AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Hei 🙂 Jeg har en ting jeg lurer veldig på og ønsker å høre andre erfaring. Har ett barn på 3,5 år. Veldig utydelig språk, noen ord er uforståelig mens andre har man lært å forstå. Og noen andre ord som er rene. Begynt å sette setninger sammen. Men bruker mest ett og ett ord. Barnet har hatt en operasjon på polypper og har ofte mye forsteinet ørevoks som skylles ut. (Hørselstest er også tatt) Barnet er også utredet via Habiliteringstjenesten, men ingen funn på noen avvik annet enn språk. Det ble sendt henvisning dit før operasjon av polypper, men valgte å gjennomføre dette selvom vi så bedring i utvikling. Barnet har spesial pedagog i barnehagen. Barnet er aldersadekvat på andre områder, leker godt med leker, med andre barn og har god språkforståelse. Så mitt spm, har du hatt ett barn som snakket sent? Veldig utydelig? Og når falt det på plass? Anonymkode: 5c49e...1b4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Opererte inn dren. Barnet begynte å prate dagen etter operasjonen. Anonymkode: 4776d...cfa
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Fjernet mandler. Barnet snakka rent etter et par mnd. Anonymkode: c42eb...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå