AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Del Skrevet 11. november 2023 Hei! har en gammel electrolux vaskemaskin som ikke vil vaske. Den fyller seg med vann opp til døren, så stopper den og feil elsing E10 vises på skjermen, som i følge brukermanualen betyr at maskinen ikke får vann, noe den gjør?? det er ingen programmer som fungerer, eneste jeg får til er å tømme den for vann. jeg har sjekket filteret, jeg har sjekket vanninntakslangen i begge ender, jeg har prøvd å dra ut kontakten for å restarte den og jeg har prøvd alle programmene. Det er ingenting som fungerer! Er det noen som har peiling her?? hadde samme problem for et år siden, men jeg husker ikke hva jeg gjorde! Anonymkode: 81fe2...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadeJarl Skrevet 11. november 2023 #2 Del Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! har en gammel electrolux vaskemaskin som ikke vil vaske. Den fyller seg med vann opp til døren, så stopper den og feil elsing E10 vises på skjermen, som i følge brukermanualen betyr at maskinen ikke får vann, noe den gjør?? det er ingen programmer som fungerer, eneste jeg får til er å tømme den for vann. jeg har sjekket filteret, jeg har sjekket vanninntakslangen i begge ender, jeg har prøvd å dra ut kontakten for å restarte den og jeg har prøvd alle programmene. Det er ingenting som fungerer! Er det noen som har peiling her?? hadde samme problem for et år siden, men jeg husker ikke hva jeg gjorde! Anonymkode: 81fe2...9ca Mener å huske at det er en sensor koplet til en slange som registrerer at vannet når riktig nivå..Kanskje sjekke at ingen ledning eller slange har hoppet av nedi der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Del Skrevet 11. november 2023 LadeJarl skrev (14 minutter siden): Mener å huske at det er en sensor koplet til en slange som registrerer at vannet når riktig nivå..Kanskje sjekke at ingen ledning eller slange har hoppet av nedi der? Nei jeg ser ikke at det er noe slanger som har hoppet av Anonymkode: 81fe2...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Del Skrevet 11. november 2023 LadeJarl skrev (14 minutter siden): Mener å huske at det er en sensor koplet til en slange som registrerer at vannet når riktig nivå..Kanskje sjekke at ingen ledning eller slange har hoppet av nedi der? Nei jeg ser ikke at det er noe slanger som har hoppet av Anonymkode: 81fe2...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 11. november 2023 #5 Del Skrevet 11. november 2023 Bruk Youtube som oppslagsverk. Her tenker jeg du finner hjelpen du trenger: https://www.youtube.com/results?search_query=Electrolux+washing+machine+E10+error Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Del Skrevet 11. november 2023 ThereGoesBob skrev (51 minutter siden): Bruk Youtube som oppslagsverk. Her tenker jeg du finner hjelpen du trenger: https://www.youtube.com/results?search_query=Electrolux+washing+machine+E10+error Takk for hjelp! Første videon viste løsningen Anonymkode: 81fe2...9ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå