Gå til innhold

Hva synes dere om dette juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette juletreet til en liten leilighet? 
https://kremmerhuset.no/jul/juletraer-og-julegront/juletre-gran-120cm-gronn?v=32894&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6ezvv968ggMV2w-iAx1oXwwQEAQYCSABEgKVKvD_BwE

Er det verdt 1200 kr? Likte at det ikke var for perfekt, at det ser nokså ekte ut. 

Vet dere eventuelt om andre juletrær som er rimeligere? 

Anonymkode: e4833...877

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke verdt prisen. 

• Liker 6
Skrevet

Jeg ville ikke brukt over 1000 på et tre som så slik ut og var så lite, det synes jeg virkelig ikke det var verdt 

Anonymkode: 0c16d...fa3

• Liker 2
Skrevet

120 cm høyt.. eh nei, ikke verdt prisen.

• Liker 2
Skrevet

Leiligheten min er for øvrig 30 kvm, så jeg har ikke plass til stort juletre :) 

Skrevet

Det så litt trist ut? Glissent.

Størrelsen er jo ok den i en liten leilighet. Det kan stå på noe for å få det litt opp i høyden.

• Liker 2
Skrevet

Nå er jeg kanskje ufin, smaken er som baken sies det. Når jeg først skal si hva jeg mener så må det bare sies rett ut. Dette er kanskje noe av det styggeste og minst juletreaktige du kunne funnet. Ser neste ut som om dette har vært gjennom 7 julaftener tidligere og selges som gjenbruk. 
Nei kjøp nå heller noe som ser greit ut og faktisk kan minne om juletre.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

https://kremmerhuset.no/jul/juletraer-og-julegront/juletre-gran-120cm-gronn?v=32894&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI6ezvv968ggMV2w-iAx1oXwwQEAQYCSABEgKVKvD_BwE

Er det verdt 1200 kr? Likte at det ikke var for perfekt, at det ser nokså ekte ut. 

Altså treet var ok, men tror nok ikke ville betalt 1200 for det. Om du føler det er verdt det så er jo det bra. Jeg ville nok heller hatt et tre som er veldig slim, men høyere 

Anonymkode: cf2c6...275

• Liker 1
Skrevet

Tips..dra på jula, plantasjen, rusta, Europris ,chlas Olson etc for å se på trær som står oppe. Bilder juger så utrolig mye...vi har vært på flere steder der bilde sp bra og.. og treet oppstilt sp helt forferdelig ut

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det var fint men litt dyrt 🎄:juletre2: Kremmerhuset i Tønsberg ? 😀

Skrevet

Ser ikke hvordan det ser ut da det står 40% avslag over hele bildet, men det lille jeg ser viser at det er pjuskete.

Anonymkode: 92b3a...436

Skrevet

Jeg hadde aldri bestilt noe fra den siden.
image.png.6171c976adea527a6ba50433b936c7b1.png
Skrivefeil = useriøst.

Anonymkode: 45b9e...b3e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får samme type juletre til en mye vennligere pris på clas ohlson. Med julelys. Og i sånn krukke 

Anonymkode: e1dbd...d11

• Liker 1
Skrevet

Altfor dyrt for et altfor lite tre som i bestefall ser OK ut. 

• Liker 1
Skrevet

Har du balkong? Isåfall kan du kjøpe et ekte tre i potte (med røtter og i jord), som du kan ha ute resten av året og inne rundt jul. Da får du et ekte tre som du kan bruke år etter år.

Skrevet

Med så liten "leilighet" så hadde jeg tegna et juletre og brukt en magnet og festet tegninga på kjøleskapet 😄

• Liker 1
Skrevet

Fyfaen det var stusselig ! 😅

Anonymkode: 1a0e8...6c6

Skrevet

Vannvittig dyrt!!! 

Ville ikke betalt 500 for det engang.

Anonymkode: 06394...8d0

• Liker 1
Skrevet

Det var jo sinnsykt dyrt? Hadde aldri kjøpt det.

Anonymkode: f5b7a...979

Skrevet

Kjøp heller dette fra Home and Cottage :)

IMG_7241.png

Anonymkode: 8bc73...aad

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...