Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen steder å anbefale i Oslo, som er ganske sentrumsnært? Gjerne billig, men kvalitet.

Skrevet

Folkets kebab (Vallekrysset) Er på Helsfyr så ikke akkurat midt i suppa. Er ca. 3km fra Karl Johan.

• Liker 3
Skrevet

https://sarayrestaurant.no

En restaurant på Grønland (ikke en kebabsjappe), du kan bestille take-away og er fantastisk godt.

Anonymkode: 9dee7...b90

• Nyttig 1
Skrevet

Skal man ha god kebab så må Kanda dressing benyttes trist ingen i Tønsberg har dette lengre kun Stabburet/Idun 

Skrevet

De beste i Oslo er Gaza kjøkken ved Youngstorget, Dronningens kebab ved Kirkeristen og Beirut på Grønland.

Anonymkode: a3048...1a7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg og madammen pleier å gå på Bislett Kebab når vi er i Oslo og det er bare 😘👌

Anonymkode: 7facd...3c6

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De beste i Oslo er Gaza kjøkken ved Youngstorget, Dronningens kebab ved Kirkeristen og Beirut på Grønland.

Anonymkode: a3048...1a7

Har prøvd Beirut av disse. Tenkte å se hva annet som anbefales 🙂

Mulig at jeg prøver ut Gaza eller Dronningens til å begynne med. 

• 2 måneder senere...
Skrevet

Min favoritt i Oslo er Döner Bros som ligger i Oslo sentrum. Liker brødet og kjøttet der. Så nylig anmeldelse om hvor de fikk trekk på at det var lite kjøtt, så mulig de har redusert kjøttandelen. Men kjøttet er slik man får på döner kebab i utlandet og mye bedre enn hva som er typisk norsk kebebakjøtt.  På  Döner Bros får man store kjøttstrimler. 

Anonymkode: 793fd...0c7

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (På 11.11.2023 den 20.46):

Skal man ha god kebab så må Kanda dressing benyttes trist ingen i Tønsberg har dette lengre kun Stabburet/Idun 

For 23 år siden var etter min mening beste kebaben på et sted i Porsgrunn husker jeg kjørte fra Tønsberg og ned for å kjøpe. Var en på kiel som og hadde god.

Der jeg bor nå er det ingen som har god kebab

• Hjerte 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Min favoritt i Oslo er Döner Bros som ligger i Oslo sentrum. Liker brødet og kjøttet der. Så nylig anmeldelse om hvor de fikk trekk på at det var lite kjøtt, så mulig de har redusert kjøttandelen. Men kjøttet er slik man får på döner kebab i utlandet og mye bedre enn hva som er typisk norsk kebebakjøtt.  På  Döner Bros får man store kjøttstrimler. 

Edit: Den ligger i Osterhaus' gate 12, omtrent 10 minutter gange fra Jernbanetorget t-banestasjon. 

Skrevet
jegerrinne skrev (3 timer siden):

For 23 år siden var etter min mening beste kebaben på et sted i Porsgrunn husker jeg kjørte fra Tønsberg og ned for å kjøpe. Var en på kiel som og hadde god.

Der jeg bor nå er det ingen som har god kebab

Bor i Tønsberg  jeg også nærmere Hortensveien ja har hørt om det stedet jeg også kjenner en som kjørte lastebil hans spiste ofte kebab der sånn Kiel ferja har jeg aldri vært på nei god kebab begynner og bli mangelvare de fleste bruker hvit pizzasaus som dressing nei ikke godt i det hele tatt :( 

Skrevet
Maskinfører skrev (8 minutter siden):

Bor i Tønsberg  jeg også nærmere Hortensveien ja har hørt om det stedet jeg også kjenner en som kjørte lastebil hans spiste ofte kebab der sånn Kiel ferja har jeg aldri vært på nei god kebab begynner og bli mangelvare de fleste bruker hvit pizzasaus som dressing nei ikke godt i det hele tatt :( 

Skulle stå kielen 🙈 

Er mangelvare.  Og nesten ingen som bruker med skikkelig kjøtt slik det egentlig ska lages

• Hjerte 1
Skrevet
jegerrinne skrev (12 minutter siden):

Skulle stå kielen 🙈 

Er mangelvare.  Og nesten ingen som bruker med skikkelig kjøtt slik det egentlig ska lages

Kielen ja :) Nei det er ikke skikkelig kjøtt de bruker heller mere universalt både til kebab og biffsnadder får se om det blir en tur til Oslo i sommer og sjekke forholda :D 

• Liker 1
Skrevet

Balkan på Bislett eller Tåsen. Begge har hjemmelagd pita eller lefser, godt kjøtt og egne gode dressinger. 

Anonymkode: 4344d...b5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...