Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hører at ei kollega baksnakker meg mye på jobben. vi hang en del sammen sosialt tidligere.  Nå oppfører hun seg avvisende , i tillegg himler hun med øya når jeg snakker, ser mot de andre og smiler oppgitt/fniser. Fikk høre av en ansatt om.at hun hadde sittet på jobben i pausa og kritisert bildene mine på sosiale medier,  om alle menn som fulgte meg osv. Hadde også baksnakket meg til venner privat også, stikkord som kropp , utseende . Hva skal jeg gjøre? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oslomaraton skrev (1 minutt siden):

Hei. Hører at ei kollega baksnakker meg mye på jobben. vi hang en del sammen sosialt tidligere.  Nå oppfører hun seg avvisende , i tillegg himler hun med øya når jeg snakker, ser mot de andre og smiler oppgitt/fniser. Fikk høre av en ansatt om.at hun hadde sittet på jobben i pausa og kritisert bildene mine på sosiale medier,  om alle menn som fulgte meg osv. Hadde også baksnakket meg til venner privat også, stikkord som kropp , utseende . Hva skal jeg gjøre? 

Jeg ville tatt dette med verneombudet 

• Nyttig 1
Skrevet

Ja , jeg har tatt opp med verneombud. Er flere som reagerer på at det er mye drittprat på jobb. Jeg konfronterte henne den ene gangen, men da benektet hun alt, mente at hun følte seg lurt av den 3 venninna om å si ting om  meg. synes det er veldig ubehagelig,  og jeg sier minst mulig om henne sjøl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...