Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 Populært innlegg #1 Skrevet 11. november 2023 Mannen lurer på hvorfor jeg ikke vil ha sex i kveld. Det skal jeg fortelle. Jeg har: - Funnet på en aktivitet for hele familien. - Avtalt og planlagt med et vennepar med barn (mor selvfølgelig) om å bli med på aktiviteten. - Jeg har handlet inn alt vi trenger. - Funnet frem alt av utstyr til riktig vær. - Smurt matpakker, fylt flasker og pakket utstyr til bleiebarn. - Ordnet meg selv og ungene klar for dagen. - Fylt bensin på bilen dagen før så vi ikke må stoppe og gjøre det under kjøring til aktiviteten. - Passet på tiden slik at vi kommer oss ut døra til riktig tid. - Pakket unger og utstyr inn i bilen. - Tatt insj under aktiviteten til lek og hva vi skal videre under aktiviteten. (når spise mat osv) Far: måtte bæsje i det vi skulle ut døra så jeg måtte sitte med grinete unger i bilen å vente i 10 min, brukte også endel tid på å lete frem sitt eget utstyr rett før vi skulle dra. Han fant ikke alt så endte opp med å bli kald og våt. Hvorfor jeg ikke vil ha sex.. jeg er mentalt utslitt av å dra lasset til hele familien. Og du er usexy når du er så jævla passiv. Anonymkode: 97755...01f 60 21 83
Forvirret23 Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Sa du det til han? Eller bare oss? Jeg skjønner deg jeg, men han gjør nok ikke det om du ikke sier det 32 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Jeg skjønner deg godt! Skjer faktisk med meg også, med 0 barn. Men jeg dumper barna For de er mannebabyer som ikke klarer seg selvp Anonymkode: 98f48...a26 8 3
Maskinfører Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Ja da skjønner jeg det burde han også 😀 2
Visningsnavn1980 Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Du skulle sagt ifra på forhånd, at hvis han ordnet alt til aktiviteten så ble butikken åpnet. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Synes det er helt greit å være sliten etter en sånn dag. For min del handler sexlyst mye om å bli sett og forstått av partneren min. Det virker det ikke som du har blitt i dag . Anonymkode: b87fc...cf8 15 13
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 Hvordan kommuniserer dere? Har du formidlet det du skriver til ham? Anonymkode: 81038...a55 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Synes du det er mest hensiktsmessig å fortelle dette til oss eller til han? Anonymkode: e0bcc...41f 9 1
katties Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 (endret) Ja, helt enig. Jeg kan starte dagen med å ville gjøre noe sexy med mannen, så ender han opp med å være sein til ting hele dagen, ødelegger planene mine (med å være sein), klager på at han har brukt mye tid med barna (når jeg har brukt mer, pluss hjulpet han i den tida han skulle hatt dem), sittet og funnet ut hva slags klær de trenger til vinteren, drevet med bank-greier, tatt barna med på aktiviteter), og føler meg ganske ferdig til kl. 8. Når man ikke engang får en ordentlig takk - bare surmuling på at jeg alltid klager på at han er sein, så er det jævlig lite sexy. Hvis noen lurer på om jeg forteller dette til min: ja, selvfølgelig gjør jeg det. Det betyr ikke at det hjelper i særlig stor grad. Et menneske må faktisk SELV ville endre seg. En av grunnene han i utgangspunktet likte meg var at jeg var veldig aktiv og alltid fant på ting å gjøre. Han var da med på alt, men over tid har han bare blitt lat. Endret 11. november 2023 av katties 23 6
Raven.Writingdesk Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mannen lurer på hvorfor jeg ikke vil ha sex i kveld. Det skal jeg fortelle. Jeg har: - Funnet på en aktivitet for hele familien. - Avtalt og planlagt med et vennepar med barn (mor selvfølgelig) om å bli med på aktiviteten. - Jeg har handlet inn alt vi trenger. - Funnet frem alt av utstyr til riktig vær. - Smurt matpakker, fylt flasker og pakket utstyr til bleiebarn. - Ordnet meg selv og ungene klar for dagen. - Fylt bensin på bilen dagen før så vi ikke må stoppe og gjøre det under kjøring til aktiviteten. - Passet på tiden slik at vi kommer oss ut døra til riktig tid. - Pakket unger og utstyr inn i bilen. - Tatt insj under aktiviteten til lek og hva vi skal videre under aktiviteten. (når spise mat osv) Far: måtte bæsje i det vi skulle ut døra så jeg måtte sitte med grinete unger i bilen å vente i 10 min, brukte også endel tid på å lete frem sitt eget utstyr rett før vi skulle dra. Han fant ikke alt så endte opp med å bli kald og våt. Hvorfor jeg ikke vil ha sex.. jeg er mentalt utslitt av å dra lasset til hele familien. Og du er usexy når du er så jævla passiv. Anonymkode: 97755...01f Men: Sa du det til HAN? 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 Hvor finner man sånne menn? Leser stadig om de her på KG... Anonymkode: c9459...db0 7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #12 Skrevet 11. november 2023 Men har du kommunisert dette til ham? Det hjelper jo ikke å skrive det til oss. Anonymkode: 43ca9...90f 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #13 Skrevet 11. november 2023 At han må på do når dere skal dra trenger jo ikke å være så negativt som du fremstiller det.. Om du føler at du har problemer i forholdet ditt, m\ du jo snakke med partneren din om det. Anonymkode: de2c2...cf9 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #14 Skrevet 11. november 2023 Den lista der tar virkelig ikke lang tid å gjennomføre. Om det er det eneste du har gjort i dag så har du ikke gjort mye. Anonymkode: 8cacf...de0 11 1
