Gå til innhold

Har du en fetish?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om du er liten, så burde det vel være lett. 

Jeg har sett en som var utrolig liten. Vi hadde ikke sex men, han ville veldig gjerne vise den fram. Noe jeg ikke forstår idet hele tatt. 

Da, måtte jeg jo jobbe for harde livet for å prøve å ikke vise både med ansikt, øyne å ord at det der var utrolig sjokkerende. Og en gang tok vi dop sammen, som jeg tror man snakker mye ærligere med. Da måtte jeg virkelig gå inni meg selv for å ikke si noe som kunne være sårende. (For, jeg vil jo ikke såre noen)

Så, det burde være lett! Om det tenner deg å komme med noen små kommentarer..

Anonymkode: daa6f...b36

Jeg liker jo ikke ondskapsfulle kommentarer selv om jeg tenner på det. Jeg vil jo helst at folk skal ha gode intensjoner. Men jeg liker forsnakkelser og når det blir sagt litt sånn ertende. Når hun sammenligner meg med større menn, feks. 

Det man må huske på er at de fleste med små ikke har samme tenning som meg. For dem vil det kunne såre hardt. Noen kan bli helt ødelagt av kommentarer. Det er et sårt punkt for mange menn. Så du gjorde helt rett. Han satte deg i en vanskelig situasjon. Mulig han ville tent på noen kommentarer, men best å la være. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er usikker på om det direkte kan betegnes som fetisjer (dvs at de MÅ være tilstede for tenning) men jeg har flere kinks av mange slag. Tissing og exhebisjonisme feks.

Men jeg har lurt på om det for meg er en form for fetisj å få være den som oppfyller min partner sine fantasier. For dette er noe som er så viktig for meg at det i stor grad påvirker hele mitt tenningsmønster. Jeg definerer det dog ikke lenger som å være underdanig slik jeg gjorde før, fordi det handler om at det speiles tilbake på meg - at jeg da får kjenne hans ultimate begjær. Og det er for meg noe som jeg tror kan kalles en fetisj, uten at jeg har et spesifikkt navn på det. Fordi det er en veldig stor del av mitt tenningsmønster. 

På den andre siden tror jeg også at det egentlig er slik det skal være, at kvinner skal ønske å være den ytterste av hva han begjærer (innenfor rimelighetens grenser), ikke for å tilfredsstille bare ham men i minst like stor grad for å tilfredsstille seg selv. Det er en veldig stor nytelse å se hvordan hans lyst på meg bygger og bygger seg opp, og jeg vet at jeg kan være villig til å gå langt for å tilfredsstille ham så lenge jeg kjenner den store lysten og kjærligheten jeg får tilbake. For meg vil sex derfor alltid handle om tillitt og emosjonell tilhørighet. Å ha sex bare for å ha sex, og utløsning, blir litt som å onanere. For meg. Det blir da bare fysisk, og det er den psykiske delen i det der den virkelige spenningen ligger. 

Anonymkode: 6908e...5f3

• Hjerte 1
Skrevet
Sphere skrev (46 minutter siden):

Jeg liker jo ikke ondskapsfulle kommentarer selv om jeg tenner på det. Jeg vil jo helst at folk skal ha gode intensjoner. Men jeg liker forsnakkelser og når det blir sagt litt sånn ertende. Når hun sammenligner meg med større menn, feks. 

Det man må huske på er at de fleste med små ikke har samme tenning som meg. For dem vil det kunne såre hardt. Noen kan bli helt ødelagt av kommentarer. Det er et sårt punkt for mange menn. Så du gjorde helt rett. Han satte deg i en vanskelig situasjon. Mulig han ville tent på noen kommentarer, men best å la være. 

Hva er ertende, kontra ydmykelse? 

Jeg tror jeg ville vært veldig redd for å trå feil. Hvor er "grensen liksom"? 

Men, du sier ikke dette til du dater? Tror jeg ville ha vært veldig tydelig og sagt det akkurat slik du ønsker, det gjør det nok lettere for en dame å være sammen med deg også, det å vite at man kan snakke om at den er liten etc..

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg er jævla kjedelig på den måten.

Har ingen tydelige fetisjer eller kinks. 
Liker det full vanilje.

Anonymkode: 4875c...4a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er ertende, kontra ydmykelse? 

Jeg tror jeg ville vært veldig redd for å trå feil. Hvor er "grensen liksom"? 

Men, du sier ikke dette til du dater? Tror jeg ville ha vært veldig tydelig og sagt det akkurat slik du ønsker, det gjør det nok lettere for en dame å være sammen med deg også, det å vite at man kan snakke om at den er liten etc..

For min del handler det mest om intensjonen. Jeg har blitt regelrett kastet ut av ei dame, og selv om jeg opplevde full tenning da også, fører det jo med seg negative følelser også. På den andre siden var det ei som lekent sammenlignet meg med en mye større ex mens vi hadde sex. Det var utelukkende en god opplevelse. Vi hadde hatt god sex noen ganger og allerede pratet om størrelsen min og fetisjen min. Hun skapte et godt miljø rundt det. Hun innrømmet at hun synes jeg var liten, men at det ikke gjorde noe. Vi hadde jo god sex uansett. Det skapte nok en trygghet rundt det også. 

Det tok lang tid før jeg virkelig skjønte tenningen min. Så før det ble det en del merkelige situasjoner jeg faktisk ikke kunne forklare. Det hadde selvsagt vært enklere da. Men vanskeligheten min nå ligger jo i hvor tidlig man skal snakke om slik. I disse dager blir man jo sett på som useriøs om man snakker om sex for tidlig, og jeg vil jo ikke hun skal misforstå og tro at jeg er helt hengt opp i størrelsen min. Slik er det jo ikke. Selv ekspertene er uenige i når man bør ta opp slik, så ikke enkelt. Man må nok bare forsøke å lese den man dater. 

Skrevet

Sokker på pene føtter/ ben. Og fine sokker. Helst hvite og sporty, gjerne med kule sneakers til. Skikkelig sexy. 

Anonymkode: 84f94...fbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 14.27):

Jeg er usikker på om det direkte kan betegnes som fetisjer (dvs at de MÅ være tilstede for tenning) men jeg har flere kinks av mange slag. Tissing og exhebisjonisme feks.

Men jeg har lurt på om det for meg er en form for fetisj å få være den som oppfyller min partner sine fantasier. For dette er noe som er så viktig for meg at det i stor grad påvirker hele mitt tenningsmønster. Jeg definerer det dog ikke lenger som å være underdanig slik jeg gjorde før, fordi det handler om at det speiles tilbake på meg - at jeg da får kjenne hans ultimate begjær. Og det er for meg noe som jeg tror kan kalles en fetisj, uten at jeg har et spesifikkt navn på det. Fordi det er en veldig stor del av mitt tenningsmønster. 

På den andre siden tror jeg også at det egentlig er slik det skal være, at kvinner skal ønske å være den ytterste av hva han begjærer (innenfor rimelighetens grenser), ikke for å tilfredsstille bare ham men i minst like stor grad for å tilfredsstille seg selv. Det er en veldig stor nytelse å se hvordan hans lyst på meg bygger og bygger seg opp, og jeg vet at jeg kan være villig til å gå langt for å tilfredsstille ham så lenge jeg kjenner den store lysten og kjærligheten jeg får tilbake. For meg vil sex derfor alltid handle om tillitt og emosjonell tilhørighet. Å ha sex bare for å ha sex, og utløsning, blir litt som å onanere. For meg. Det blir da bare fysisk, og det er den psykiske delen i det der den virkelige spenningen ligger. 

Bra skrevet

Lyst avler lyst....

M@stet

Skrevet

Bind. Soleklart. En dame som bruker bind med den største selvsikkerhet. Det er den største fetisjen noensinne 😃

Det er NR1 !!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 14.27):

Godt forklart til tross for at det er vanskelig å beskrive. Jeg kan kjenne meg igjen :)

• Liker 1
Skrevet

Bondage! 

Synes det er sexy med menn i kilt 😛 og damer i lakk og lær. 🙈

• Liker 1
Skrevet

Kvinner med bob-frisyre, som røyker. Har alltid vært sjarmert av 1920-30 årene da denne hårfrisyren visstnok dukket opp. Damer var utrolig elegante på den tiden, med bob-frisyrer og sigaretter med munnstykke. Ikke helt 1920 dette, men slike damer kan gjenskapes :) 

images?q=tbn:ANd9GcQkhm4-AZWp3A1rXPFT0iC

Skrevet
Gjest Sony209 skrev (På 11.11.2023 den 22.32):

Jeg (Man) har en foot fetish. Ikke så extremt foot fetish men liker å ta på føttene under samleie.  Det er ikke mange som liker det, og dette er helt ok for meg.  

Ser ikke på det som fetish, men har syntes det er fantastisk godt å bli onanert av kvinnelige føtter. 

Blir også helt utrolig tent av stillinger der jeg kan beundre at penis går inn og ut av vagina.

Liker godt å bli koset med testiklene, enten med hånd eller munn, under sex eller oralsex.

Anonymkode: 68d1c...2aa

Skrevet

Elsker jenter som er lekne nok til å bli med på snøkrig- når de lener seg på noen og dynker ðem😉

Anonymkode: 671e5...0a7

Skrevet
1000x skrev (På 21.11.2023 den 11.43):

Kvinner med bob-frisyre, som røyker. Har alltid vært sjarmert av 1920-30 årene da denne hårfrisyren visstnok dukket opp. Damer var utrolig elegante på den tiden, med bob-frisyrer og sigaretter med munnstykke. Ikke helt 1920 dette, men slike damer kan gjenskapes :) 

Jeg signerer denne 😃 Damer som røyker er utrolig sexy...Vet ikke helt hva som gjør det så sexy, men det er deilig å se på...

Anonymkode: 82e5e...84d

Skrevet
Gjest Sony209 skrev (På 11.11.2023 den 22.32):

Jeg (Man) har en foot fetish. Ikke så extremt foot fetish men liker å ta på føttene under samleie.  Det er ikke mange som liker det, og dette er helt ok for meg.  

Jeg har også en Bondage fetish liker å gjøre det på motpartner. 

Hva slags fetish har dere? 

Greit å fortelle litt hva dere tenner på. 

Jeg har en sterk klyster-fetisj, der jeg tenner på at vann føres inn i rumpa via en slange. Ganske likt hvordan tarmskylling gjennomføres, bare med enklere utstyr som består av en gummipose med vann man henger opp og en slange tilkoblet den. En oppblåsbar, hul plugg i analen sørger for at vannet ikke renner ut underveis.

Denne behandlingen gir meg en veldig tung, mett og kåt følelse. Det medisinske ved klyster gjør meg veldig opphisset, jeg føler meg som en slags pasient som blir tvunget til å fylles opp. En nesten zen-aktig ro i kroppen gir meg evnen til å fokusere på vannstrømmen og følelsen den gir meg inni kroppen. Det frigjøres så masse lykkehormoner at jeg bare må stønne høyt.

Anonymkode: 9764f...eee

• Liker 1
Skrevet

Jeg (k40, for det meste hetero) har en ekstremt spesifikk fetisj på eldre og vakre, men androgyne kvinner med kort (eller oppsatt) blondt hår som er høye, slanke og dominerende. Gjerne litt militæraktige, men ikke iskalde og følelsesløse, de må jo ha empati og varme bak den tøffe fasaden. Lurer på om jeg får utforsket den noen gang… 😂

• Hjerte 1
Skrevet
Kalikalinka skrev (Akkurat nå):

Jeg (k40, for det meste hetero) har en ekstremt spesifikk fetisj på eldre og vakre, men androgyne kvinner med kort (eller oppsatt) blondt hår som er høye, slanke og dominerende. Gjerne litt militæraktige, men ikke iskalde og følelsesløse, de må jo ha empati og varme bak den tøffe fasaden. Lurer på om jeg får utforsket den noen gang… 😂

Skjønner deg veldig godt!

Anonymkode: 9764f...eee

Skrevet

Jeg fant ut litt tilfeldig at jeg liker å bli tatt (anonyme) bilder av 😽

Skrevet
Silvia515 skrev (14 timer siden):

Jeg fant ut litt tilfeldig at jeg liker å bli tatt (anonyme) bilder av 😽

Tennende for deg?☺️

Skrevet
1000x skrev (På 21.11.2023 den 11.43):

Capnogalina eller noe heter røyke fetish.er skikkelig hot å se på røykende kvinner🤩

Anonymkode: 1336b...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...