentlig likte det. 

Anonymkode: 84f94...fbd

Skrevet

Kjønnshår  farge og mengde- mest fantasien. 

Anonymkode: 671e5...0a7

Skrevet

Mer kinks... jeg er dominant, og liker å styre orgasmen til partneren min. Digger trans og sissyer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...