AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Føler min samboer hele tiden søker bekreftelse fra andre damer. Eksempel om vi er på shopping og han prøver på noe, så ønsker han damen i kassen sin mening om den var fin eller ikke. Om han skal betale begynner han alltid å snakke om ting som ikke er relevant. Eksempel kassedamen «da ble det denne» og så begynner han «ja men var litt vanskelig å se skjorten til denne buksen». Kassedamen begynner å spørre hva han mener, og virker liksom som han MÅ ha en samtale. Om vi er på byen kan han gå bort til random jenter utenfor Mac Donalds om vi skal ha mat der, og spørre dem «syns dere burgerene var god?». Jeg blir ikke sjalu men syns det begynner å bli flaut, og jeg forstår ikke hvorfor han er slik? Har tatt opp dette med burgeren, og at jeg syns det var litt spesielt mtp han har spist der hundre ganger før men da svarer han ikke ordentlig. Han gjør aldri dette med menn, eller om det står menn i kassen eksempel. Han kan også begynne å danse om andre damer danser og venninnene står å filmer at hun danser på en bar, der kompisene kommenterer at «oi, hun virket desperat etter oppmerksomhet» virker det som han liker det. Han er 30 år og jeg syns bare det blir spesielt. Anonymkode: 800ad...8da 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Oppmerksomhetssyk? Anonymkode: bdc85...0a9 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Lav sosial iq.. det gjenspeila muligens i andre situajoner å Anonymkode: e43c5...095 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Lav sosial iq.. det gjenspeila muligens i andre situajoner å Anonymkode: e43c5...095 Ja, har tenkt det samme men er liksom kun i noen sammenhenger. Men han kan ofte snakke veldig lenge om seg selv eksempel, der han snakker i 10 minutter og man ser de som hører på kjeder seg men han bare fortsetter. Men han er veldig oppegående ellers, har mange kompiser og godt likt av alle. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Oppmerksomhetssyk? Anonymkode: bdc85...0a9 Ja virker nesten som han er det noen ganger. Syns bare det blir så spesielt Anonymkode: 800ad...8da
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Min exmann var litt sånn, flørtet med både menn og kvinner for å være hyggelig sa han, men det var for å "bli sett". Lang historie kort-han var utro mot meg både online og fysisk over flere år. Det eskalerte da han kom på sosiale medier i 2015 og alle gamle kvinnelige bekjente begynte å sende han likes på fb, han kunne ikke skrive at han var i forhold med meg pga masse dårlige unnskyldninger, stengte profilen for meg slik at jeg ikke skulle se hvem han var venn med på fb osv. Han høres ut som et massivt rødt flagg🚩🚩🚩og ikke en god partner. Anonymkode: 12c35...d56 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Du må prate med ham om dette. Vi kan ikke vite hvorfor. Anonymkode: bf444...211
I Grosny Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oppmerksomhetssyk? Anonymkode: bdc85...0a9 Forskjellen på mennesker og mange andre dyr er at vi er sosiale. Det betyr noe å få oppmerksomhet, og det er helt naturlig.
Liveterspennende Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Ja her har du grunn til å bekymre deg, er absolutt ikke normalt å holde på slik. Madammen er super hyggelig og snakker med alt og alle, men ikke på en så idiotisk måte som dette. Hadde hun gjort det ville jeg blitt flau, sneket meg vekk og lurt på når og med hvem jeg skulle bytte henne ut 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Liveterspennende skrev (2 timer siden): Ja her har du grunn til å bekymre deg, er absolutt ikke normalt å holde på slik. Madammen er super hyggelig og snakker med alt og alle, men ikke på en så idiotisk måte som dette. Hadde hun gjort det ville jeg blitt flau, sneket meg vekk og lurt på når og med hvem jeg skulle bytte henne ut Ja jeg tenker jo det er rart selv i grunn. Jeg hadde aldri tenkt at han hadde vært typen som var utro eksempel, og jeg har vært i forhold med utroskap før. Hadde han gjort noe slikt tror jeg han hadde blitt helt knust. Likevel er det jo kleint for meg å stå der på siden mens han hinter til at kassadama må se om skjorta er pen. Jeg har selvfølgelig tenkt tanken å ta det opp, men jeg vet allerede reaksjonen. Han blir sint, sier jeg er «koko», sjalu, eller kommer sikkert med setninger som «herregud jeg skulle bare høre om den satt greit siden hun jobber der og har peiling, er du helt psyko» osv. Orker derfor ikke Anonymkode: 800ad...8da
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #10 Skrevet 11. november 2023 Om typen din går bort til folk utenfor mæccern og spør om burgern var god er du sammen ned en lavpanna lavstatus gjøk. Anonymkode: 23346...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2023 #11 Skrevet 11. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Om typen din går bort til folk utenfor mæccern og spør om burgern var god er du sammen ned en lavpanna lavstatus gjøk. Anonymkode: 23346...dd0 Han var veldig full, men skjønner hva du mener. Jeg føler noen ganger at han er mindre intelligent eller prøver å være kul når han gjør dette Anonymkode: 800ad...8da
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Er ikke dette bare å være jovial og ekstrovert da? Litt tøysete (men joda, teit). Anonymkode: 20438...ca7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 Eksen min var slik, over alt hele tiden, senere fant jeg ut at han også la opp til flørt på nettet. Det er en rar form for utroskap, å få folk interessert/ønske å ha sex med deg/oppfordre de til kontakt med en. Anonymkode: 6928f...d35
AnonymBruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 Min mann er lik. Han er veldig sosialt anlagt og glad i folk. Men har bare ikke så lange antenner og er ofte ensom. Det er ikke noe mer avansert enn det. Anonymkode: 92c0c...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå