Gå til innhold

Hvordan få vekk røyklukt i jakke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har en ny dunjakke. Hun var hos faren sin som røyker som en skorstein, og jakka lukter. Hjelper det å henge den ute litt?

Anonymkode: fa0c0...7b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den må vaskes (gjerne flere ganger) eller renses. Røyklukt sitter som lim i klær, møbler osv. 

Anonymkode: 76758...e94

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Den må vaskes (gjerne flere ganger) eller renses. Røyklukt sitter som lim i klær, møbler osv. 

Æsj den er jo helt ny🥹

Skrevet

Jeg ville forsøkt å lufte den først, heng den ute i natt først og se imorgen hvordan den er. Kan hende det går fint om hun bare var der med den en stund :) Røyker han inne med barn der? Det er jo ikke greit..

Anonymkode: c915b...9ad

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg ville forsøkt å lufte den først, heng den ute i natt først og se imorgen hvordan den er. Kan hende det går fint om hun bare var der med den en stund :) Røyker han inne med barn der? Det er jo ikke greit..

Anonymkode: c915b...9ad

Takk skal prøve det. Ja han røyker hele tiden dessverre

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Æsj den er jo helt ny🥹

Prøv å lufte den ute over natten først, kan hende det hjelper. Det tar det værste hvertfall. Røyker faren inne da eller har det smittet fra hans jakke over på hennes? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Æsj den er jo helt ny🥹

Ja, det er æsj🤢 Å lufte den vil ikke hjelpe. Det er som bållukt. Blir bare sur og ekkel lukt som sitter i, selv om det er luftet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...