katties Skrevet 11. november 2023 #15 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den lista der tar virkelig ikke lang tid å gjennomføre. Om det er det eneste du har gjort i dag så har du ikke gjort mye. Anonymkode: 8cacf...de0 Det er vanskeligere hvis det går over tid, og den andre parten har en tendens til å bare sitte og se på mens man selv jobber 20 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #16 Skrevet 12. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Mannen lurer på hvorfor jeg ikke vil ha sex i kveld. Det skal jeg fortelle. Jeg har: - Funnet på en aktivitet for hele familien. - Avtalt og planlagt med et vennepar med barn (mor selvfølgelig) om å bli med på aktiviteten. - Jeg har handlet inn alt vi trenger. - Funnet frem alt av utstyr til riktig vær. - Smurt matpakker, fylt flasker og pakket utstyr til bleiebarn. - Ordnet meg selv og ungene klar for dagen. - Fylt bensin på bilen dagen før så vi ikke må stoppe og gjøre det under kjøring til aktiviteten. - Passet på tiden slik at vi kommer oss ut døra til riktig tid. - Pakket unger og utstyr inn i bilen. - Tatt insj under aktiviteten til lek og hva vi skal videre under aktiviteten. (når spise mat osv) Far: måtte bæsje i det vi skulle ut døra så jeg måtte sitte med grinete unger i bilen å vente i 10 min, brukte også endel tid på å lete frem sitt eget utstyr rett før vi skulle dra. Han fant ikke alt så endte opp med å bli kald og våt. Hvorfor jeg ikke vil ha sex.. jeg er mentalt utslitt av å dra lasset til hele familien. Og du er usexy når du er så jævla passiv. Anonymkode: 97755...01f Preach Anonymkode: 793e1...594 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #17 Skrevet 12. november 2023 Jeg eeeer så glad jeg har dumpet den udugelige faren til barna mine!! Å klare alt selv er mye bedre alene enn "sammen" med noen!! Anonymkode: 2af3e...7e8 10 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #18 Skrevet 12. november 2023 Jeg har: - lempet betongstein - ryddet garasjen - planlagt og kjøpt inn for helgrillet kylling i morgen - vært på byggmax og prøvd å kjøpe royal terrassebord (tomt for sesongen) - luftet bikkja to ggr - vært ute 3 timer som natteravn Mens min kjære har shoppet med barna og sett på tv. Derfor blir det ikke noe sex på henne i kveld. Jeg føler meg liksom ikke sett i hverdagen, og da faller libidoen min… Anonymkode: 902c2...ddb 23 2 8
tussi84 Skrevet 12. november 2023 #19 Skrevet 12. november 2023 Menn ser ikke slike ting. De må bli bedt om å gjøre ting. I alle fall veldig mange av dem. Ikke forvent at en mann forstår alt. De er enkle vesener. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #20 Skrevet 12. november 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Mannen lurer på hvorfor jeg ikke vil ha sex i kveld. Det skal jeg fortelle. Jeg har: - Funnet på en aktivitet for hele familien. - Avtalt og planlagt med et vennepar med barn (mor selvfølgelig) om å bli med på aktiviteten. - Jeg har handlet inn alt vi trenger. - Funnet frem alt av utstyr til riktig vær. - Smurt matpakker, fylt flasker og pakket utstyr til bleiebarn. - Ordnet meg selv og ungene klar for dagen. - Fylt bensin på bilen dagen før så vi ikke må stoppe og gjøre det under kjøring til aktiviteten. - Passet på tiden slik at vi kommer oss ut døra til riktig tid. - Pakket unger og utstyr inn i bilen. - Tatt insj under aktiviteten til lek og hva vi skal videre under aktiviteten. (når spise mat osv) Far: måtte bæsje i det vi skulle ut døra så jeg måtte sitte med grinete unger i bilen å vente i 10 min, brukte også endel tid på å lete frem sitt eget utstyr rett før vi skulle dra. Han fant ikke alt så endte opp med å bli kald og våt. Hvorfor jeg ikke vil ha sex.. jeg er mentalt utslitt av å dra lasset til hele familien. Og du er usexy når du er så jævla passiv. Anonymkode: 97755...01f Aktivitetene du beskriver, er stort unyttige ting bare folk med kontrollbehov ser nytten i; om man fyller bensin på bilen mens man kjører tur og bruker fem minutter på dette, går ikke verden under, og det samme gjelder det å "passe på tiden". Hva annet nyttig har du egentlig gjort bortsett fra dette ...? Mannen din er ikke passiv; han ser ut til å kunne senke skuldrene uten å måtte stresse så mye; barn har heller ikke godt av stress og foretrekker heller en uperfekt tur med latter og spontane innfall enn en planlagt tur der alt må gå etter planen. At man blir mentalt sliten av å planlegge alt og har tusen ting som "må" gjøres (men som egentlig er unødvendige), kan jeg forstå, men dette er ikke andres skyld. Anonymkode: 34664...a2e 12 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå