Gå til innhold

Hvor mye betalte du fir å bytte alle vi duer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du som har gjort det på en enebolig. Hva betalte du, altså for selve vinduene OG jobben. 

ja jeg vet det er store forskjeller på hvor stor bolig og hvor mange vinduer, men et lite overslag? 

Anonymkode: 92cfd...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye veier en fisk og hvorfor? Sagt på en annen måte, det er stor forskjell på eneboliger, hvor mange vinduer, størrelsen på vinduene, antall etasjer osv.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktignok to år siden. I underkant av 50 000 for 10 vinduer og dobbel verandadør, uten listverk. Gjorde jobben selv. 

Anonymkode: c4ee4...c40

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Riktignok to år siden. I underkant av 50 000 for 10 vinduer og dobbel verandadør, uten listverk. Gjorde jobben selv. 

Må legge til at alle vinduer, ikke dør, var på spesialmål. Det er noe dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har du fått fatt i rimelige vinduer. Her måtte vi ut med 18.000,- per vindu 🫣

Anonymkode: 1fea3...c2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bvp skrev (47 minutter siden):

Hvor mye veier en fisk og hvorfor? Sagt på en annen måte, det er stor forskjell på eneboliger, hvor mange vinduer, størrelsen på vinduene, antall etasjer osv.

Ja, det har jeg allerede adressert i HI. Hvis du ikke kan gi meg  en pris basert på din erfaring, Hvorfor gidder du å svare? 

ts

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Kommer på alt fra 100 000-150 000,- mange gjør jobben sjøl 😀

Tusen takk for seriøst svar😊

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tusen takk for seriøst svar😊

ts

Bare koselig det er forskjellige priser men budsjettmessig ville jeg nok ligget på den siden av kontoen kanskje billigere kanskje dyrere kjenner en som skulle bytte vinduer på en kårbolig dette ville koste ca 350 000,- pga spesielle krav huset var fra 1700 Tallet 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (1 time siden):

Bare koselig det er forskjellige priser men budsjettmessig ville jeg nok ligget på den siden av kontoen kanskje billigere kanskje dyrere kjenner en som skulle bytte vinduer på en kårbolig dette ville koste ca 350 000,- pga spesielle krav huset var fra 1700 Tallet 😉

Vi har ingen spesielle krav i vår bolig, vi kan gjøre som vi vil, men vi har en enorm boligmasse på 390kvm. Så var derfor interessert i hva vanlige boliger betalte. Tipper vi må doble kosten. 

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har ingen spesielle krav i vår bolig, vi kan gjøre som vi vil, men vi har en enorm boligmasse på 390kvm. Så var derfor interessert i hva vanlige boliger betalte. Tipper vi må doble kosten. 

ts

Vinduer ligger gjerne på fra 4 500,- og opp til 10 000,- pr vindu så kommer vannbrett blekk foring og belistning og fugeskum skruer etc etc etc i tillegg ingen spesielle krav nei onkel skifter ett par vinduer og en skyvedør og syns han sa det kom på 65 000,- eller noe 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18000 for 10 vinduer. 3 vinduer er dekt pga støy fra ny hovedvei. Resten av vinduene var fra et parti med skader på ramme. Skadene holdt det å male.

Anonymkode: 712e3...fd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke byttet alle på husket siden vi har veldig stort hus. Men vi bytte de som var punktert og de rommene vi har pussa opp. Trur det kom seg på 10 000 pr vindu. Men det er 4 år siden. Vi tok helt enkle vinduer. Ikke strosser på. Eneste jeg angrer på var at jeg ikke tok solfilter på dem som får solen på seg hele sommeren. 

Anonymkode: a8aad...520

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg byttet alle vinduer og balkongdør i leiligheten min i våres. 7 vinduer + balkongdør. Betalte 125 000kr for alt, inkludert jobben.

Anonymkode: bba65...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha 4 nye vinduer på spesialmål, ca 160 x 110, 2 stk på 60 x 110 og en skyvedør på 2 meter. Alt i trelags glass og ypperste pvc materiale. Nesten 100K takk…

Anonymkode: dbad3...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 150000 for 11 Nordan vinduer inkl jobb fra snekker. Da var vinduene på halv pris. Enebolig, to etasjer, sørlandet 

Anonymkode: 4ee13...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

120.000 for 17vinduer - de fleste i ‘spesialmål’ + en balkongdør fra nordan, kanskje 50.000 for jobben. Storparten fastkarm, som er billigere. To mann byttet alle på 3dager. Var del av en totalrenovering, så listing etc kom senere. Dette var i 2021

Anonymkode: 2a059...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...