Gå til innhold

Dine favorittbukser på jobb?

Gjest Albbas

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter komfortable bukser som passer meg som er plus size og i GOD kvalitet. 

Jeg synes det er kjempevanskelig å finne. 

Hva er dine favoritter? Bare pøs på med forslag, kanskje jeg ikke finner noe jeg liker likevel, men kanskje andre gjør? 🤷‍♀️

Jeg liker disse, men kvaliteten er ikke suuuper. Men vurderer nytt par da de forrige er slitt i stykker. 

https://www.ellos.no/inwear/bukse-nica/1051509-01-46?gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4GV7asIDs0G8ElocPferlaYLob43QfIPnz-4YM-NKNifDmbh4rZnzBoCqVAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Også vært ok fornøyd med bukser fra Marie Philippe, men skulle gjerne hatt noe enda mykere i livet. 

https://www.matchfashion.no/dameklaer/bukser-jeans/mp-paris-pant-w15/jet-black/?gclid=CjwKCAiA6byqBhAWEiwAnGCA4LtrZ-s2f7-D5hunDr35V5TU6ZyB6BuFDf5r_kRxk9c7y9HGJx_lSRoCTakQAvD_BwE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve denim destination sine svarte jeans? Mange ulike beinvidder, livvidder og lengder. Ellers ser jeg fine dressbukser i ull blant anna på Zalando, men de er dyre. 

Anonymkode: 90413...213

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kan prøve denim destination sine svarte jeans? Mange ulike beinvidder, livvidder og lengder. Ellers ser jeg fine dressbukser i ull blant anna på Zalando, men de er dyre. 

Anonymkode: 90413...213

Jeg er ikke særlig glad i jeans dessverre. Men de svarte så fine ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke særlig glad i jeans dessverre. Men de svarte så fine ut. 

Denim Destination er utrolig gode og slitesterke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Vanlige djins her.

Anonymkode: a80b4...002

?

Anonymkode: 0418a...6bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2023 den 16.10):

?

Anonymkode: 0418a...6bf

Ble også nysgjerrig og tenkte google hva det er for bukser, men så kom leste jeg det høyt inni meg og fant ut at hun mener selvsagt jeans og ikke  små demoner😁

Anonymkode: d1c57...4b7

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

De var komfortable, men pga lommene fikk jeg brede hofter. Ble retur. 

Anonymkode: aecd7...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (2 timer siden):

Hørt mye skryt om de ja, men de kommer definitivt IKKE til å kle meg. 😤

hvorfor tror du ikke det? jeg har BMI 35, og Ninepines vide bukser er de mest flatterende buksene jeg har hatt på mange år. 

Anonymkode: da232...af3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

hvorfor tror du ikke det? jeg har BMI 35, og Ninepines vide bukser er de mest flatterende buksene jeg har hatt på mange år. 

Jeg kler ikke bukser som er vide hele veien, jeg blir brei som ei låvedør over hoftene, og jeg ser også at disse lommene er veldig lite kledelige på meg. Er derfor bukser er vanskelig for meg, er så mye som bare ikke funker. 😑

Du har ikke bilde av buksene på deg som du kan dele? Finner bare bilde av tynne modeller med disse buksene (det i seg selv er også en god indikasjon...). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (50 minutter siden):

Jeg kler ikke bukser som er vide hele veien, jeg blir brei som ei låvedør over hoftene, og jeg ser også at disse lommene er veldig lite kledelige på meg. Er derfor bukser er vanskelig for meg, er så mye som bare ikke funker. 😑

Du har ikke bilde av buksene på deg som du kan dele? Finner bare bilde av tynne modeller med disse buksene (det i seg selv er også en god indikasjon...). 

har ikke tid nå, skal prøve i kveld

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker ofte billige treningsbukser som vi har liggende på jobb. Kjøpt inn av arbeidsgiver. Vi får ikke bruke uniformer, og klesgodtgjørelsen er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...