Gå til innhold

Har du en fetish?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (Man) har en foot fetish. Ikke så extremt foot fetish men liker å ta på føttene under samleie.  Det er ikke mange som liker det, og dette er helt ok for meg.  

Jeg har også en Bondage fetish liker å gjøre det på motpartner. 

Hva slags fetish har dere? 

Greit å fortelle litt hva dere tenner på. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lider av analius fetishus

Anonymkode: 07eed...a0f

Skrevet

At kvinner er velfriserte nedentil.

Anonymkode: b9c9b...4eb

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg lider av analius fetishus

Anonymkode: 07eed...a0f

Oi jeg liker det. Prøvde det et par ganger med en dame det var noe nytt for meg 

Skrevet

Tiss

Anonymkode: 30415...870

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tiss

Anonymkode: 30415...870

Det hadde vært noe gøy å prøve 👌 har ikke prøvd det før, men mange sier at det er noe digg og tisse på hverandre 

Skrevet

Bondage og ris på rumpa

Anonymkode: af55f...634

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Bondage og ris på rumpa

Anonymkode: af55f...634

Wow😍 

Har så lyst på å prøve ris på rumpa, det er sp deilig for begge deler 

Skrevet

Kommer vel an på hvordan man definerer fetisj. Men utfra store norske leksikon sin definisjon, har jeg ingen fetish. 
Jeg har dog kinks: Bondage og fireplay er to av mine store kinks. 

Skrevet

@Sony209 Svarer deg her jeg, siden det var fortsettelse av tråden.

Jeg er sub, så jeg liker at det utføres på meg. 
Jeg får en avslappende følelse av både tau og ild. Disse kinksene roer ned hjernen og tankekjøret, og jeg klarer endelig å slappe av. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, SlemUlv said:

@Sony209 Svarer deg her jeg, siden det var fortsettelse av tråden.

Jeg er sub, så jeg liker at det utføres på meg. 
Jeg får en avslappende følelse av både tau og ild. Disse kinksene roer ned hjernen og tankekjøret, og jeg klarer endelig å slappe av. 

Veldig interessert! 

Men er det noe jeg kan gjøre med hvem som helst eller er noen få som liker det? 

Hat tenkt på det lenge, men vet ikke hvordan skal jeg finne den rette for å gjøre det? 

Skrevet
Sony209 skrev (1 minutt siden):

Veldig interessert! 

Men er det noe jeg kan gjøre med hvem som helst eller er noen få som liker det? 

Hat tenkt på det lenge, men vet ikke hvordan skal jeg finne den rette for å gjøre det? 

Verken bondage, hvertfall den type jeg driver med, eller fireplay er noe man gjør uten trening nei. 

Skrevet
Just now, SlemUlv said:

Verken bondage, hvertfall den type jeg driver med, eller fireplay er noe man gjør uten trening nei. 

Mmm 

tenkte om du hadde lyst til å vise meg det i virkeligheten. Mener ikke å våre frekk eller rude! Men har tenkt på det lenge men viste ikke at det finnes jenter som liker det.   Jeg har en stor Fantasi når det kommer til fetish, liker å å prøve forskjellige ting for da man lærer ut av det. 

Skrevet
Sony209 skrev (2 minutter siden):

Mmm 

tenkte om du hadde lyst til å vise meg det i virkeligheten. Mener ikke å våre frekk eller rude! Men har tenkt på det lenge men viste ikke at det finnes jenter som liker det.   Jeg har en stor Fantasi når det kommer til fetish, liker å å prøve forskjellige ting for da man lærer ut av det. 

Da håper jeg du finner en lærer, jeg er ikke det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

At kvinner er velfriserte nedentil.

Anonymkode: b9c9b...4eb

Glattbarbert 😍

Anonymkode: 97cce...37a

Skrevet

Bleier

Anonymkode: 7306b...e01

Skrevet

Jeg tenner på å føle at jeg har liten penis. Men det er absolutt ingenting jeg må leve ut i et forhold. Og jeg tenner mer på lett erting, hentydninger, sammenligninger, enn hardcore ydmykelse. 

Skrevet
Sphere skrev (6 minutter siden):

Jeg tenner på å føle at jeg har liten penis. Men det er absolutt ingenting jeg må leve ut i et forhold. Og jeg tenner mer på lett erting, hentydninger, sammenligninger, enn hardcore ydmykelse. 

Hva mener du med, at du tenner på å føle at du har liten tiss? 

Liker du å bli ydmyket? Eller hva mente du ? ☺️

Anonymkode: daa6f...b36

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med, at du tenner på å føle at du har liten tiss? 

Liker du å bli ydmyket? Eller hva mente du ? ☺️

Jeg kan tenne på ydmykelse også, men foretrekker som sagt mildere erting, hentydninger og sammenligninger. Ettersom jeg også ER liten, kan det være utfordrende med ny partner, og hun skal se meg naken de første gangene. 

Skrevet
Sphere skrev (2 minutter siden):

Jeg kan tenne på ydmykelse også, men foretrekker som sagt mildere erting, hentydninger og sammenligninger. Ettersom jeg også ER liten, kan det være utfordrende med ny partner, og hun skal se meg naken de første gangene. 

Om du er liten, så burde det vel være lett. 

Jeg har sett en som var utrolig liten. Vi hadde ikke sex men, han ville veldig gjerne vise den fram. Noe jeg ikke forstår idet hele tatt. 

Da, måtte jeg jo jobbe for harde livet for å prøve å ikke vise både med ansikt, øyne å ord at det der var utrolig sjokkerende. Og en gang tok vi dop sammen, som jeg tror man snakker mye ærligere med. Da måtte jeg virkelig gå inni meg selv for å ikke si noe som kunne være sårende. (For, jeg vil jo ikke såre noen)

Så, det burde være lett! Om det tenner deg å komme med noen små kommentarer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...